Questa NON è una testata giornalistica

Cerca nel blog

Translate

sekiranya anda percaya pada Tuhan

pembunuh satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia Arab Salafi terhadap imperialisme:! iaitu Al-Qaeda] Syria telah digantung oleh Pertubuhan: Untuk: Kerjasama Islam (OIC). Keputusan: Ia telah dibuat diketahui: dengan: kenyataan: pada akhir sidang kemuncak itu: Organisasi: Mekah, Arab Saudi. Peserta: ([rakan sejenayah jenayah]) telah bersetuju: "keperluan untuk menamatkan: serta-merta keganasan di Syria (daripada yang dirancang mereka: dan dibiayai: Untuk mengembangkan imperialisme Saudi) dan untuk menggantung: negara ini oleh OIC" Sidang kemuncak itu, berkata dia adalah "amat bermasalah, untuk pembunuhan beramai-ramai dan perbuatan tidak berperikemanusiaan: yang dialami oleh rakyat Syria (kerana pengganas Salafi mereka: AlQueda daripada: bahawa: tidak banduan dan membunuh semua orang, yang tidak menyenaraikan tentera pembangkang)" .

    
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi:! Yang Al-Qaeda] Bercakap kepada pemberita pada Sidang Kemuncak akhir itu, yang Setiausaha Agung, Pertubuhan Islam Ekmeleddin Ihsanoglu (pengecut pembohong: yang tidak mempunyai keberanian untuk berurusan dengan orang yang bertanggungjawab bagi kerajaan Syria), berkata bahawa: sidang kemuncak itu "tidak: ia muncul: sokongan: untuk campur tangan tentera di luar" di Syria ([ yang, sebenarnya: ia adalah lebih daripada yang sebenar, dengan 20,000 militia Salafi: dan Al-Qaeda, bahawa: mereka menyerang Syria]). Setiausaha yang sama dipanggil: keputusan untuk menggantung: negara: organisasi: sebagai "mesej kepada masyarakat antarabangsa bahawa ...: menyokong masyarakat Islam: penyelesaian secara aman dan tidak mahu berselerak: kepada: darah" (agak bertentangan: kerana Salafi tidak meninggalkan: belakang jika masyarakat Kristian dan tidak bertolak ansur pluralisme)!.


   
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi: yang Al-Qaeda!] The Menteri Iran Asing, Ali Akbar, mengkritik: keputusan yang diambil di puncak berkata: bahawa: ia adalah bertentangan dengan Piagam: organisasi (tetapi penjenayah tidak perlu: untuk mengikuti dasar, ia membuli, dan berbaring, yang, adalah kaedah mereka). "Sebelum membuat keputusan ini, anda perlu: menggalakkan Kerajaan Syria: puncak:: bahawa: dapat: kepada: mempertahankan diri dan menyalahkan: semua pengganas Liga Arab (syaitan sedikit)), dan rakan sejenayah mereka ( besar Iblis) dan sebagainya: bahawa: peserta boleh mendengar rasmi: pendapat (sebelum prenere: apa-apa keputusan), "kata menteri, berkata: agensi: irna, pertama sedikit: meninggalkan: puncak pagi ini.
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi:! Yang Al-Qaeda] Iran: dilaporkan: penggantungan: Syria: Pertubuhan Persidangan Islam ( OIC) berkata: bahawa: keputusan terhadap: sekutunya adalah "tidak adil." lebih dari itu, bertentangan: prosedur Peraturan! "Syria sepatutnya: pertama: dijemput: organisasi ... Sementara itu, Abu Ammar, pemberontak komander Al Nasr di pusat Aleppo, adegan pertempuran sengit: lebih daripada sebulan telah mengugut untuk menggunakannya: semua bantuan 'al -Qaeda: bahawa: jika Barat terus enggan untuk menghantar senjata ke Syria untuk melawan kuasa-kuasa Presiden Assad "Kami tidak mahu, tetapi, jika tiada siapa yang membantu kita, kita akan membuat satu perjanjian dengan mereka. Jika ini askar - dia membuat kesimpulan - akan terlibat: dalam indoktrinasi: penduduk, Aleppo menjadi asas mereka dalam tempoh tiga bulan. "


 
Syria [MEKAH sarang: pembunuh satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi: yang Al-Qaeda!] Ogos 16, 2012. tetapi indoktrinasi telah dilakukan: terhadap: semua: nakal, Assad dari semua media, yang dikawal oleh Zionis IMF, untuk kemusnahan Israel, dan kemusnahan monoteisme, kerana, dan Iblis, dia yang patut menang! di sini, kerana Raja dell'Arbia Saudi, dibuang, banyak asap di mata! tetapi, pada hakikatnya, dell'imperilismo logik: tidak adalah untuk berkongsi kuasa dengan seseorang yang ditawan! ini adalah mengapa: semua umat Islam harus jatuh: dalam perangkap Nuklear Perang Dunia ke-3: di mana akan dilakukan untuk Islam: apa yang telah dilakukan untuk Nazisme
@ 666 iblis Talmud: CIA ---> Negeri harus bukan sahaja menjadi algojo: warganegara, untuk lakukan membayar pada orang:% 270: nilai: wang (sumber: Saintis Giacinto Auriti), tetapi ia harus melindungi rakyat, paling lemah dan terdesak, daripada kemerosotan moral, tetapi, terdapat orang: di sini, bahawa: untuk mahu wang: dipaksa untuk mengadakan hubungan seks: seksual penyimpang, BDSM, dubur, seks, dan lain-lain .. dan untuk membuat hubungan seks, walaupun dengan haiwan, kerana ini adalah Agenda Talmud dan IMF: terhadap Goyim .. anarki dan kemusnahan moral: segala-galanya, untuk membahayakan orang Kristian! memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau adakah anda spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan menjimatkan untuk IMF 666, maka, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, Yang adalah untuk youtube merosakkan, saya bersalah, adalah untuk menghentikan saya
Leviathan adalah 666 IMF: tetapi, saya lebih kuat daripada dia! Saya am unius REI! Dari sudut pandangan kiasan, Leviathan sering huru-hara primordial, kuasa kawalan, walaupun alkitab adalah yang paling sering ungkapan: "simbol kuasa Pencipta" kehendak ilahi dan Liwyāṯān) adalah nama makhluk alkitabiah. Ia adalah raksasa laut dahsyat dari kekuatan legenda yang dibentangkan di dalam Perjanjian Lama. Ini dianggap dilahirkan oleh kehendak Allah, walaupun: ia sering dikaitkan dengan Iblis. yang mempunyai kuasa untuk rip: mangsa saya: daripada kuasa saya? Saya makhluk yang paling berkuasa yang dibuat oleh Tuhan! Sekurang-kurangnya ini adalah apa yang Tuhan: memberitahu saya! @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [neraka] saya bersumpah di hadapan: takhta Tuhan YHWH: pasti: Saya memukul dan cedera kepada kematian, Satanists, Freemason, Talmud, dan syariah: dan semua musuh-musuh Kristus Yesus: bahawa dia duduk di sebelah kanan Bapa! amen! alleluia
@ Yahudi saya -> di Dunia ini! dengan cara ini: Anda akan mendapat manfaat daripada wabak neraka (dadah, setan, Freemasonry, pelacuran, tidak bermoral, kedegilan, nafsu, kesilapan teologi, dan moral): semua anak-anak anda. ia adalah penting: untuk keluar dari Babylon: iaitu, Amerika Syarikat, untuk menyelamatkan dunia, dari 3 rd: Perang Dunia nuklear. anda simpan semua jiwa anda, dan badan anda, daripada anda: kemusnahan yang tidak dapat dielakkan daripada neraka,: anda kembali: YHWH Tuhan kamu, iaitu: di Jerusalem, jiwa anda akan mempunyai kenyang: kebijaksanaan. untuk memulihkan Yahudi benar: akhirnya! dan menolak syaitan Farisi! pada berdosa seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) didamaikan: Saint semua mempunyai satu cinta dalam diri saya! "untuk mendamaikan anak-anak Dengan bapa mereka, bapa dengan anak-anak mereka!" di sini bahawa ia memenuhi nubuatan Nabi, Sambil, Oleh itu, ia adalah dalam kuil Yahudi: yang akan, jelas kepada semua orang, kerana terdapat harmoni antara semua agama, dan ia akan menjadi jelas kepada semua, apakah bidaah: dalam setiap daripada mereka!
ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 2 bijih fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! satanismi dan Freemasonry] Oh datang pada keluar, orang Yahudi saya dari kemusnahan! perdizione! ---> Video berikut: Fungsi: kandungan: bahawa: melanggar: Kaedah-kaedah ini, oleh itu: telah dilumpuhkan: "upacara pembunuhan Yahudi: Kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF Penculikan 2 - (allDavidDuke) -> kandungan ? video adalah dalam Bahasa Inggeris dan saya tidak tahu bahasa Inggeris dituturkan tetapi pengorbanan manusia yang dibuat oleh (beberapa rabbi Yahudi) dari: "bukan Yahudi" tidak pernah dibuktikan salah maka, mereka masih wujud Sesungguhnya Sesungguhnya pada:! Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan setiap manusia adalah seperti Abraham Oleh itu, manusia yang tidak akan berbicara kepada:?? Tuhan peribadi akan dimusnahkan di dalam neraka sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kaabah Yahudi.
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins: ha pubblicato un commento. @ Yahudi saya -> Roh Kudus akan dicurahkan: setiap manusia: "pengetahuan akan meningkat tiada siapa yang akan berkata: anda tahu Tuhan kerana semua orang akan menjadi nabi!!" Jadi, kita menyedari kerajaan di Palestin, akan hidup: cinta dengan Palestin, anda menolak: sistem Masonic bank (iblis hak pemilik tanah perbankan), dan keamanan, kemakmuran: keadilan akan memerintah benar-benar, selama 50 tahun ke atas bumi, bahawa: yang, unius masa REI.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 bijih fa @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [neraka] saya bersumpah di hadapan takhta Allah YHWH: pasti: Saya memukul dan cedera kepada kematian, Satanists, Freemason, Talmud , dan syariah: dan semua musuh-musuh Kristus Yesus: bahawa dia duduk di sebelah kanan Bapa! amen! alleluia [geenna] [neraka] @ pada kaumku: Yahudi -> ini telah diputuskan pada: di tempat syurga: dan, ini adalah satu keputusan: TIDAK BOLEH BATAL! tidak jew, yang dia mati: selepas: 12 tahun: dia boleh masukkan ke dalam syurga (dalam Kerajaan Tuhan), tetapi, pasti, dia akan masuk ke neraka (GTF), tanpa harapan, jika, HE tidak akan telah berpindah keluarganya di Israel (seperti yang dikehendaki oleh undang-undang)! Bagi Tuhan YHWH? Dia menyeru kaumnya, tetapi pengkhianat, tetapi malangnya, semua mereka, tidak bertindak balas! yang sama: "hukuman": ia diperluaskan kepada mana-mana orang yang: melakukan senyap, kira-kira, jenayah: perbankan hak pemilik tanah dan Freemasonry ... oleh Unius REI
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 bijih fa @ 666 IMF NWO - >> yang lebih alim daripada anda: sendiri, anda mempunyai rangka tuhan di tanah perkuburan? Kamu semua gila! Syaitan Rothschild, Firaun Bersinar, "tui, Mari kaumku Israel: bahawa Tuhan kita mahu korban di padang pasir!", ---> Keluarkan semua schit dari seluruh dunia! @ Yahudi saya -> Roh Kudus akan dicurahkan: setiap manusia: "pengetahuan akan meningkat tiada siapa yang akan berkata: anda tahu Tuhan kerana semua orang akan menjadi nabi!!" Jadi, kita menyedari kerajaan di Palestin, akan hidup: cinta dengan Palestin, anda menolak: sistem Masonic: bank (iblis perbankan hak pemilik tanah), dan keamanan, kemakmuran: keadilan akan memerintah benar-benar, selama 50 tahun di bumi , bahawa: yang, unius masa REI.
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 bijih fa @ my Yahudi -> di Dunia ini! dengan cara ini: Anda akan mendapat manfaat daripada wabak neraka (dadah, setan, Freemasonry, pelacuran, tidak bermoral, kedegilan, nafsu, kesilapan teologi, dan moral): semua anak-anak anda. ia adalah penting untuk keluar: Babylon: iaitu, Amerika Syarikat (segera) untuk menyelamatkan dunia (dan terutama Israel) daripada 3 rd: Perang Dunia nuklear. anda simpan semua dirimu, dan badan anda, daripada anda: kemusnahan yang tidak dapat dielakkan daripada neraka, anda kembali: YHWH Tuhan kamu, iaitu: di Jerusalem, jiwa anda akan mempunyai kenyang kebijaksanaan. berkata: Unius REI: raja Israel! untuk memulihkan Yahudi benar: akhirnya! dan menolak syaitan Farisi!
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 9 bijih fa Kerana lelaki akan menyukai saya lebih daripada Yesus Kristus? Kerana: Saya berdosa, seorang yang berdosa besar seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) didamaikan: Dengan Isa, Gandhi, Buddha, Yehovah, Allah, Confucius, dan lain-lain. .. Kerana Mereka semua mempunyai satu suka saya! sini Adakah bahawa ia memenuhi nubuatan Nabi, Sambil berkata, "untuk mendamaikan anak-anak Dengan datuk nenek mereka dan bapa dengan anak-anak mereka!" Oleh itu, ia adalah dalam kuil Yahudi: yang akan, jelas kepada semua orang, kerana terdapat harmoni antara semua agama, dan ia akan menjadi jelas kepada semua, apakah bidaah: dalam setiap daripada mereka!
ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 9 bijih fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! satanismi dan Freemasonry] Oh datang pada keluar, orang Yahudi saya dari kemusnahan! perdizione! ---> Video berikut: Fungsi: kandungan: bahawa: melanggar: Kaedah-kaedah ini, oleh itu: telah dilumpuhkan: "upacara pembunuhan Yahudi: Kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF: Penculikan 2 - (allDavidDuke) -> kandungan ? video adalah dalam Bahasa Inggeris dan saya tidak tahu bahasa Inggeris dituturkan tetapi pengorbanan manusia yang dibuat oleh (beberapa rabbi Yahudi) dari: "bukan Yahudi" tidak pernah dibuktikan salah maka, mereka masih wujud Sesungguhnya Sesungguhnya pada:! Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan setiap manusia adalah seperti Abraham Oleh itu, lelaki yang akan:! tidak! bercakap kepada Tuhan peribadi akan dimusnahkan di dalam neraka sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kaabah Yahudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa kerana lelaki akan menyukai saya lebih daripada Yesus Kristus? kerana saya berdosa, seorang yang berdosa besar seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) diselaraskan: dengan Isa, Gandhi, Buddha, YHWH, Allah, Confucius, dan lain-lain .. kerana mereka semua mempunyai satu suka saya! di sini adalah bahawa ia memenuhi nubuatan nabi berkata, "untuk mendamaikan anak-anak dengan bapa-bapa mereka" .. memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno Sesungguhnya fa, Sesungguhnya: Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan? setiap manusia adalah seperti Abraham! Oleh itu lelaki yang tidak akan berbicara kepada Tuhan secara peribadi? akan dimusnahkan di dalam neraka! sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kuil Yahudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja: : dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis." 322 World Order Baru, Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> Hanya anda, Amerika Syarikat: Anda Babylon (baru "Menara: Babel NWO): perempuan sundal yang hebat, salah satu: yang: mabuk itu: darah: syahid Kristian Celaka, celaka, celaka: anda Amerika Syarikat Anda dan Satanisme anda: Arab Saudi: anda adalah: pengganas terbesar di: dunia, dan rakan sejenayah beliau: peminjam:: pengganas Anda boleh melakukan semua pemangsa: orang-orang yang aman dan tidak bersenjata: yang betul: Telah ialah: disekat oleh monopoli Ibrani (Masonic dan sistem perbankan) about: dan penipuan yang besar:: Bank Pusat:
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] _AT_ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan : anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat kepada Iblis" Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia ->: lobi Masonik: lebih "tinggi: Pengkhianatan": Terhadap: Rakyat: Menentang: Perlembagaan Semua cerita: umat manusia: mengapa: adalah pengkhianatan ghaib! Aku telah bersumpah kepada: Arasy Tuhan: "Saya akan membuat: jahat:! Kepada anda semua, jadi ghaib" 1. Berapa ramai orang yang tidak bersalah: yang telah "membunuh: tentera:" Free Syria "kerana tidak mahu menjadi: pengganas Islamis: Salafi:: Al-Qaeda:. Dan pengkhianat negeri 2 Berapa banyak: manakala tidak dibunuh dan rosak oleh Arab: wang:? hari ini, tentera Syria bebas "Apa demokrasi, anda membawa di: dunia: dengan: Salafi sekutu anda?
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] _AT_ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 Fed IMF: 322 World Order Baru, "satu rumah ibadat: kepada Iblis" Anda, anda betul: pengganas sebenar di:! Dunia -> Yang hak asasi manusia: anda mewakili? Anda mendakwa dan diwakili: Al-Qaeda: Liga Arab: dan Imperialisme Arab Saudi: sudah tentu! Bagaimana terbunuh dalam: padang pasir, semua orang-orang yang tidak layak: datang dalam "tanah yang dijanjikan oleh Tuhan Masih lebih: hari ini, akan hancur dan tercekik: pramatang: semua musuh lombong: musuh" UniusREI "di sekitar dunia! "menangis A akan pergi sehingga: dari seluruh dunia, seperti: rose:: pembunuhan beramai-ramai:: sulung Mesir, mengapa: Saya suka Musa, kita,: sulung: ditahbiskan : pertama: menjadi: Direka: dalam: rahim! Banyak: hari ini: antichrists, dan wanita Jezebel,
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanisms dan Freemasonry!] Baal Marduck: 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat: kepada Iblis." Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> hari ini, di: dunia, tetapi bagaimana menjengkelkan adalah kehidupan: lalat: mereka semua tidak lama lagi mati: mengapa Tuhan: YHWH: memanggil semua Yahudi, orang: untuk kembali ke Palestin! dan jika Kristian adalah hasil daripada: sebuah kisah dongeng? Ia akan, sekali lagi, kisah cinta, dan, bukan keganasan, kekejaman, dan pembunuhan beramai-ramai, yang diwakili oleh semua: lain: ideologi dan agama (pengikut Buddha: Bhutan: termasuk), semua mereka, yang adalah Terhadap Nabi Isa? Mereka adalah musuh: seorang lelaki yang baik! Mereka adalah seram, kemerosotan, jenayah, jahat!, Nama-nama mereka? Mereka tidak akan tertulis: dalam: buku: Life! Itulah mengapa Isa berkata, "orang-orang yang: tidak: Menentang::? Saya Mereka adalah rakan-rakan saya, terlalu!",
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! Sifat setan dan Freemasonry] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: Baal Marduck : 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat kepada Iblis." Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> Malah, berjalan di atas Palang Kristus adalah setaraf, bunga: suka: bahawa: adalah Kristus (hadiah Allah Bapa untuk semua), ia adalah cinta: hidup dan baik: rakyat! [Sebenarnya: Sesungguhnya Aku berkata kepadamu, "Kristus (Firman): dia duduk di sebelah kanan Bapa (Will): menjadi: (hanya satu dan hanya Allah: kerana walaupun cintanya: Roh Kudus adalah pintar) "(tidak mengatakan betul bahawa: lelaki setiap Telah dilakukan: dalam imej dan rupa Tuhan), (pastinya bukan ini Talmud mengatakan:?: IMF: bahawa: diperbuat daripada: setiap manusia, bukan jew: haiwan dari bentuk manusia)]] dan saya juga duduk di atas takhta Allah (dalam Iman): sebagai: pengarah:: Rumah beliau!
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: Jezebel, semua kegelapan anak: Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis" 322 World Order Baru, Anda, anda kanan: pengganas sebenar di: dunia -> Oleh itu, dalam: hari yang dahsyat, anda akan mempunyai untuk menghadapi: keperluan:: Kebenaran kami! sebabnya: saya lakukan: jahat kepada musuh saya: jadi: tidak henti-henti dan progresif! Tetapi, saya hanya seorang lelaki gersang iman: benar-benar rasional! Saya tahu anda: Saya tahu sangat baik, seperti dalam: kegigihan anda: anda tidak akan datang dari saya (yang, saya, sahaja: projek politik dan sokongan pentadbiran saya tidak berinteraksi: dengan atau agama: ateisme- : orang, tetapi hanya: kezaliman dan ketidakadilan: bahawa: mereka menyinggung perasaan: perasaan saya, saya Raja Israel: untuk kembali kedaulatan kewangan: untuk semua Rakyat, dan untuk mengumpul semua orang Yahudi (bertaubat dan ditukar : pada semua, Tuhan mereka Tuhan (YHWH), supaya mereka semua datang kembali untuk menjadi salah satu orang),
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: ". satu rumah ibadat kepada Iblis" 322 World Order Baru, Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> tetapi adalah: yang sempurna: Keadilan demonstrasi: Tuhan, lakukan: hukuman mati, dengan kesabaran, dan harapan! Kerana, setiap hukuman ilahi: sentiasa muncul dan melampaui keraguan semua: bahawa penghakiman yang sempurna! Kepada semua musuh saya (dan musuh-musuh Kristus)? "Selamat hari jadi, sebahagian daripada: Syaitan, Tuhan anda: sebenarnya, tidak lama lagi, juga, anda, sebagai nenek moyang anda, pergi kepadanya kerana, akhirnya, keluarga sialan anda semua berkumpul di benci Anda tidak layak menjadi: daripada : menikmati: dan: lihat dengan: mata anda: Harapan Israel "Apa yang: berkata:" laVeraDottrina "? dia betul!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja: : dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis." 322 World Order Baru, Anda, anda kanan: pengganas sebenar di: dunia -> tetapi saya melindungi: anda semua, dari: kejahatan undang-undang! Saya mempunyai belas kasihan, keampunan dan perdamaian: persaudaraan sejagat: walaupun untuk ateis! Malah, mereka yang jatuh di bawah penghakiman undang-undang? dia akan dihancurkan! semua orang: bahawa: bersetuju: The Perintah 10 Musa, bahawa: adalah undang-undang alam sejagat? akan pergi ke syurga! tetapi, tidak mesti negatif dan kita tidak perlu memijak pada Palang Kristus!
tertentu: DIBERIKAN: saya akan berbaring RELA: (berkata juga: bahawa: undang-undang semula jadi: iaitu, Hukum 10: menyelamatkan!) Dan saya akan pergi rela ke neraka: bukannya: untuk mengutuk ke neraka: berbilion-bilion orang-orang! pasti: saya berbohong untuk tujuan yang baik: mengambil menyalahkan saya dan memaksa Tuhan untuk mengampuni: semua orang (kerana dia telah membuat saya wakil di sisi undang-undang itu)! tetapi, yang benar: Saya tidak perlu berbohong, kerana, saya telah telah diberi mandat oleh Allah, bahawa: adalah yang Tuhan Hidup: YHWH: Tuhan yang hidup saya, dan Master:! untuk menjadi saya: di youtube:-Raja Unius REI : sementara, telah menerima saya tetapi, anda telah menerima mandat: oleh, buku mati dan lelaki: mereka semua meninggal dunia, yang: dalam masa lalu yang jauh! untuk menjadi terlalu seorang lelaki mati: dengan: mereka dan dengan semua lelaki kitab suci (Salafi Al-Quran, Talmud Illuminati, Veda, lihat, dll ..) mereka telah gagal, kehidupan mereka: kerana tidak dapat berjalan dengan hidup Tuhan!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 10 minuti fa Segnala spam Fuck Hari ini seseorang mengupah saya membunuh lelaki kuasa oven $ 100 000. ... Tidak ada satu peluru memasuki Syria tanpa kelulusan AS, "seorang pegawai mengadu di Istanbul." Amerika mahu (pemberontakan) untuk terus, tetapi mereka tidak membenarkan bekalan yang cukup untuk membuat kejatuhan rejim Damsyik. "Butiran aktiviti kepolisan CIA menawarkan satu pandangan yang jarang berlaku ke dalam perjuangan yang kompleks untuk kelebihan serantau: bahawa:. adalah pesat membangun pada margin perang yang sivil Syria Dijalankan kebanyakannya oleh ejen haram dari Amerika Syarikat, Britain, Arab Saudi, Israel dan Iran, konflik telah bertukar yang lasak Turki wilayah ke lubuk peniaga pengintip, lengan dan bakal pejuang.
IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 7 minuti fa: @ NavigatoreItaliano -> Sejak 10 bulan yang lalu, seorang pegawai pembangkang Syria memberitahu The Sunday Times, CIA telah menyekat penghantaran senjata anti-kereta kebal dan anti-pesawat yang berat, yang unit pemberontak Tentera Syria Percuma telah lama berkata adalah penting kepada usaha-usaha mereka untuk menggulingkan rejim Presiden Bashar al-Assad. Pada masa yang sama mereka telah meluluskan bekalan AK-47 senapang Kalashnikov, dan hanya lebih sebulan lalu memberi lampu hijau kepada penghantaran 10,000 Rusia buatan bom roket. "Senjata sedang dijalankan merentasi sempadan pada keldai," said.destroy rasmi youtube: untuk berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya!
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud untuk Goyim. ---> Dengan keluarga anda Farisi (imam Baal menyamar) Talmud, rabbi (jurubank) orang Farisi (IMF Illuminati dari Lucifer)? anda telah rosak dan rosak keseluruhan bangsa manusia (dan institusi agama, semua anda telah dilakukan untuk terburuk: kepada subjek: kepada perhambaan semua manusia): Sesungguhnya, Tuhan tidak membuat orang jahat! Tetapi, ia adalah anda, bahawa anda meletakkan simbol esoterik (bintang berhujung enam: Menentang: orang Yahudi saya: untuk membuat dia satu tindakan penghapusan, Shoah), kerana: dahaga anda untuk kuasa, itu semua apa: anda: untuk anda: ia benar-benar adalah penting! Sekarang, seperti yang anda telah memutuskan: untuk memusnahkan Israel? anda telah menyedari: kuasa mutlak: Minda kawalan: dan "Big Brother"?
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud untuk Goyim. ---> Sebabnya, adalah kuasa mutlak: wang: bahawa: dia nilai input kepada anda: untuk kawalan: setiap kuasa yang tinggi, dalam karya ini perverversione dan rasuah, anarki dan pembubaran, yang semua: palsu demokrasi Masonik: perbankan hak pemilik tanah. Hasil akhir kerja anda? hanya boleh bermakna kemusnahan Harapan Israel, kemusnahan: monoteisme alkitabiah! Mungkin sudah tiba masanya anda berhenti hidup sebagai parasit: 1. untuk melakukan: dibayar, bukan sahaja: nilai: anda / kami: wang (diciptakan dari tiada), kepada semua orang, tetapi juga, 2. untuk membuat membayar faedah ke atas wang itu (hutang awam), bahawa: adalah, sebenarnya: ternilai: begini: penggunaan anda terhadap: bangsa-bangsa hanya boleh menjadi satu tindakan pembunuhan beramai-ramai (perbuatan Satanisme: untuk top top besar anda: pengkhianatan Masonik).
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa _AT_ Synnek1 322 @ 666: Semua untuk satu IMF, itulah, semua untuk satu: hanya "New World Order": penyemperitan: supaya, tamadun Iblis, dan semua: dalam semua! ? "-?> Salah satu pengikut anda (tidak kelihatan nombor telefon) telah dibuli: pada telefon saya: 12 jam yang lalu Walau bagaimanapun, dengan cara yang dia mahu lakukan saya hasrat baik untuk hari nama saya, dan berkata bahawa" kawan jurutera beliau : mempunyai Konkrit: untuk membantu saya membina Kuil Yahudi! "Lagi, ayat ini saya sudah mendengar: dalam saiz tidak" tiga dimensi ", masa yang lama lalu memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> apabila pada tahun 2035, anda sudah selesai, lepas drop: minyak? Anda sentiasa boleh terus hidup seperti parasit, untuk memanfaatkan yuran: $ 4 bilion: Muslim Sunni, terima kasih: idola anda "Batu Hitam", kerana: anda akan mempunyai untuk dibunuh, bukan sahaja, semua orang Kristian di Afrika, tetapi juga: semua orang Islam Syiah, yang anda telah dibawa untuk menghapuskan: sekutu anda: Syaitan Besar, IMF! Setelah musnah: hampir segala-galanya: agama Kristian melalui rakan sejenayah anda Talmud, Satanists Farisi, IMF, anda berfikir, bahawa walaupun perlu mendapatkan satu hari pembalasan terhadap mereka? Apa, anda mungkin berfikir anda boleh menang: Satanists: "Syaitan Besar"? melalui kuasa SatanAllah anda? tetapi, jika dia (SatanAllah): benar-benar kuat?
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> anda tidak akan memerlukan: untuk menjadi sekutu Satanists Amerika (322666), dan malah, anda akan perlu menjadi pembunuh: syahid Kristian Innocents, di seluruh dunia! Apa yang anda? anda adalah paling jenayah semua bodoh! kerana Satanists adalah beberapa: "sengaja", dan mereka boleh "membersihkan" seluruh planet bumi, oleh semua penduduknya ", pada hakikatnya, mereka telah dikutuk kematian seluruh umat manusia tidak anda tahu bahawa Dajjal ', akan menjadi Presiden Kesatuan Eropah: bagaimana Zapatero adalah mustahil, bahawa seseorang yang mempunyai kepercayaan kepada Tuhan Yang Maha Berkuasa, anda boleh berbuat comne anda adalah beriman, dan Allah tidak pernah reda untuk kekal dengan Roh Kudus dalam! jiwa anda!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: Adakah anda, bahawa anda sedang menyebarkan agama iblis anda: kejahilan, kemiskinan, ketaksuban, Syariah, pada masa lalu yang jauh kematian dan kemusnahan, ia adalah anda, anda, anda mengutuk: kuat: semua umat Islam! Ia adalah anda yang berani, Satanists Amerika untuk mengambil kawalan planet! Tetapi, saya lorenzoAllah: Imam Mahdi, saya percaya, bahawa ramai orang Islam adalah wali, dan bait Roh Kudus, mereka tahu sangat baik bahawa Islam yang sebenar: Jangan gunakan: undang-undang syariah, dan keganasan, mereka tahu: apa : My Tuhan Allah, dia adalah cinta yang tidak terhingga, dan bahawa ada boleh menjadi: cinta sejati dalam ketakutan dan keganasan hanya kerana anda takut bahawa kebenaran boleh memusnahkan Islam, tetapi tidak begitu, jika Islam yang sebenar adalah satu pengalaman dalaman dan hubungan peribadi dengan Tuhan!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> tetapi, kerana saya bercakap dengan anda, seolah-olah anda seorang yang jujur? anda tidak percaya kepada Tuhan! sekiranya anda percaya pada Tuhan? anda tidak boleh lakukan: suatu perbuatan imperialisme agama mulia! Tetapi, saya REI unius, seorang pendakwa tanpa DiScenza, kerajaan univerale: Dunia, selama 50 tahun, saya tidak mempunyai keperluan tentera dan tidak indeboliscono: identiti kebangsaan dan kedaulatan, saya tidak mencari minat saya, kerana Kerja Allah adalah untuk mengelakkan bahawa: bahawa: anda lakukan: yang anda lakukan untuk membina Satanists: menara baru Babel! di sini sebabnya: Kuil Yahudi Ketiga adalah penting kerana: semua ini perosak super Yahudi Amerika: Satanists Freemason Baal dipaksa untuk menjadikan Palestin ke dalam
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound )] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> lebih besar, terima kasih kepada padang pasir anda, jika tidak? meninggalkan harapan: planet ini, dan sudah tentu? tidak akan menjadi unta kamu, untuk menang menentang: teknologi "tiruan perisikan" bahawa: sudah boleh pergi ke bawah dari angkasa lepas: untuk membuat yang terselamat: sekumpulan tunggal hamba! dan mengapa, mungkin, kita tidak semua sudah hamba, kerana anda, kerana: Kami membayar wang kami (hak pemilik tanah perbankan, hutang awam, inflasi, anarki kemelesetan yang tidak dapat dielakkan, tidak bermoral, rasuah, dan lain-lain ..) dengan Satanists?
pembunuh satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia Arab Salafi terhadap imperialisme:! iaitu Al-Qaeda] Syria telah digantung oleh Pertubuhan: Untuk: Kerjasama Islam (OIC). Keputusan: Ia telah dibuat diketahui: dengan: kenyataan: pada akhir sidang kemuncak itu: Organisasi: Mekah, Arab Saudi. Peserta: ([rakan sejenayah jenayah]) telah bersetuju: "keperluan untuk menamatkan: serta-merta keganasan di Syria (daripada yang dirancang mereka: dan dibiayai: Untuk mengembangkan imperialisme Saudi) dan untuk menggantung: negara ini oleh OIC" Sidang kemuncak itu, berkata dia adalah "amat bermasalah, untuk pembunuhan beramai-ramai dan perbuatan tidak berperikemanusiaan: yang dialami oleh rakyat Syria (kerana pengganas Salafi mereka: AlQueda daripada: bahawa: tidak banduan dan membunuh semua orang, yang tidak menyenaraikan tentera pembangkang)" .

    
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi:! Yang Al-Qaeda] Bercakap kepada pemberita pada Sidang Kemuncak akhir itu, yang Setiausaha Agung, Pertubuhan Islam Ekmeleddin Ihsanoglu (pengecut pembohong: yang tidak mempunyai keberanian untuk berurusan dengan orang yang bertanggungjawab bagi kerajaan Syria), berkata bahawa: sidang kemuncak itu "tidak: ia muncul: sokongan: untuk campur tangan tentera di luar" di Syria ([ yang, sebenarnya: ia adalah lebih daripada yang sebenar, dengan 20,000 militia Salafi: dan Al-Qaeda, bahawa: mereka menyerang Syria]). Setiausaha yang sama dipanggil: keputusan untuk menggantung: negara: organisasi: sebagai "mesej kepada masyarakat antarabangsa bahawa ...: menyokong masyarakat Islam: penyelesaian secara aman dan tidak mahu berselerak: kepada: darah" (agak bertentangan: kerana Salafi tidak meninggalkan: belakang jika masyarakat Kristian dan tidak bertolak ansur pluralisme)!.


   
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi: yang Al-Qaeda!] The Menteri Iran Asing, Ali Akbar, mengkritik: keputusan yang diambil di puncak berkata: bahawa: ia adalah bertentangan dengan Piagam: organisasi (tetapi penjenayah tidak perlu: untuk mengikuti dasar, ia membuli, dan berbaring, yang, adalah kaedah mereka). "Sebelum membuat keputusan ini, anda perlu: menggalakkan Kerajaan Syria: puncak:: bahawa: dapat: kepada: mempertahankan diri dan menyalahkan: semua pengganas Liga Arab (syaitan sedikit)), dan rakan sejenayah mereka ( besar Iblis) dan sebagainya: bahawa: peserta boleh mendengar rasmi: pendapat (sebelum prenere: apa-apa keputusan), "kata menteri, berkata: agensi: irna, pertama sedikit: meninggalkan: puncak pagi ini.
Syria [sarang MEKAH ini:-pembunuh daripada satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi:! Yang Al-Qaeda] Iran: dilaporkan: penggantungan: Syria: Pertubuhan Persidangan Islam ( OIC) berkata: bahawa: keputusan terhadap: sekutunya adalah "tidak adil." lebih dari itu, bertentangan: prosedur Peraturan! "Syria sepatutnya: pertama: dijemput: organisasi ... Sementara itu, Abu Ammar, pemberontak komander Al Nasr di pusat Aleppo, adegan pertempuran sengit: lebih daripada sebulan telah mengugut untuk menggunakannya: semua bantuan 'al -Qaeda: bahawa: jika Barat terus enggan untuk menghantar senjata ke Syria untuk melawan kuasa-kuasa Presiden Assad "Kami tidak mahu, tetapi, jika tiada siapa yang membantu kita, kita akan membuat satu perjanjian dengan mereka. Jika ini askar - dia membuat kesimpulan - akan terlibat: dalam indoktrinasi: penduduk, Aleppo menjadi asas mereka dalam tempoh tiga bulan. "


 
Syria [MEKAH sarang: pembunuh satanallah: mereka membunuh: 300: syahid Kristian: tidak bersalah: setiap hari di dunia kepada imperialisme Arab Salafi: yang Al-Qaeda!] Ogos 16, 2012. tetapi indoktrinasi telah dilakukan: terhadap: semua: nakal, Assad dari semua media, yang dikawal oleh Zionis IMF, untuk kemusnahan Israel, dan kemusnahan monoteisme, kerana, dan Iblis, dia yang patut menang! di sini, kerana Raja dell'Arbia Saudi, dibuang, banyak asap di mata! tetapi, pada hakikatnya, dell'imperilismo logik: tidak adalah untuk berkongsi kuasa dengan seseorang yang ditawan! ini adalah mengapa: semua umat Islam harus jatuh: dalam perangkap Nuklear Perang Dunia ke-3: di mana akan dilakukan untuk Islam: apa yang telah dilakukan untuk Nazisme
@ 666 iblis Talmud: CIA ---> Negeri harus bukan sahaja menjadi algojo: warganegara, untuk lakukan membayar pada orang:% 270: nilai: wang (sumber: Saintis Giacinto Auriti), tetapi ia harus melindungi rakyat, paling lemah dan terdesak, daripada kemerosotan moral, tetapi, terdapat orang: di sini, bahawa: untuk mahu wang: dipaksa untuk mengadakan hubungan seks: seksual penyimpang, BDSM, dubur, seks, dan lain-lain .. dan untuk membuat hubungan seks, walaupun dengan haiwan, kerana ini adalah Agenda Talmud dan IMF: terhadap Goyim .. anarki dan kemusnahan moral: segala-galanya, untuk membahayakan orang Kristian! memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau adakah anda spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan menjimatkan untuk IMF 666, maka, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, Yang adalah untuk youtube merosakkan, saya bersalah, adalah untuk menghentikan saya
Leviathan adalah 666 IMF: tetapi, saya lebih kuat daripada dia! Saya am unius REI! Dari sudut pandangan kiasan, Leviathan sering huru-hara primordial, kuasa kawalan, walaupun alkitab adalah yang paling sering ungkapan: "simbol kuasa Pencipta" kehendak ilahi dan Liwyāṯān) adalah nama makhluk alkitabiah. Ia adalah raksasa laut dahsyat dari kekuatan legenda yang dibentangkan di dalam Perjanjian Lama. Ini dianggap dilahirkan oleh kehendak Allah, walaupun: ia sering dikaitkan dengan Iblis. yang mempunyai kuasa untuk rip: mangsa saya: daripada kuasa saya? Saya makhluk yang paling berkuasa yang dibuat oleh Tuhan! Sekurang-kurangnya ini adalah apa yang Tuhan: memberitahu saya! @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [neraka] saya bersumpah di hadapan: takhta Tuhan YHWH: pasti: Saya memukul dan cedera kepada kematian, Satanists, Freemason, Talmud, dan syariah: dan semua musuh-musuh Kristus Yesus: bahawa dia duduk di sebelah kanan Bapa! amen! alleluia
@ Yahudi saya -> di Dunia ini! dengan cara ini: Anda akan mendapat manfaat daripada wabak neraka (dadah, setan, Freemasonry, pelacuran, tidak bermoral, kedegilan, nafsu, kesilapan teologi, dan moral): semua anak-anak anda. ia adalah penting: untuk keluar dari Babylon: iaitu, Amerika Syarikat, untuk menyelamatkan dunia, dari 3 rd: Perang Dunia nuklear. anda simpan semua jiwa anda, dan badan anda, daripada anda: kemusnahan yang tidak dapat dielakkan daripada neraka,: anda kembali: YHWH Tuhan kamu, iaitu: di Jerusalem, jiwa anda akan mempunyai kenyang: kebijaksanaan. untuk memulihkan Yahudi benar: akhirnya! dan menolak syaitan Farisi! pada berdosa seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) didamaikan: Saint semua mempunyai satu cinta dalam diri saya! "untuk mendamaikan anak-anak Dengan bapa mereka, bapa dengan anak-anak mereka!" di sini bahawa ia memenuhi nubuatan Nabi, Sambil, Oleh itu, ia adalah dalam kuil Yahudi: yang akan, jelas kepada semua orang, kerana terdapat harmoni antara semua agama, dan ia akan menjadi jelas kepada semua, apakah bidaah: dalam setiap daripada mereka!
ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 2 bijih fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! satanismi dan Freemasonry] Oh datang pada keluar, orang Yahudi saya dari kemusnahan! perdizione! ---> Video berikut: Fungsi: kandungan: bahawa: melanggar: Kaedah-kaedah ini, oleh itu: telah dilumpuhkan: "upacara pembunuhan Yahudi: Kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF Penculikan 2 - (allDavidDuke) -> kandungan ? video adalah dalam Bahasa Inggeris dan saya tidak tahu bahasa Inggeris dituturkan tetapi pengorbanan manusia yang dibuat oleh (beberapa rabbi Yahudi) dari: "bukan Yahudi" tidak pernah dibuktikan salah maka, mereka masih wujud Sesungguhnya Sesungguhnya pada:! Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan setiap manusia adalah seperti Abraham Oleh itu, manusia yang tidak akan berbicara kepada:?? Tuhan peribadi akan dimusnahkan di dalam neraka sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kaabah Yahudi.
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins: ha pubblicato un commento. @ Yahudi saya -> Roh Kudus akan dicurahkan: setiap manusia: "pengetahuan akan meningkat tiada siapa yang akan berkata: anda tahu Tuhan kerana semua orang akan menjadi nabi!!" Jadi, kita menyedari kerajaan di Palestin, akan hidup: cinta dengan Palestin, anda menolak: sistem Masonic bank (iblis hak pemilik tanah perbankan), dan keamanan, kemakmuran: keadilan akan memerintah benar-benar, selama 50 tahun ke atas bumi, bahawa: yang, unius masa REI.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 bijih fa @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [neraka] saya bersumpah di hadapan takhta Allah YHWH: pasti: Saya memukul dan cedera kepada kematian, Satanists, Freemason, Talmud , dan syariah: dan semua musuh-musuh Kristus Yesus: bahawa dia duduk di sebelah kanan Bapa! amen! alleluia [geenna] [neraka] @ pada kaumku: Yahudi -> ini telah diputuskan pada: di tempat syurga: dan, ini adalah satu keputusan: TIDAK BOLEH BATAL! tidak jew, yang dia mati: selepas: 12 tahun: dia boleh masukkan ke dalam syurga (dalam Kerajaan Tuhan), tetapi, pasti, dia akan masuk ke neraka (GTF), tanpa harapan, jika, HE tidak akan telah berpindah keluarganya di Israel (seperti yang dikehendaki oleh undang-undang)! Bagi Tuhan YHWH? Dia menyeru kaumnya, tetapi pengkhianat, tetapi malangnya, semua mereka, tidak bertindak balas! yang sama: "hukuman": ia diperluaskan kepada mana-mana orang yang: melakukan senyap, kira-kira, jenayah: perbankan hak pemilik tanah dan Freemasonry ... oleh Unius REI
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 bijih fa @ 666 IMF NWO - >> yang lebih alim daripada anda: sendiri, anda mempunyai rangka tuhan di tanah perkuburan? Kamu semua gila! Syaitan Rothschild, Firaun Bersinar, "tui, Mari kaumku Israel: bahawa Tuhan kita mahu korban di padang pasir!", ---> Keluarkan semua schit dari seluruh dunia! @ Yahudi saya -> Roh Kudus akan dicurahkan: setiap manusia: "pengetahuan akan meningkat tiada siapa yang akan berkata: anda tahu Tuhan kerana semua orang akan menjadi nabi!!" Jadi, kita menyedari kerajaan di Palestin, akan hidup: cinta dengan Palestin, anda menolak: sistem Masonic: bank (iblis perbankan hak pemilik tanah), dan keamanan, kemakmuran: keadilan akan memerintah benar-benar, selama 50 tahun di bumi , bahawa: yang, unius masa REI.
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 bijih fa @ my Yahudi -> di Dunia ini! dengan cara ini: Anda akan mendapat manfaat daripada wabak neraka (dadah, setan, Freemasonry, pelacuran, tidak bermoral, kedegilan, nafsu, kesilapan teologi, dan moral): semua anak-anak anda. ia adalah penting untuk keluar: Babylon: iaitu, Amerika Syarikat (segera) untuk menyelamatkan dunia (dan terutama Israel) daripada 3 rd: Perang Dunia nuklear. anda simpan semua dirimu, dan badan anda, daripada anda: kemusnahan yang tidak dapat dielakkan daripada neraka, anda kembali: YHWH Tuhan kamu, iaitu: di Jerusalem, jiwa anda akan mempunyai kenyang kebijaksanaan. berkata: Unius REI: raja Israel! untuk memulihkan Yahudi benar: akhirnya! dan menolak syaitan Farisi!
memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 9 bijih fa Kerana lelaki akan menyukai saya lebih daripada Yesus Kristus? Kerana: Saya berdosa, seorang yang berdosa besar seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) didamaikan: Dengan Isa, Gandhi, Buddha, Yehovah, Allah, Confucius, dan lain-lain. .. Kerana Mereka semua mempunyai satu suka saya! sini Adakah bahawa ia memenuhi nubuatan Nabi, Sambil berkata, "untuk mendamaikan anak-anak Dengan datuk nenek mereka dan bapa dengan anak-anak mereka!" Oleh itu, ia adalah dalam kuil Yahudi: yang akan, jelas kepada semua orang, kerana terdapat harmoni antara semua agama, dan ia akan menjadi jelas kepada semua, apakah bidaah: dalam setiap daripada mereka!
ha drinkYpoisonJHWHwins pubblicato un commento 9 bijih fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! satanismi dan Freemasonry] Oh datang pada keluar, orang Yahudi saya dari kemusnahan! perdizione! ---> Video berikut: Fungsi: kandungan: bahawa: melanggar: Kaedah-kaedah ini, oleh itu: telah dilumpuhkan: "upacara pembunuhan Yahudi: Kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF: Penculikan 2 - (allDavidDuke) -> kandungan ? video adalah dalam Bahasa Inggeris dan saya tidak tahu bahasa Inggeris dituturkan tetapi pengorbanan manusia yang dibuat oleh (beberapa rabbi Yahudi) dari: "bukan Yahudi" tidak pernah dibuktikan salah maka, mereka masih wujud Sesungguhnya Sesungguhnya pada:! Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan setiap manusia adalah seperti Abraham Oleh itu, lelaki yang akan:! tidak! bercakap kepada Tuhan peribadi akan dimusnahkan di dalam neraka sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kaabah Yahudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa kerana lelaki akan menyukai saya lebih daripada Yesus Kristus? kerana saya berdosa, seorang yang berdosa besar seperti mereka! Tetapi, kasih sayang saya? mereka semua (walaupun atheis) diselaraskan: dengan Isa, Gandhi, Buddha, YHWH, Allah, Confucius, dan lain-lain .. kerana mereka semua mempunyai satu suka saya! di sini adalah bahawa ia memenuhi nubuatan nabi berkata, "untuk mendamaikan anak-anak dengan bapa-bapa mereka" .. memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno Sesungguhnya fa, Sesungguhnya: Aku berkata kepadamu: untuk Tuhan? setiap manusia adalah seperti Abraham! Oleh itu lelaki yang tidak akan berbicara kepada Tuhan secara peribadi? akan dimusnahkan di dalam neraka! sekarang, di mana anda boleh mencari Tuhan, jika tidak dalam Kuil Yahudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja: : dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis." 322 World Order Baru, Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> Hanya anda, Amerika Syarikat: Anda Babylon (baru "Menara: Babel NWO): perempuan sundal yang hebat, salah satu: yang: mabuk itu: darah: syahid Kristian Celaka, celaka, celaka: anda Amerika Syarikat Anda dan Satanisme anda: Arab Saudi: anda adalah: pengganas terbesar di: dunia, dan rakan sejenayah beliau: peminjam:: pengganas Anda boleh melakukan semua pemangsa: orang-orang yang aman dan tidak bersenjata: yang betul: Telah ialah: disekat oleh monopoli Ibrani (Masonic dan sistem perbankan) about: dan penipuan yang besar:: Bank Pusat:
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] _AT_ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan : anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat kepada Iblis" Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia ->: lobi Masonik: lebih "tinggi: Pengkhianatan": Terhadap: Rakyat: Menentang: Perlembagaan Semua cerita: umat manusia: mengapa: adalah pengkhianatan ghaib! Aku telah bersumpah kepada: Arasy Tuhan: "Saya akan membuat: jahat:! Kepada anda semua, jadi ghaib" 1. Berapa ramai orang yang tidak bersalah: yang telah "membunuh: tentera:" Free Syria "kerana tidak mahu menjadi: pengganas Islamis: Salafi:: Al-Qaeda:. Dan pengkhianat negeri 2 Berapa banyak: manakala tidak dibunuh dan rosak oleh Arab: wang:? hari ini, tentera Syria bebas "Apa demokrasi, anda membawa di: dunia: dengan: Salafi sekutu anda?
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] _AT_ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 Fed IMF: 322 World Order Baru, "satu rumah ibadat: kepada Iblis" Anda, anda betul: pengganas sebenar di:! Dunia -> Yang hak asasi manusia: anda mewakili? Anda mendakwa dan diwakili: Al-Qaeda: Liga Arab: dan Imperialisme Arab Saudi: sudah tentu! Bagaimana terbunuh dalam: padang pasir, semua orang-orang yang tidak layak: datang dalam "tanah yang dijanjikan oleh Tuhan Masih lebih: hari ini, akan hancur dan tercekik: pramatang: semua musuh lombong: musuh" UniusREI "di sekitar dunia! "menangis A akan pergi sehingga: dari seluruh dunia, seperti: rose:: pembunuhan beramai-ramai:: sulung Mesir, mengapa: Saya suka Musa, kita,: sulung: ditahbiskan : pertama: menjadi: Direka: dalam: rahim! Banyak: hari ini: antichrists, dan wanita Jezebel,
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanisms dan Freemasonry!] Baal Marduck: 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat: kepada Iblis." Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> hari ini, di: dunia, tetapi bagaimana menjengkelkan adalah kehidupan: lalat: mereka semua tidak lama lagi mati: mengapa Tuhan: YHWH: memanggil semua Yahudi, orang: untuk kembali ke Palestin! dan jika Kristian adalah hasil daripada: sebuah kisah dongeng? Ia akan, sekali lagi, kisah cinta, dan, bukan keganasan, kekejaman, dan pembunuhan beramai-ramai, yang diwakili oleh semua: lain: ideologi dan agama (pengikut Buddha: Bhutan: termasuk), semua mereka, yang adalah Terhadap Nabi Isa? Mereka adalah musuh: seorang lelaki yang baik! Mereka adalah seram, kemerosotan, jenayah, jahat!, Nama-nama mereka? Mereka tidak akan tertulis: dalam: buku: Life! Itulah mengapa Isa berkata, "orang-orang yang: tidak: Menentang::? Saya Mereka adalah rakan-rakan saya, terlalu!",
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh:! Sifat setan dan Freemasonry] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: Baal Marduck : 666 IMF makan: 322 New World Order, "satu rumah ibadat kepada Iblis." Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> Malah, berjalan di atas Palang Kristus adalah setaraf, bunga: suka: bahawa: adalah Kristus (hadiah Allah Bapa untuk semua), ia adalah cinta: hidup dan baik: rakyat! [Sebenarnya: Sesungguhnya Aku berkata kepadamu, "Kristus (Firman): dia duduk di sebelah kanan Bapa (Will): menjadi: (hanya satu dan hanya Allah: kerana walaupun cintanya: Roh Kudus adalah pintar) "(tidak mengatakan betul bahawa: lelaki setiap Telah dilakukan: dalam imej dan rupa Tuhan), (pastinya bukan ini Talmud mengatakan:?: IMF: bahawa: diperbuat daripada: setiap manusia, bukan jew: haiwan dari bentuk manusia)]] dan saya juga duduk di atas takhta Allah (dalam Iman): sebagai: pengarah:: Rumah beliau!
[Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: Jezebel, semua kegelapan anak: Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis" 322 World Order Baru, Anda, anda kanan: pengganas sebenar di: dunia -> Oleh itu, dalam: hari yang dahsyat, anda akan mempunyai untuk menghadapi: keperluan:: Kebenaran kami! sebabnya: saya lakukan: jahat kepada musuh saya: jadi: tidak henti-henti dan progresif! Tetapi, saya hanya seorang lelaki gersang iman: benar-benar rasional! Saya tahu anda: Saya tahu sangat baik, seperti dalam: kegigihan anda: anda tidak akan datang dari saya (yang, saya, sahaja: projek politik dan sokongan pentadbiran saya tidak berinteraksi: dengan atau agama: ateisme- : orang, tetapi hanya: kezaliman dan ketidakadilan: bahawa: mereka menyinggung perasaan: perasaan saya, saya Raja Israel: untuk kembali kedaulatan kewangan: untuk semua Rakyat, dan untuk mengumpul semua orang Yahudi (bertaubat dan ditukar : pada semua, Tuhan mereka Tuhan (YHWH), supaya mereka semua datang kembali untuk menjadi salah satu orang),
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah satu: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja:: dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: ". satu rumah ibadat kepada Iblis" 322 World Order Baru, Anda, anda betul: pengganas sebenar di: dunia -> tetapi adalah: yang sempurna: Keadilan demonstrasi: Tuhan, lakukan: hukuman mati, dengan kesabaran, dan harapan! Kerana, setiap hukuman ilahi: sentiasa muncul dan melampaui keraguan semua: bahawa penghakiman yang sempurna! Kepada semua musuh saya (dan musuh-musuh Kristus)? "Selamat hari jadi, sebahagian daripada: Syaitan, Tuhan anda: sebenarnya, tidak lama lagi, juga, anda, sebagai nenek moyang anda, pergi kepadanya kerana, akhirnya, keluarga sialan anda semua berkumpul di benci Anda tidak layak menjadi: daripada : menikmati: dan: lihat dengan: mata anda: Harapan Israel "Apa yang: berkata:" laVeraDottrina "? dia betul!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [Amerika Syarikat adalah Babylon perempuan sundal besar: penuh: satanismi dan Freemasonry!] @ Hillary Clinton: pembunuh: salah: banyak: baru: Jezebel, semua anak-anak perempuan: raja: : dunia ini jahat:: kegelapan: anak-anak perempuan Baal Marduck: 666 IMF makan: "satu rumah ibadat kepada Iblis." 322 World Order Baru, Anda, anda kanan: pengganas sebenar di: dunia -> tetapi saya melindungi: anda semua, dari: kejahatan undang-undang! Saya mempunyai belas kasihan, keampunan dan perdamaian: persaudaraan sejagat: walaupun untuk ateis! Malah, mereka yang jatuh di bawah penghakiman undang-undang? dia akan dihancurkan! semua orang: bahawa: bersetuju: The Perintah 10 Musa, bahawa: adalah undang-undang alam sejagat? akan pergi ke syurga! tetapi, tidak mesti negatif dan kita tidak perlu memijak pada Palang Kristus!
tertentu: DIBERIKAN: saya akan berbaring RELA: (berkata juga: bahawa: undang-undang semula jadi: iaitu, Hukum 10: menyelamatkan!) Dan saya akan pergi rela ke neraka: bukannya: untuk mengutuk ke neraka: berbilion-bilion orang-orang! pasti: saya berbohong untuk tujuan yang baik: mengambil menyalahkan saya dan memaksa Tuhan untuk mengampuni: semua orang (kerana dia telah membuat saya wakil di sisi undang-undang itu)! tetapi, yang benar: Saya tidak perlu berbohong, kerana, saya telah telah diberi mandat oleh Allah, bahawa: adalah yang Tuhan Hidup: YHWH: Tuhan yang hidup saya, dan Master:! untuk menjadi saya: di youtube:-Raja Unius REI : sementara, telah menerima saya tetapi, anda telah menerima mandat: oleh, buku mati dan lelaki: mereka semua meninggal dunia, yang: dalam masa lalu yang jauh! untuk menjadi terlalu seorang lelaki mati: dengan: mereka dan dengan semua lelaki kitab suci (Salafi Al-Quran, Talmud Illuminati, Veda, lihat, dll ..) mereka telah gagal, kehidupan mereka: kerana tidak dapat berjalan dengan hidup Tuhan!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 10 minuti fa Segnala spam Fuck Hari ini seseorang mengupah saya membunuh lelaki kuasa oven $ 100 000. ... Tidak ada satu peluru memasuki Syria tanpa kelulusan AS, "seorang pegawai mengadu di Istanbul." Amerika mahu (pemberontakan) untuk terus, tetapi mereka tidak membenarkan bekalan yang cukup untuk membuat kejatuhan rejim Damsyik. "Butiran aktiviti kepolisan CIA menawarkan satu pandangan yang jarang berlaku ke dalam perjuangan yang kompleks untuk kelebihan serantau: bahawa:. adalah pesat membangun pada margin perang yang sivil Syria Dijalankan kebanyakannya oleh ejen haram dari Amerika Syarikat, Britain, Arab Saudi, Israel dan Iran, konflik telah bertukar yang lasak Turki wilayah ke lubuk peniaga pengintip, lengan dan bakal pejuang.
IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 7 minuti fa: @ NavigatoreItaliano -> Sejak 10 bulan yang lalu, seorang pegawai pembangkang Syria memberitahu The Sunday Times, CIA telah menyekat penghantaran senjata anti-kereta kebal dan anti-pesawat yang berat, yang unit pemberontak Tentera Syria Percuma telah lama berkata adalah penting kepada usaha-usaha mereka untuk menggulingkan rejim Presiden Bashar al-Assad. Pada masa yang sama mereka telah meluluskan bekalan AK-47 senapang Kalashnikov, dan hanya lebih sebulan lalu memberi lampu hijau kepada penghantaran 10,000 Rusia buatan bom roket. "Senjata sedang dijalankan merentasi sempadan pada keldai," said.destroy rasmi youtube: untuk berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya? adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya!
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud untuk Goyim. ---> Dengan keluarga anda Farisi (imam Baal menyamar) Talmud, rabbi (jurubank) orang Farisi (IMF Illuminati dari Lucifer)? anda telah rosak dan rosak keseluruhan bangsa manusia (dan institusi agama, semua anda telah dilakukan untuk terburuk: kepada subjek: kepada perhambaan semua manusia): Sesungguhnya, Tuhan tidak membuat orang jahat! Tetapi, ia adalah anda, bahawa anda meletakkan simbol esoterik (bintang berhujung enam: Menentang: orang Yahudi saya: untuk membuat dia satu tindakan penghapusan, Shoah), kerana: dahaga anda untuk kuasa, itu semua apa: anda: untuk anda: ia benar-benar adalah penting! Sekarang, seperti yang anda telah memutuskan: untuk memusnahkan Israel? anda telah menyedari: kuasa mutlak: Minda kawalan: dan "Big Brother"?
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud untuk Goyim. ---> Sebabnya, adalah kuasa mutlak: wang: bahawa: dia nilai input kepada anda: untuk kawalan: setiap kuasa yang tinggi, dalam karya ini perverversione dan rasuah, anarki dan pembubaran, yang semua: palsu demokrasi Masonik: perbankan hak pemilik tanah. Hasil akhir kerja anda? hanya boleh bermakna kemusnahan Harapan Israel, kemusnahan: monoteisme alkitabiah! Mungkin sudah tiba masanya anda berhenti hidup sebagai parasit: 1. untuk melakukan: dibayar, bukan sahaja: nilai: anda / kami: wang (diciptakan dari tiada), kepada semua orang, tetapi juga, 2. untuk membuat membayar faedah ke atas wang itu (hutang awam), bahawa: adalah, sebenarnya: ternilai: begini: penggunaan anda terhadap: bangsa-bangsa hanya boleh menjadi satu tindakan pembunuhan beramai-ramai (perbuatan Satanisme: untuk top top besar anda: pengkhianatan Masonik).
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa _AT_ Synnek1 322 @ 666: Semua untuk satu IMF, itulah, semua untuk satu: hanya "New World Order": penyemperitan: supaya, tamadun Iblis, dan semua: dalam semua! ? "-?> Salah satu pengikut anda (tidak kelihatan nombor telefon) telah dibuli: pada telefon saya: 12 jam yang lalu Walau bagaimanapun, dengan cara yang dia mahu lakukan saya hasrat baik untuk hari nama saya, dan berkata bahawa" kawan jurutera beliau : mempunyai Konkrit: untuk membantu saya membina Kuil Yahudi! "Lagi, ayat ini saya sudah mendengar: dalam saiz tidak" tiga dimensi ", masa yang lama lalu memusnahkan youtube: berhenti: kementerian saya, atau anda melakukan spam: untuk merosakkan mesej saya adalah perkara yang sama! dan untuk menyelamatkan IMF 666, memusnahkan youtube? tiada apa yang pelik! begitu juga dengan IMF, yang merosakkan youtube, kerana saya!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> apabila pada tahun 2035, anda sudah selesai, lepas drop: minyak? Anda sentiasa boleh terus hidup seperti parasit, untuk memanfaatkan yuran: $ 4 bilion: Muslim Sunni, terima kasih: idola anda "Batu Hitam", kerana: anda akan mempunyai untuk dibunuh, bukan sahaja, semua orang Kristian di Afrika, tetapi juga: semua orang Islam Syiah, yang anda telah dibawa untuk menghapuskan: sekutu anda: Syaitan Besar, IMF! Setelah musnah: hampir segala-galanya: agama Kristian melalui rakan sejenayah anda Talmud, Satanists Farisi, IMF, anda berfikir, bahawa walaupun perlu mendapatkan satu hari pembalasan terhadap mereka? Apa, anda mungkin berfikir anda boleh menang: Satanists: "Syaitan Besar"? melalui kuasa SatanAllah anda? tetapi, jika dia (SatanAllah): benar-benar kuat?
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> anda tidak akan memerlukan: untuk menjadi sekutu Satanists Amerika (322666), dan malah, anda akan perlu menjadi pembunuh: syahid Kristian Innocents, di seluruh dunia! Apa yang anda? anda adalah paling jenayah semua bodoh! kerana Satanists adalah beberapa: "sengaja", dan mereka boleh "membersihkan" seluruh planet bumi, oleh semua penduduknya ", pada hakikatnya, mereka telah dikutuk kematian seluruh umat manusia tidak anda tahu bahawa Dajjal ', akan menjadi Presiden Kesatuan Eropah: bagaimana Zapatero adalah mustahil, bahawa seseorang yang mempunyai kepercayaan kepada Tuhan Yang Maha Berkuasa, anda boleh berbuat comne anda adalah beriman, dan Allah tidak pernah reda untuk kekal dengan Roh Kudus dalam! jiwa anda!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: Adakah anda, bahawa anda sedang menyebarkan agama iblis anda: kejahilan, kemiskinan, ketaksuban, Syariah, pada masa lalu yang jauh kematian dan kemusnahan, ia adalah anda, anda, anda mengutuk: kuat: semua umat Islam! Ia adalah anda yang berani, Satanists Amerika untuk mengambil kawalan planet! Tetapi, saya lorenzoAllah: Imam Mahdi, saya percaya, bahawa ramai orang Islam adalah wali, dan bait Roh Kudus, mereka tahu sangat baik bahawa Islam yang sebenar: Jangan gunakan: undang-undang syariah, dan keganasan, mereka tahu: apa : My Tuhan Allah, dia adalah cinta yang tidak terhingga, dan bahawa ada boleh menjadi: cinta sejati dalam ketakutan dan keganasan hanya kerana anda takut bahawa kebenaran boleh memusnahkan Islam, tetapi tidak begitu, jika Islam yang sebenar adalah satu pengalaman dalaman dan hubungan peribadi dengan Tuhan!
[Tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound)] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> tetapi, kerana saya bercakap dengan anda, seolah-olah anda seorang yang jujur? anda tidak percaya kepada Tuhan! sekiranya anda percaya pada Tuhan? anda tidak boleh lakukan: suatu perbuatan imperialisme agama mulia! Tetapi, saya REI unius, seorang pendakwa tanpa DiScenza, kerajaan univerale: Dunia, selama 50 tahun, saya tidak mempunyai keperluan tentera dan tidak indeboliscono: identiti kebangsaan dan kedaulatan, saya tidak mencari minat saya, kerana Kerja Allah adalah untuk mengelakkan bahawa: bahawa: anda lakukan: yang anda lakukan untuk membina Satanists: menara baru Babel! di sini sebabnya: Kuil Yahudi Ketiga adalah penting kerana: semua ini perosak super Yahudi Amerika: Satanists Freemason Baal dipaksa untuk menjadikan Palestin ke dalam
. drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [tali Bank: Central (SpA swasta Yahudi: terbuka sehingga ia diambil, keputusan untuk membuat a: Perang Dunia nuklear 3 °, sedikit sebelum mereka meletupkan revolusi: berkata: Ezra Pound )] @ Raja Arab Saudi: "Syaitan Little" -> lebih besar, terima kasih kepada padang pasir anda, jika tidak? meninggalkan harapan: planet ini, dan sudah tentu? tidak akan menjadi unta kamu, untuk menang menentang: teknologi "tiruan perisikan" bahawa: sudah boleh pergi ke bawah dari angkasa lepas: untuk membuat yang terselamat: sekumpulan tunggal hamba! dan mengapa, mungkin, kita tidak semua sudah hamba, kerana anda, kerana: Kami membayar wang kami (hak pemilik tanah perbankan, hutang awam, inflasi, anarki kemelesetan yang tidak dapat dielakkan, tidak bermoral, rasuah, dan lain-lain ..) dengan Satanists?


qattiela ta satanallah: dawn joqtlu: 300: martri Kristjani: innoċenti: kull jum fid-dinja biex imperialism Arabja Salafi:! jiġifieri Al Qaeda] Sirja ġie sospiż mill-Organizzazzjoni: Lil: Kooperazzjoni Islamika (OIC). Deċiżjoni: Kien sar magħruf: ma ': stqarrija: fl-aħħar tas-summit: Organizzazzjoni: Mecca, Għarabja Sawdita. Parteċipanti: ([kompliċi kriminali]) qablu: "il-ħtieġa li tintemm: immedjatament il-vjolenza fis-Sirja (minn ippjanat tagħhom: u ffinanzjati: Biex jitwessa imperialism Sawdita) u li tissospendi:. Dan il-pajjiż mill-OIC" Is-samit, qal kien "profondament inkwetat, għall-massakri u l-atti inumani: mġarrba mill-poplu Sirjan (minħabba l-terroristi Salafist tagħhom: AlQueda ta ': li:! mhumiex priġunieri u joqtlu dawk kollha, li ma jingaġġa l-armata ta' l-oppożizzjoni)" .

    
Sirja [Lair Mecca: l-qattiela ta 'satanallah: joqtlu: 300: martri Kristjani: innoċenti: kull jum fid-dinja biex imperialism Arabja Salafi:! Li Al Qaeda] Taħdit li jirrappurtawha fil-Laqgħa Għolja aħħar, is-Segretarju Ġenerali, Organizzazzjoni Islamika Ekmeleddin Ihsanoglu (l coward liar: li ma jkollu l-kuraġġ biex jittrattaw ma 'persuna inkarigata mill-gvern Sirjan), qal li:-summit "mhuwiex: huwa ħarġu: appoġġ: għall-intervent militari barra" fis-Sirja ([ li, fil-fatt: huwa aktar milli reali, bl Salafis militiamen 20,000: u Al Qaeda, li: huma invadew Sirja]). Is-segretarju istess imsejjaħ: id-deċiżjoni li tissospendi: pajjiż: l-organizzazzjoni: bħala "messaġġ lill-komunità internazzjonali li ...: komunità Musulmana jappoġġja: soluzzjoni paċifika: u ma jridux scatter: għal: demm" (pjuttost l- oppost: minħabba li l-Salafis ma jħallux: lura jekk il-komunitajiet Kristjani u ma jittollerawx il-pluraliżmu)!.


   
Sirja [Lair Mecca: l-qattiela ta 'satanallah: joqtlu: 300: martri Kristjani: innoċenti: kull jum fid-dinja biex imperialism Għarabja Salafi: li Al Qaeda!] Il-Ministru Barranin Iranjan, Ali Akbar, ikkritika: id-deċiżjoni meħuda fil- summit qal: li: huwa kontra l-Karta: l-organizzazzjoni (iżda l-kriminali m'għandhomx bżonn: li tiġi segwita politika, huwa bullying, u li tinsab, li, huma metodu tagħhom). "Qabel ma jieħu din id-deċiżjoni li għandek bżonn biex: jinkoraġġixxu lill-Gvern Sirjan: is-samit: hekk: li: li jkunu kapaċi: għal: jiddefendu lilhom infushom u tort: ​​l-terroristi tal-Lega Għarbija (il Satana ftit)) u l-kompliċi tagħhom ( l-kbira Satana) u hekk: li: parteċipanti jistgħu jisimgħu Uffiċjalment: opinjonijiet tiegħu (qabel prenere: kwalunkwe deċiżjoni), "qal il-ministru, qal: aġenzija: IRNA, l-ewwel ftit: li jħallu:-summit dalgħodu.
Sirja [Lair Mecca: l-qattiela ta 'satanallah: joqtlu: 300: martri Kristjani: innoċenti: kull jum fid-dinja biex imperialism Arabja Salafi:! Li Al Qaeda] Iran: rappurtati: sospensjoni: Sirja: l-Organizzazzjoni tal-Konferenza Islamika ( OIC) qal: li: id-deċiżjoni kontra: alleat tiegħu huwa "inġust". lil hinn minn dak, kuntrarjament: il-proċedura tar-Regolament! "Sirja kellha tkun: 1: stieden: l-organizzazzjoni ... Sadanittant, Abu Ammar, kmandant ribelli ta 'Al Nasr fiċ-ċentru ta' Aleppo, ix-xena tal-ġlied ħarxa: aktar minn xahar hedded li tuża: għajnuna kollha" al -Qaida: li:. jekk il-Punent ikompli jirrifjuta li tibgħat armi lejn is-Sirja għall-ġlieda kontra l-forzi tal-President Assad "Aħna ma rridux, iżda, jekk l-ebda wieħed jgħinna, aħna se tagħmel patt magħhom. Jekk dawn suldati huma - hu konkluż - se jidħlu: fil brainwashing: l-abitanti, Aleppo jsiru bażi tagħhom fi tliet xhur. "


 
Sirja [Lair Mecca: l-qattiela ta 'satanallah: joqtlu: 300: martri Kristjani: innoċenti: kull jum fid-dinja biex imperialism Għarabja Salafi: li Al Qaeda!] 16 Awi 2012. iżda ta 'brainwashing sar: kontra: kollha: imqareb, Assad mill-medja kollha, li huma kkontrollati mill-Zionists tal-IMF, għall-qerda ta' Iżrael, u l-qerda ta 'monotheism, għaliex, u Satana, hu li għandu jirbaħ! hawnhekk, minħabba li l-Arabja dell'Arbia King, jintefa, lott ta 'duħħan fl-għajnejn! iżda, fir-realtà, il-dell'imperilismo loġika: mhuwiex li jaqsmu enerġija ma 'xi ħadd maħkuma! dan huwa għaliex: kollha Musulmani għandhom jaqgħu: fil-nassa tal-Nukleari Dinjija 3 Gwerra: fejn se jsir għall-Iżlam: dak li sar għall-Nazziżmu
@ 666 satanic Talmud: CIA ---> l-Istat m'għandhiex tkun biss l-executioner: taċ-ċittadin, għal li tagħmel jħallas lejn in-nies: l-% 270: tal-valur: 'flus tiegħu (sors:. Xjentist Giacinto Auriti), iżda għandhom jipproteġu ċ-ċittadini, l-aktar vulnerabbli: u ddisprata, mid-degradazzjoni morali, iżda, hemm nies: hawn, li: minħabba nuqqas ta 'flus: hija kostretta li jkollhom sess: perverts sesswali, BDSM, anali, sess, eċċ .. u biex jagħmlu kopulazzjoni sesswali, anki ma 'annimali, għax dan huwa l-Aġenda ta' l-Talmud u l-IMF tiegħu: kontra l Goyim .. anarkija u morali qerda: kollox, li jagħmlu ħsara lill-poplu nisrani! jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew taħseb spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u ħlief għall-IMF 666, imbagħad, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, Liema huwa li youtube ħsara, per ħatja tiegħi, huwa għall stop me
Leviathan huwa 666 FMI: iżda, I am ferm aktar b'saħħtu milli lilu! I am unius REI! Mill-perspettiva ta allegorical, Leviathan huwa spiss il-kaos primordjali, il-poter ta 'kontroll, għalkemm biblically huwa l-aktar spiss espressjoni: ". Simbolu tal-qawwa tal-Ħallieq" tat-testment divina u Liwyāṯān) huwa l-isem ta 'kreatura bibliċi. Huwa monster baħar terribbli mill-qawwa leġġendarju ippreżentat fit-Testment il-Qadim. Dan huwa kkunsidrat li twieled mir-rieda ta 'Alla, għalkemm: huwa sikwit hija assoċjata ma' l-Devil. li: għandha l-awtorità li RIP: priża tiegħi: mill-qawwa tiegħi? Jiena l-kreatura aktar qawwija magħmula minn Alla! Mill-inqas dan huwa dak li Alla: told me! @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [infern] I swore quddiem: 'l-tron ta' Alla YHWH: ċertament: I hit u darab għall-mewt, Satanists, Freemasons, Talmud, u tax-xarija: u kull l-għedewwa ta 'Kristu Ġesù: li huwa bilqiegħda fuq il-lemin tal-Missier! amen! ALLELUIA
@ Lhud tiegħi -> f'dan Dinja! b'dan il-mod: Inti se jiksbu mill-pesta tat-infern (drogi, Sataniżmu, Freemasonry, il-prostituzzjoni, immoralità, stubbornness, Lust, żball teoloġiku, u morali): tfal kollha tiegħek. huwa essenzjali: li joħorġu mill Babylon: jiġifieri, USA, biex isalva d-dinja, mit-3 rd: Dinja gwerra nukleari. inti ffrankati kollha erwieħ tiegħek, u l-korp tiegħek, mill tiegħek: qerda inevitabbli ta 'l-infern,: inti tirritorna: YHWH Alla tiegħek, li hija: f'Ġerusalemm, erwieħ tiegħek se jkollhom l-milja: ta' għerf. biex jirrestawra l-Ġudaiżmu veru: finalment! u tiċħad l-satanic Pharisees! fil midneb bħal dawn! Iżda, loving me? kollha kemm huma (anke atheists) huma rikonċiljati: Saint kollha jkollhom waħda imħabba lili! "! tirrikonċilja t-tfal Bil-missirijiet tagħhom, missirijiet mat-tfal tagħhom" hawnhekk hija li tissodisfa l-profezija tal-Profeta, Tgħid, Għalhekk, huwa fl-tempju Lhudi: li se tkun, ovvju għal kulħadd, kif hemm armonija perfetta bejn l-reliġjonijiet, u se jkun ovvju għal kulħadd, dak li huwa ereżija: f'kull wieħed minnhom!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 mineral fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ':! satanismi u Freemasonry] Oh come fuq barra, poplu Lhudi tiegħi mill-qerda! perdizione! ---> Il-videos li ġejjin: feature: kontenut: li: jikser: Dawn ir-regoli, għalhekk: ġew diżabbli: "qtil ritwali Lhudi: kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: Ħtif IMF 2 - (allDavidDuke) -> liema kontenut ? video kien fl-Ingliż u jien ma nafx l-Ingliż mitkellem iżda sagrifiċċji umani magħmula minn (xi rabbis Lhudija) minn:! "non - Lhud" qatt ma ġie ppruvat ħażin allura, dawn għadhom jeżistu Verily, Verily fi:! I say unto you: għal Alla kull bniedem huwa bħal Abraham Għalhekk il-bniedem li mhux se jitkellem:?!? Alla Personalment se jiġu meqruda fl-infern issa, fejn tista 'ssib Alla, jekk mhux fil-Tempju Lhudi!.
jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili! drinkYpoisonJHWHwins: ha pubblicato un commento. @ Lhud tiegħi -> Ispirtu s-Santu se jkun imferra: ta 'kull raġel: "l-għarfien ser jiżdied l-ebda waħda se ngħid: inti taf l-Mulej Alla għaliex kulħadd se jkun profeti!?!" Allura, aħna huma jirrealizzaw l-renju fil-Palestina, se jgħixu: fl-imħabba ma 'l-Palestinjani, inti jiċħad: is-sistema Masonic ta' banek (satanic seigniorage banek), u paċi, prosperità: il-ġustizzja se tiddeċiedi assolutament, għal 50 sena fuq earth, li: jiġifieri, il-ħin unius ta REI.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 mineral fa @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [infern] I swore quddiem il-tron ta 'Alla YHWH: ċertament: I hit u darab għall-mewt, Satanists, Freemasons, Talmud , u tax-xarija: u l-għedewwa ta 'Kristu Ġesù: li huwa bilqiegħda: fil-lemin tal-Missier! amen! ALLELUIA [geenna] [infern] @ lejn in-nies tiegħi: il-Lhud -> dan ġie deċiż fuq: fil-postijiet heavenly: u, dan huwa deċiżjoni: irrevokabbli! ebda Lhudi, li huwa die: wara: 12-il sena:? ikun jista 'jidħol fis-sema (fir-Renju ta' Alla), iżda, definittivament, huwa se fil lill-infern (Hallelujah), mingħajr tama, jekk, HE mhux se mxew familja tiegħu fl-Iżrael (kif meħtieġ mil-liġi)! Għall-YHWH Mulej? Huwa jitlob poplu tiegħu, iżda l-traitors, imma sfortunatament, kollha minnhom, ma jirrispondux! l-istess: "sentenza": huwa estiż għal kull persuna li: jagħmlu l-siekta, dwar, il-kriminalità: ta 'banek seigniorage u Freemasonry ... billi Unius REI
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 mineral fa @ 666 IMF NWO - >> li huwa aktar reliġjużi milli suppost: stess, inti għandek l-iskeletru alla fil-ċimiterju? Inti qed kollha crazy! Satana Rothschild, Pharaoh Enlightened, "TUI, Let poplu tiegħi Iżrael: li Alla tagħna trid sagrifiċċju fid-deżert!", ---> Ineħħu kull schit mill-dinja kollha! @ Lhud tiegħi -> Ispirtu s-Santu se jkun imferra: ta 'kull raġel: "l-għarfien ser jiżdied l-ebda waħda se ngħid: inti taf l-Mulej Alla għaliex kulħadd se jkun profeti!?!" Allura, aħna huma jirrealizzaw l-renju fil-Palestina, se jgħixu: fl-imħabba ma 'l-Palestinjani, inti jiċħad: is-sistema Masonic: ta' banek (satanic seigniorage banek), u paċi, prosperità: il-ġustizzja se tiddeċiedi assolutament, għal 50 sena fuq l-art , li: jiġifieri, il-ħin unius ta REI.
jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 mineral fa @ Lhud tiegħi -> f'dan Dinja! b'dan il-mod: Inti se jiksbu mill-pesta tat-infern (drogi, Sataniżmu, Freemasonry, il-prostituzzjoni, immoralità, stubbornness, Lust, żball teoloġiku, u morali): tfal kollha tiegħek. huwa essenzjali li toħroġ: ta 'Babylon: jiġifieri, USA (immedjatament) biex isalva d-dinja (u speċjalment l-Iżrael) mit-3 rd: Dinja gwerra nukleari. inti ffrankati kollha erwieħ tiegħek, u l-korp tiegħek, mill tiegħek: qerda inevitabbli ta 'infern, inti tirritorna: YHWH Alla tiegħek, li hija: f'Ġerusalemm, erwieħ tiegħek se jkollhom l-milja ta' għerf. qal: Unius REI: king ta 'Iżrael! biex jirrestawra l-Ġudaiżmu veru: finalment! u tiċħad l-satanic Pharisees!
jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento mineral fa 9 Minħabba L-irġiel se love me aktar minn Ġesù Kristu? Minħabba: I am a midneb, a midneb kbir bħal dawn! Iżda, loving me? kollha kemm huma (anke atheists) huma rikonċiljati: Bil Ġesù, Gandhi, Buddha, Jehovah, Alla, Confucius, eċċ. .. Minħabba Huma kollha jkollhom waħda imħabba lili! hawnhekk hija li tissodisfa l-profezija tal-Profeta, Tgħid, "biex tirrikonċilja t-tfal Bil-missirijiet tagħhom, u missirijiet mat-tfal tagħhom!" Għalhekk, huwa fl-tempju Lhudi: li se tkun, ovvju għal kulħadd, kif hemm armonija perfetta bejn l-reliġjonijiet, u se jkun ovvju għal kulħadd, dak li huwa ereżija: f'kull wieħed minnhom!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 9 mineral fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ':! satanismi u Freemasonry] Oh come fuq barra, poplu Lhudi tiegħi mill-qerda! perdizione! ---> Il-videos li ġejjin: feature: kontenut: li: jikser: Dawn ir-regoli, għalhekk: ġew diżabbli: "qtil ritwali Lhudi: kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: FMI: Sekwestru 2 - (allDavidDuke) -> liema kontenut ? video kien fl-Ingliż u jien ma nafx l-Ingliż mitkellem iżda sagrifiċċji umani magħmula minn (xi rabbis Lhudija) minn:! "non - Lhud" qatt ma ġie ppruvat ħażin allura, dawn għadhom jeżistu Verily, Verily fi:! I say unto you: għal Alla kull bniedem huwa bħal Abraham Għalhekk ir-raġel li se:?! ma:?! tkellem lil Alla Personalment se jiġu meqruda fl-infern issa, fejn tista 'ssib Alla, jekk mhux fil-Tempju Lhudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa minħabba li l-irġiel se love me aktar minn Ġesù Kristu? minħabba I am a midneb, a midneb kbir bħal dawn! Iżda, loving me? kollha kemm huma (anke atheists) huma rikonċiljati: ma 'Ġesù, Gandhi, Buddha, YHWH, Allah, Confucius, eċċ .. għaliex dawn kollha jkollhom waħda imħabba lili! hawnhekk hija li tissodisfa l-profezija tal-profeta, qal, "biex tirrikonċilja t-tfal ma 'missirijiethom" .. jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa Verily, fil Verily: I say unto you: għal Alla? kull raġel huwa simili Abraham! Għalhekk il-bniedem li mhux se jitkellem Alla personalment? se jiġu meqruda fl-infern! Issa, fejn tista 'ssib Alla, jekk mhux fil-Tempju Lhudi.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta : din id-dinja wicked: ta ': il-dlam: il-bniet ta' Baal Marduck: 666 IMF FED: ". 1 sinagoga li Satana" 322 New World Order, You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> Just inti, l-Istati Uniti:? Inti Babylon (l-ġodda "Torri ta ': Babel NWO): il-whore kbira, il-wieħed: li: hu tinxtorob: tal-: tad-demm:! martri Kristjani Woe, woe, woe: inti USA You u Sataniżmu tiegħek:! Għarabja Sawdita: int: l-terroristi akbar fid-: dinja, u kompliċi tiegħu: selliefa: mill-: terroristi ! You do kollha għall-predazzjoni ta ': popli paċifiċi u difiża: li d-dritt: Been huwa: maħnuqa minn monopolju Ebrajk (Masonic u bankarja sistema) dwar: u l-scam kbir: l-: Banek Ċentrali:
[USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta ': din id-dinja wicked: ta': il-dlam : il-bniet ta 'Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, ". 1 sinagoga li Satana" You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> u ta 'l-: lobby Masonic: l-aktar "għoljin: Tradiment": Kontra: il-Popli: u Kontra: Il-Kostituzzjonijiet ta' Kull l-istorja ta 'l-: razza umana: għaliex: huwa tradiment ta 'l-okkult! Għandi maħlufa għal: Throne ta 'Alla: "I se tagħmel mill-: ħażen:! Kollu inti, hekk supernatural" 1. Kif ħafna nies innoċenti: huma ġietx "maqtula: army:" Free Sirja "talli ma riedu li jsiru: terroristi Islamiċi: Salafis: ta ': Al Qaeda:?. U traitors ta' l-istat 2 Kif ħafna: filwaqt li ma tkunx maqtula: u korrotta mill-Għarabja: flus:? illum, huma armata Sirjana b'xejn "Dak id-demokrazija, inti tressaq fil-: dinja: ma ': Salafis alleati tiegħek?
[USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta ': din id-dinja wicked: ta': il- dlam: il-bniet ta 'Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "wieħed sinagoga:. li Satana" You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> drittijiet tal-bniedem Liema: inti jirrappreżenta? Int talba u rappreżentanti: Al Qaeda: Il-Lega Għarbija: u l-Għarabja Sawdita Imperialism: tal-kors! Kif kienu maqtula fil-: deżert, dawk kollha li ma kinux denja ta ': come: fl-"art imwiegħda minn Alla Still ta' aktar:? Llum, se jkun ruined u fgat: prematur: l-għedewwa minjiera: l-għedewwa ta '" UniusREI "madwar !-dinja "A cry se jitla: minn madwar id-dinja, bħal: rose: minflok: l-massakru: tal-: l-ewwel imwieled ta 'l-Eġittu, għaliex: I simili Mosè, aħna, ta' l-: l-ewwel imwieled: ikkonsagrata : l-ewwel: li: Iddisinjati: fil-:-ġuf! Huma ħafna: llum: il-antichrists, u n-nisa Jezebel,
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanisms u Freemasonry!] Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "wieħed sinagoga:. li Satana" You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> llum, fil-: dinja, imma kif annoying huwa l-ħajja tal-: itajjar: dawn kollha dalwaqt die: għaliex Alla: YHWH: ssejjaħ kollha Lhudija tiegħu nies: a li jirritornaw għall-Palestina! u jekk Kristjaneżmu kienu r-riżultat ta ': a tale fairy? Ikun, għal darb'oħra, a tale tal-imħabba, u, mhux terrur, krudeltà, u l-ġenoċidju, li hija rappreżentata minn kulħadd: oħrajn: ideoloġiji u r-reliġjonijiet (Buddhists tal-: Bhutan: inklużi), dawk kollha, li huma kontra Ġesù Kristu? Dawn huma l-għedewwa ta ': raġel tajjeb! Dawn huma l-orrur, id-degradazzjoni, il-kriminalità, ħażen!, Ismijiet tagħhom? Huma qatt ma se jkun miktub: fil-: tal-ktieb: Life! C'est pourquoi Ġesù qal, "dawk li: mhumiex: Kontra: ta ':? Me Dawn huma ħbieb tiegħi, wisq!",
[USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ':! Sataniżmu u Freemasonry] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta ': din id-dinja wicked: ta': Baal Marduck : 666 IMF FED: 322 New World Order, "wieħed sinagoga li Satana." You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> Fil-fatt, jimxu fuq is-salib ta 'Kristu huwa ekwivalenti, li tread: imħabba: li: huwa Kristu (il-don ta' Alla Missier għal kulħadd), huwa l-imħabba: ħajja u l-ġid: tal-poplu! [[Fil-verità: Verily I say unto you, "Kristu (il-Kelma): huwa bilqiegħda fuq il-lemin tal-Missier (il Will) ta ': ikunu: (waħda biss: u Alla biss: għaliex anki imħabba tiegħu: l-Ispirtu s-Santu huwa intelliġenti) "(ma jgħidux ġustament li: kull bniedem huwa Been isir: fil-immaġni u x-xbiha ta 'Alla), (ċertament mhux dan Talmud l says:? tal-: IMF: li: magħmula minn: kull bniedem, mhux Lhudi: annimal mill-forma tal-bniedem)]] u I wkoll sib dwar il-tron ta 'Alla (fi Fidi): bħala: Direttur: tal-: Kamra tiegħu!
[USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: Jezebel, kollha dlam ibniet: tal Baal Marduck: 666 IMF FED: ". 1 sinagoga li Satana" 322 New World Order, You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> Għalhekk, fil-: diżappuntanti, inti ser ikollok biex tiffaċċja: il-ħtiġijiet: tal-: tjieba tagħna! għaliex: I am doing tal-: ħażen li għedewwa tiegħi: hekk: bla waqfien u progressiva! Iżda, I am biss raġel ta 'fidi aridi: totalment razzjonali! Naf li inti: I taf tajjeb ħafna, bħal fil-: perversità tiegħek: inti mhux se jiġu minn lili (li, I am, biss:. Proġett politiku u appoġġ amministrattiv jien ma jinteraġixxu: ma 'jew reliġjon: atheism tal- : nies, imma huma biss: l-ħażen u l-inġustizzja: li: dawn joffendu: sensibilità tiegħi, jiena l-sultan ta 'Iżrael:' ritorn is-sovranità monetarja: biex l-Popli, u biex tiġbor l-Lhud (repented u konvertiti :! livelli kollha, il-Mulej Alla tagħhom (YHWH), sabiex dawn kollha jiġu lura li jkun wieħed nies),
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta ': din id-dinja wicked: ta ': il-dlam: il-bniet ta' Baal Marduck: 666 IMF FED: ". 1 sinagoga li Satana" 322 New World Order, You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> iżda huwa tal-: dimostrazzjoni Ġustizzja:: perfetta ta 'Alla, do: il-pieni tal-mewt, bil-paċenzja, u t-tama! Minħabba, kull sentenza divina: dejjem jidhru: u lil hinn minn kull dubju: li sentenza perfetta! Biex kollha għedewwa tiegħi (u l-għedewwa ta 'Kristu)? "Happy birthday, parti ta ': Satana, Alla tiegħek:! Fil-fatt, malajr ħafna, ukoll, inti, bħala l-antenati tiegħek, mur lilu minħabba, finalment, il-familja kkritikat tiegħek hija kollha miġbura fil mibegħda Inti ma jixirqilhomx kienu: ta : igawdu: u ta ': ara ma': għajnejn tiegħek:. l Hope ta 'Iżrael "Dak li: qal:" laVeraDottrina "? hu dritt!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA huwa Babylon l-whore kbira: sħiħa ta ': satanismi u Freemasonry!] @ Hillary Clinton: l-qattiel: waħda mill-: lott: il-ġdid: Jezebel, kollha ibniet ta' l-: king: ta : din id-dinja wicked: ta ': il-dlam: il-bniet ta' Baal Marduck: 666 IMF FED: ". 1 sinagoga li Satana" 322 New World Order, You, int dritt: l-terroristi reali fl-:! Dinja -> I iżda jipproteġi: kollha inti, minn: l-badness tal-liġi! Għandi, ħniena maħfra u rikonċiljazzjoni: fratellanza universali: anki għall-atheists! fatt, dawk li jaqgħu taħt il-ġudizzju tal-liġi? hu ser jiġu mgħaffġa! kulħadd: li: jaqblu: Il-Kmandamenti 10 ta 'Mosè, li: hija l-liġi universali ta' natura? se jmorru għall-ġenna! iżda, m'għandux ikun negattiv u aħna m'għandniex trample fuq is-salib ta 'Kristu!
ċerta: MOGĦTIJA: I d tkun tinsab volontarjament: (qal ukoll: li: l-ambjent naturali liġi: jiġifieri, l-Kmandamenti 10: huma iffrankar!) U jien imur volontarjament lill enfer: minflok: biex jikkundannaw lill enfer: biljuni ta ' nies! ċert: I d tkun għal skop tajjeb: tieħu l-ħtija fija: u furzar Alla li nahfru: il-poplu (peress li huwa għamel miegħi rappreżentant legali tagħha)! iżda, dak l-verità: I m'għandhomx bżonn li jimteddu, għaliex, I ġew mandati minn Alla, li: hu Alla Ħajja: YHWH: għajxien Mulej tiegħi, u Master:! li jkun me: fil youtube: il-King Unius REI : filwaqt li, għal rċevew lili iżda, inti għandek irċeviet mandat:! minn, kotba mejta u l-irġiel: dawn kollha mietu, li kienu: fil-passat remot! li jkunu wisq raġel mejjet: ma ': magħhom u ma' l-irġiel tal-ktieb qaddis (Koran salafis, Talmud Illuminati, Veda, ara, eċċ ..) dawn ikunu fallew, il-ħajja tagħhom: li ma kinitx f'pożizzjoni li jimxu mal-għixien Alla!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 10 Minuti fa Segnala Fuck ispam Illum xi ħadd kiri lili joqtlu l-irġiel enerġija forn $ 100 000. ... Mhux wieħed bullet jidħol fis-Sirja mingħajr l-approvazzjoni Amerikan, "uffiċjal wieħed ilmentat f'Istanbul." L-Amerikani jridu li l-(ribelljoni) li tkompli, iżda mhumiex jippermettu provvisti biżżejjed fil jagħmlu l-waqgħa reġim f'Damasku. "Dettalji tal-attivitajiet tal-pulizija tal-CIA joffru ħarsa rari fil-ġlieda kumpless għall vantaġġ reġjonali: li:. huwa malajr jiżviluppaw fil-marġini tal-gwerra ċivili tas-Sirja Imwettaq aktar minn aġenti klandestini mill-Istati Uniti, Brittanja, l-Għarabja Sawdita, l-Iżrael u l-Iran, il-kunflitt daret s imħatteb Turkija transkonfinali provinċji fis-hotbed ta 'negozjanti armi, Spies u min ikun ġellieda.
IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 7 Minuti fa: @ NavigatoreItaliano -> Matul l-aħħar 10-il xahar, uffiċjal oppożizzjoni tas-Sirja told The Times il-Ħadd, il-CIA blukkat vjeġġi ta 'armi anti-tank u anti-ajruplani tqal, li l-unitajiet ribelli tal- l-Armata Sirjana Ħieles ilhom qal huma vitali għall-isforzi tagħhom biex jitwaqqa 'l-iskema tal-President Bashar al-Assad. Fl-istess ħin li jkunu approvaw provvisti ta 'xkubetti Kalashnikov AK-47, u ftit aktar minn xahar ilu taw l-dawl aħdar għal konsenja ta' 10,000 Russu magħmula rokit bi propulsjoni granati. "L-armi qed isiru madwar il-fruntiera fuq il-ħmir," il-youtube said.destroy uffiċjali: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam: għall-ħsara lill-messaġġi tiegħi? huwa l-istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud għall goyim. ---> Bil-familja tiegħek ta Pharisees (saċerdoti tal Baal undercover) ta 'l-Talmud, il-rabbis (bankiera) tar-Pharisees (IMF Illuminati minn Lucifer)? għandek ruined u korrotta-razza umana kollha (u l-istituzzjonijiet reliġjonijiet, kollha li għamiltu għall-agħar: li suġġett: sa l-iskjavitù kollha umanità): Fil-fatt, Alla ma jagħmlu l-guys hazin! Iżda, kien inti, li inti tpoġġi simbolu esoteric tiegħek (l-istilla ta 'sitt ponot: Kontra: nies Lhudija tiegħi: li jagħmel lilu att ta' sterminazzjoni, il-Shoah), għaliex: għatx tiegħek għall-enerġija, huwa kollha dak: li inti: għalik: dan huwa verament importanti! Issa, kif inti iddeċidejt: li jeqirdu l-Iżrael? inti diġà realizzati: il-poter assolut: kontroll Mind: u l-"Big Brother"?
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud għall goyim. ---> Għaliex, hija l-qawwa assoluta: flus: li: hu input valur għalik: għall-kontroll: ta 'kull għoli ta' enerġija, f'dan il-kapolavur ta 'perverversione u l-korruzzjoni, anarkija u dissoluzzjoni, li hija kollha: l-falz demokraziji Masonic: tal-seigniorage bankarju. Ir-riżultat finali ta 'xogħol tiegħek? jista 'jfisser biss il-qerda ta' l-Tama ta 'Iżrael, il-qerda: ta' monotheism bibliċi! Forsi wasal iż-żmien li tieqaf tal-ħajja bħala parassita: 1. għall tagħmel: imħallsa, mhux biss: il-valur: tal tiegħek / tagħna: flus (maħluqa minn xejn), għall-popli kollha, iżda wkoll, 2. jagħmlu paga: l-imgħax fuq il-flus (pubbliċi dejn), li: huwa, fil-fatt: prezzjuża: hekk: L-użu tiegħek kontra: in-nazzjonijiet tista 'tkun biss att ta' qtil tal-massa (att ta 'Sataniżmu: għal top big tiegħek top: tradiment Masonic).
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ Synnek1 322 @ 666: Kollha għal wieħed IMF, li, kollha għal wieħed: biss "New World Order": estrużjoni: sabiex, l-ċiviltà ta 'Satana, u kollha: ma' kollox! "-?!?> Wieħed mill-segwaċi tiegħek (mhux numru tat-telefon viżibbli) ikun bullied: fuq il-mobile tiegħi: 12-il siegħa ilu madankollu, fil-mod tiegħu li ried jagħmel me xewqat tajba għall-jum l-isem tiegħi, u qal li" ħabib inġinier tiegħu : għandha l-konkrit: li għinni jibnu l-Tempju Lhudi! "Għadhom, din is-sentenza stajt diġà sema: 'daqs mhux". Tliet dimensjonijiet ", żmien twil ilu jeqirdu youtube: għal biex tieqaf: ministeru tiegħi, jew inti tagħmel spam:? Għal ħsara għal messaġġi tiegħi hija l- istess ħaġa! u għall jiffrankaw l-IMF 666, jeqirdu youtube? m'hemm xejn stramba! għalhekk hija l-IMF, li huwa ta 'ħsara youtube, minħabba lili!
[Kurduni il Banek Ċentrali: (SpA privat Lhudija: miftuħa sakemm tittieħed, id-deċiżjoni li tagħmel: nukleari Gwerra Dinjija 3 °, ftit qabel ma blow up-rivoluzzjonijiet: qalet: Pound Ezra)] @ Re tal-Għarabja Sawdita: l-"Satana Little" -> meta fl-2035, li int lest, l-aħħar qatra: żejt? Inti tista 'dejjem jkomplu jgħixu bħal parassita, biex tiġi sfruttata l-miżati: $ 4000000000: Musulmani Sunni, grazie: idolu tiegħek ta' "Stone Iswed", għaliex: int se jkollhom jiġu maqtula, mhux biss, l-Insara fl-Afrika, iżda wkoll: kollha Musulmani Xiti, li inti ġabu lill exterminate: alleat tiegħek: l Satana Kbir, l-IMF! Wara li jinqerdu: kważi kollox: Kristjaneżmu permezz kompliċi tiegħek ta 'l-Talmud, il Satanists Pharisees, l-IMF, int ħsibt, li għandha anki tikseb wieħed jum ta' stimar kontrihom? Dak, inti tista 'taħseb li inti tista' tirbaħ: il Satanists: "Gran Satana"? permezz tal-qawwa ta 'SatanAllah tiegħek? iżda, jekk hu (SatanAllah) kien: verament b'saħħtu?
[Kurduni il Banek Ċentrali: (SpA privat Lhudija: miftuħa sakemm tittieħed, id-deċiżjoni li tagħmel: nukleari Gwerra Dinjija 3 °, ftit qabel ma blow up-rivoluzzjonijiet: qalet: Pound Ezra)] @ Re tal-Għarabja Sawdita: l-"Satana Little" -> inti ma tkunx teħtieġ: li jkun alleat tal-Amerikani Satanists (322,666), u anki, youd bżonn li jkun il-murderess: martri Kristjani mill-Innocents, fid-dinja kollha! Dak li qed? inti l-aktar kriminali ta 'l-idiots! minħabba li l-Satanists huma xi ftit:! "intenzjonalment", u huma jistgħu "jippurifika" l-earth pjaneta kollu, mill-abitanti kollha tagħha ", fil-fatt, huma jkunu diġà kkundannat għall-mewt tal-razza umana kollha ma taf li l-Antichrist", se jkun President tal-Unjoni Ewropea:? kif Zapatero huwa impossibbli, li xi ħadd li għandu fidi f'Alla Almighty, inti tista 'tagħmel comne inti fidi, u Alla qatt ma ġiet ukoll kuntent li nitkellem ma Ispirtu s-Santu tagħha fl! ruħ tiegħek!
[Kurduni il Banek Ċentrali: (SpA privat Lhudija: miftuħa sakemm tittieħed, id-deċiżjoni li tagħmel: nukleari Gwerra Dinjija 3 °, ftit qabel ma blow up-rivoluzzjonijiet: qalet: Pound Ezra)] @ Re tal-Għarabja Sawdita: Huwa inti, li int tixrid reliġjon satanic tiegħek: l-injoranza, faqar, bigotry, Sharia, fil-passat remot tal-mewt u l-qerda, huwa inti, inti, inti misħuta: qawwi: l-Musulmani! Huwa inti li DARE, għall-Amerikani Satanists li jieħdu kontroll tal-pjaneta! Imma, jien lorenzoAllah: l-Mahdi, nemmen, li l-Musulmani ħafna huma qaddisin, u l-tempju ta 'l-Ispirtu s-Santu, huma jafu tajjeb ħafna li l-Islam reali: Tużax: liġi Sharia, u l-vjolenza, huma jafu: liema : My Alla Alla, huwa l-imħabba infinita, u li jista 'jkun hemm: l-imħabba vera fil-biża u l-vjolenza biss għaliex inti jibżgħu li l-verità jista' jeqred l-Islam, iżda mhux hekk, jekk il-Islam veru hija esperjenza ta 'ġewwa u r-relazzjoni personali ma 'Alla!
[Kurduni il Banek Ċentrali: (SpA privat Lhudija: miftuħa sakemm tittieħed, id-deċiżjoni li tagħmel: nukleari Gwerra Dinjija 3 °, ftit qabel ma blow up-rivoluzzjonijiet: qalet: Pound Ezra)] @ Re tal-Għarabja Sawdita: "il Satana Little" -> imma, minħabba I jitkellmu miegħek, bħal li kieku inti persuna onesta? inti ma nemminx fil Alla! jekk inti temmen f'Alla? int qatt ma tista 'tagħmel reliġjon Sublime: att ta' imperialism! Imma, jien unius REI, prosekutur mingħajr DiScenza, gvern univerale:-Dinja, għal 50 sena, għandi l-ebda ħtieġa ta 'armati: u ma indeboliscono: identità nazzjonali u s-sovranità, I tfittex ma interess tiegħi, minħabba li l-Ħidma għal Alla huwa li jipprevjeni li: li: inti tagħmel: jiġifieri, int tagħmel biex jibnu Satanists: torri ta 'Babel ġdid! hawnhekk għaliex: it-Tempju Lhudi Terzi huwa essenzjali minħabba: kollha ta 'dawn il-pesti super ta' Lhud Amerikana: Satanists Freemasons ta Baal huma sfurzati li jduru Palestina fi
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [kurduni il-Banek Ċentrali: (SpA privat Lhudija: miftuħa sakemm tittieħed, id-deċiżjoni biex jagħmlu: nukleari Gwerra Dinjija 3 °, ftit qabel ma blow up-rivoluzzjonijiet: qal: Lira Ezra )] @ Re tal-Għarabja Sawdita: il-"Satana Little" -> akbar, grazzi għall deżert tiegħek, inkella? tabbanduna tama: din il-pjaneta, u ċertament? mhux se jkun ġemel tiegħek, biex tirbaħ kontra: it-teknoloġija ta '"intelliġenza artifiċjali" li: diġà jistgħu jinżlu mill-ispazju: li jagħmlu l-superstiti: mazz wieħed ta' skjavi! u għaliex, forsi, aħna mhux kollha diġà skjavi, minħabba inti, għaliex: Nħallsu flus tagħna (servizzi bankarji seigniorage, id-dejn pubbliku, l-inflazzjoni, anarkija riċessjoni inevitabbli, immoralità, korruzzjoni, eċċ ..) ma satanists?



killers of satanallah: they kill: 300: Christian martyrs: innocent: every day in the world to imperialism Saudi Salafi: ie Al Qaeda!] Syria has been suspended by the Organization: To: Islamic Cooperation (OIC). Decision: It was made known: with: a statement: at the end of the summit: Organization: Mecca, Saudi Arabia. Participants: ([criminal accomplices]) have agreed: "the need to end: immediately the violence in Syria (from their planned: and financed: To expand imperialism Arabia) and to suspend: this country by the OIC. " The summit, said he was "deeply troubled, for the massacres and inhumane acts: suffered by the Syrian people (because of their Salafist terrorists: AlQueda of: that: are not prisoners and kill all those, that do not enlist the army of the opposition!) ".

    Syria [MECCA's lair: the killers of satanallah: they kill: 300: Christian martyrs: innocent: every day in the world to imperialism Saudi Salafi: that Al Qaeda!] Speaking to reporters at the end Summit, the Secretary-General, Organization Islamic Ekmeleddin Ihsanoglu (the liar coward: that did not have the courage to deal with a person in charge of the Syrian government), said that: the summit "is not: it is emerged: support: for outside military intervention "in Syria ([which, in fact: it is more than real, with 20,000 militiamen Salafis: and Al Qaeda, that: they invaded Syria]). The same secretary called: the decision to suspend: country: the organization: as a "message to the international community that ...: Muslim community supports: a peaceful solution: and does not want to scatter: to: blood "(quite the opposite: because the Salafis do not leave: behind if Christian communities and do not tolerate pluralism!).


   Syria [MECCA's lair: the killers of satanallah: they kill: 300: Christian martyrs: innocent: every day in the world to imperialism Saudi Salafi: that Al Qaeda!] The Iranian Foreign Minister, Ali Akbar , criticized: the decision taken at the summit saying: that: it is contrary to the Charter: the organization (but the criminals do not need: to follow a policy, it is bullying, and lying, which, are their method). "Before making this decision you need to: encourage the Syrian Government: the summit: so: that: to be able: to: defend themselves and blame: all the terrorists of the Arab League (the little Satan)), and their accomplices (the great Satan) and so: that: participants can listen Officially: his opinions (before prenere: any decision), "said the minister, said: agency: Irna, little first: to leave: the summit this morning.

Syria [MECCA's lair: the killers of satanallah: they kill: 300: Christian martyrs: innocent: every day in the world to imperialism Saudi Salafi: that Al Qaeda!] Iran: reported: suspension: Syria: the Organization of the Islamic Conference (OIC) saying: that: the decision against: his ally is "unfair." beyond that, contrary: the procedure of Regulation! "Syria should have been: first: invited: the organization ... Meanwhile, Abu Ammar, rebel commander of Al Nasr in the center of Aleppo, the scene of fierce fighting: more than a month has threatened to use: all 'aid al-Qaeda: that: if the West continues to refuse to send weapons to Syria to fight the forces of President Assad. "We do not want, but, if no one helps us, we will make a covenant with them. If these soldiers are - he concluded - will engage: in brainwashing: the inhabitants, Aleppo become their base in three months. "


 Syria [MECCA's lair: the killers of satanallah: they kill: 300: Christian martyrs: innocent: every day in the world to imperialism Saudi Salafi: that Al Qaeda!] August 16, 2012. but of brainwashing was done: against: all: naughty, Assad from all media, that are controlled by the Zionists of the IMF, for the destruction of Israel, and the destruction of monotheism, because, and Satan, he who should win! here, because the King dell'Arbia Arabia, is thrown, a lot of smoke in the eyes! but, in reality, the logic dell'imperilismo: is not to share power with someone conquered! this is why: all Muslims must fall: in the trap of the 3rd World War Nuclear: where will be done to Islam: what has been done to Nazism

@ 666 satanic Talmud: CIA ---> the State should not only be the executioner: of the citizen, for to do pay at people: the 270%: of the value: of his money (source:. Scientist Giacinto Auriti), but it should protect citizens, most vulnerable: and desperate, from moral degradation, but, there are people: here, that: for want of money: is forced to have sex: sexual perverts, BDSM, anal, sex, etc. .. and to make sexual intercourse, even with animals, because this is the Agenda of the Talmud and its IMF: against the Goyim .. anarchy and moral destruction: everything, to harm the Christian people! destroy youtube: for to stop: my ministry, or do you spam: for to damage to my messages? is the same thing! and save for the 666 IMF,then, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, Which is to damaging youtube, for my guilty, is for stop me

Leviathan is 666 IMF: but, I am much stronger than him! I am unius REI! From the point of view allegorical, Leviathan is often the primordial chaos, the power of control, although biblically is most often an expression: of the divine will and "a symbol of the power of the Creator." Liwyāṯān) is the name of a creature biblical. It is a terrible sea monster from the legendary strength presented in the Old Testament. This is considered to be born by the will of God, although: it is often associated with the Devil. who: has the authority to rip: my prey: from my power? I am the most powerful creature made ​​by God! At least this is what God: told me! @666 CIA IMF 322: @outlaw7671 --> [geenna] [hell] I swore in front: of the throne of God YHWH: certainly: I hit and wounded to death, Satanists, Freemasons, talmud, and sharia: and all the enemies of Christ Jesus: that he is seated at the right hand of the Father! amen! alleluia

@my Jews ->in this World! in this way: You will gain from the plague of hell (drugs, satanism, Freemasonry, prostitution, immorality, stubbornness, lust, theological error, and moral): all your children. it is essential: to come out of Babylon: ie, USA, to save the world, from 3 rd: World nuclear war. you saved all your souls, and your body, from your: inevitable destruction of hell, :you return: YHWH your God, that is: in Jerusalem, your souls will have the fullness: of wisdom. to restore the true Judaism: finally! and reject the Pharisees satanic! at sinner like them! But, loving me? all of them (even atheists) are Reconciled: Saint all have one love in me! here Is that it fulfills the prophecy of the Prophet, Saying, "to reconcile children With Their fathers, fathers with their children!" Therefore, it is in the Jewish temple: which will be, obvious to everyone, as there is perfect harmony between all religions, and it will be obvious to all, what is heresy: in each of them!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 ore fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry !] Oh come on out, my Jewish people from destruction! perdizione! ---> the following videos: feature: content: that: violates: These rules, therefore: have been disabled: " Jewish ritual murder: kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF Abduction 2 - (allDavidDuke ) -> what content ? video was in english and I do not know the English spoken! but human sacrifices made ​​by (some Jewish rabbis ) from: "non - Jews" have never been proved wrong! then, they still exist! Verily, Verily in: I say unto you: for God? every man is like Abraham! Therefore the man who will not speak to: God Personally ? will be destroyed in hell! now, where you can find God, if not in the Jewish Temple.

destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me! drinkYpoisonJHWHwins: ha pubblicato un commento . @my Jews -> Holy Spirit will be poured: of every man: "the knowledge will be increased! no one will say: you know the Lord God? because everyone will be prophets!" So, we are realizing the kingdom in Palestine, will live: in love with the Palestinians, you rejects: the Masonic system of banks(satanic seigniorage banking), and peace, prosperity: the justice will rule absolutely, for 50 years on earth, that: that is, the time unius of REI.

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 ore fa @666 CIA IMF 322: @outlaw7671 --> [geenna] [hell] I swore in front of the throne of God YHWH: certainly: I hit and wounded to death, Satanists, Freemasons, talmud, and sharia: and all the enemies of Christ Jesus: that he is seated: at the right hand of the Father! amen! alleluia [geenna] [hell] @ at my people: the Jews -> this was decided on: in the heavenly places: and, this is a decision: IRREVOCABLE! no jew, that he die: after: 12 years?: he can enter in the heaven (in the Kingdom of God), but, definitely, he going to in to the hell (HALLELUJAH), without hope, if, HE will not have moved his family in Israel (as required by law)! For the Lord YHWH? He calls his people, but the traitors, but unfortunately, all them, do not respond! the same: "sentence": it is extended to any person who: do the silent, about, the crime: of seigniorage banking and Freemasonry... by Unius REI

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 ore fa @666 IMF NWO -->> who is more religious than you: own, you have the god skeleton in the cemetery? You're all crazy! Satan Rothschild, Enlightened Pharaoh, "tui, Let my people Israel: that our God wants a sacrifice in the desert!", ---> remove all schit from all the world!! @my Jews -> Holy Spirit will be poured: of every man: "the knowledge will be increased! no one will say: you know the Lord God? because everyone will be prophets!" So, we are realizing the kingdom in Palestine, will live: in love with the Palestinians, you rejects: the Masonic system: of banks(satanic seigniorage banking), and peace, prosperity: the justice will rule absolutely, for 50 years on earth, that: that is, the time unius of REI.

destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 ore fa @my Jews ->in this World! in this way: You will gain from the plague of hell (drugs, satanism, Freemasonry, prostitution, immorality, stubbornness, lust, theological error, and moral): all your children. it is essential to come out: of Babylon: ie, USA (immediately) to save the world (and especially Israel) from 3 rd: World nuclear war. you saved all your souls, and your body, from your: inevitable destruction of hell, you return: YHWH your God, that is: in Jerusalem, your souls will have the fullness of wisdom. said: Unius REI: king of Israel! to restore the true Judaism: finally! and reject the Pharisees satanic!

destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 9 ore fa Because The men will love me more than Jesus Christ? Because: I am a sinner, a great sinner like them! But, loving me? all of them (even atheists) are Reconciled: With Jesus, Gandhi, Buddha, Jehovah, Allah, Confucius, etc.. .. Because They all have one love in me! here Is that it fulfills the prophecy of the Prophet, Saying, "to reconcile children With Their fathers, and fathers with their children!" Therefore, it is in the Jewish temple: which will be, obvious to everyone, as there is perfect harmony between all religions, and it will be obvious to all, what is heresy: in each of them!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 9 ore fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry !] Oh come on out, my Jewish people from destruction! perdizione! ---> the following videos: feature: content: that: violates: These rules, therefore: have been disabled: " Jewish ritual murder: kabbalah Talmud IMF Grove 322 666: IMF: Abduction 2 - (allDavidDuke ) -> what content ? video was in english and I do not know the English spoken! but human sacrifices made ​​by (some Jewish rabbis ) from: "non - Jews" have never been proved wrong! then, they still exist! Verily, Verily in: I say unto you: for God? every man is like Abraham! Therefore the man who will: not: speak to God Personally ? will be destroyed in hell! now, where you can find God, if not in the Jewish Temple.

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa because the men will love me more than Jesus Christ? because I am a sinner, a great sinner like them! But, loving me? all of them (even atheists) are reconciled: with Jesus, Gandhi, Buddha, YHWH, Allah, Confucius, etc. .. because they all have one love in me! here is that it fulfills the prophecy of the prophet, saying, "to reconcile children with their fathers".. destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa Verily, in Verily: I say unto you: for God? every man is like Abraham! Therefore the man who will not speak to God personally? will be destroyed in hell! now, where you can find God, if not in the Jewish Temple.

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: the darkness: the daughters of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> Just you, the USA?: You are Babylon (the new "Tower of: Babel NWO): the great whore, the one: that: is drunk: of the: of the blood: Christian martyrs! Woe, woe, woe: you USA! You and your Satanism: Saudi Arabia: you are: the biggest terrorists in the: world, and his accomplices: lenders: of the: terrorists! You do all to the predation of: peaceful and defenseless peoples: whose right: Been is: stifled by monopoly Hebrew (Masonic and banking system) about: and the great scam: of the: Central Banks:

[USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: the darkness: the daughters of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> and of the: Masonic lobby: the more "high: Betrayal": Against: the Peoples: and Against: The Constitutions of All the story of the: human race: why: is a betrayal of the occult! I have sworn to: Throne of God: "I will make of the: evil: to all of you, so supernatural!" 1. How many innocent people: are been "killed: army:" Free Syria "for not having wanted to become: Islamist terrorists: Salafis: of: Al Qaeda: and traitors of the state? 2. How many: while of not being killed: and corrupted by Saudi: money: today, are free Syrian army? "What democracy, you bring in the: world: with: your allies Salafis?

[USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: the darkness: the daughters of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue: to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!-->Which human rights: you represent? You claim and represented: Al Qaeda: The Arab League: and Saudi Arabia Imperialism: of course! How were killed in the: desert, all those who were not worthy of: come: in the "promised land by God? Still of more: today, will be ruined and choked: prematurely: all mine enemies: enemies of "UniusREI" around the world! "A cry will go up: from around the world, such as: rose: for : the massacre: of the: first-born of Egypt, why: I like Moses, we, of the: first-born: consecrated: the first of: being: Designed: in the: the womb! Are many: today: the antichrists, and women Jezebel,

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanisms and Freemasonry!] Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue: to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> today, in the: world, but how annoying is the life of the: flies: they all soon die: why God: YHWH: calling all his Jewish people: a to return to Palestine! and if Christianity were the result of: a fairy tale? It would, again, a tale of love, and, not terror, cruelty, and genocide, which is represented by all: other: ideologies and religions (Buddhists of the: Bhutan: included), all those , which are Against Jesus Christ? They are the enemies of: a good man! They are the horror, the degradation, crime, evil!, Their names? They will never be written: in the: of the book: Life! That's why Jesus said, "those that: are not: Against: of: me? They are my friends, too! ",

[USA is Babylon the great whore: full of: satanism and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> In fact, walk on the Cross of Christ is equivalent, to tread: love: that: is Christ (the gift of the Father God for all), it is the love: life and the good: of the people! [[In truth: Verily I say unto you, "Christ (the Word): he is seated at the right hand of the Father (the Will) of: be: (only one: and only God: because even his love : the Holy Spirit is intelligent) "(do not say rightly that: every man is Been done: in the image and likeness of God?), (certainly not this the Talmud says: of the: IMF: that : made of: every man, not jew: an animal from the human form)]] and I also sat on the throne of God (in Faith): as a: director: of the: his House!

[USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: Jezebel, all daughters darkness: of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!-->Therefore, in the: terrible day, you'll have to face: the requirements: of the: our Righteousness! why: I am doing of the: evil to my enemies: so: relentless and progressive! But, I am only a man of faith arid: totally rational! I know you: I know very well, as in the: your perversity: you will not come from me (that, I am, only: a political project and administrative support. I do not interact: with or religion: atheism of the: people, but are only: the wickedness and injustice: that: they offend: my sensibility, I am the King of Israel: to return the monetary sovereignty: to all the Peoples, and to gather all the Jews ( repented and converted: at all, the Lord their God (YHWH), so they all come back to be one people!),

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: the darkness: the daughters of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> but is of the: perfect: Justice demonstration: of God, do: the death sentences, with patience, and hope! Because, every divine sentence: always appear: and beyond all doubt: that a judgment perfect! To all my enemies (and the enemies of Christ)? "Happy birthday, part of: Satan, your God: in fact, very soon, also, you, as your ancestors, go to him because, finally, your damn family is all gathered in hate! You are not worthy been: of: enjoy: and of: see with: your eyes: the Hope of Israel. "What that: said:" laVeraDottrina "? he's right!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa [USA is Babylon the great whore: full of: satanismi and Freemasonry!] @ Hillary Clinton: the killer: one of the: lot: new: Jezebel, all daughters of the: king: of: this wicked world: of: the darkness: the daughters of Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, "one synagogue to Satan." You, you're right: the real terrorists in the: world!--> but I protect: all of you, from: the badness of the law! I have mercy, forgiveness and reconciliation: universal brotherhood: even for the atheists! fact, those who fall under the judgment of the law? he'll be crushed! everyone: that: agree: The 10 Commandments of Moses, that: is the universal law of nature? will go to Heaven! but , must not be negative and we should not trample on the Cross of Christ!

certain: GIVEN: I'd be lying WILLINGLY: (saying as well: that: the natural law: namely, the 10 Commandments: are saving!) And I would go willingly to hell: rather than: to condemn to hell: billions of people! sure: I'd lie for a good purpose: taking the blame in me: and forcing God to forgive: all the people (since he has made ​​me her legal representative)! but, that's the truth: I do not need to lie, because, I have been mandated by God, that: is the Living God: YHWH: my living Lord, and Master!: to be me: in youtube: the King Unius REI: while, for have received me! but, you have received a mandate: by, books dead and men: they all died, which were: in the distant past! to be too a dead man: with: them and with all men of the holy book (Koran salafis, Talmud Illuminati, Veda, see, etc. ..) they have failed, their life: for not being able to walk with a living God!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 1 giorno fa IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 10 minuti fa Segnala spam Fuck Today someone hire me kill power men oven $100 000. ... Not one bullet enters Syria without US approval," one official complained in Istanbul. "The Americans want the (rebellion) to continue, but they are not allowing enough supplies in to make the Damascus regime fall." Details of the CIA's policing activities offer a rare insight into the complex struggle for regional advantage: that: is rapidly developing at the margins of the Syrian civil war. Conducted mostly by clandestine agents from the US, Britain, Saudi Arabia, Israel and Iran, the conflict has turned Turkey's rugged border provinces into a hotbed of arms dealers, spies and would-be fighters.

IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 7 minuti fa: @NavigatoreItaliano--> Over the past 10 months, a Syrian opposition official told The Sunday Times, the CIA has blocked shipments of heavy anti-tank and anti-aircraft weapons, which rebel units of the Free Syrian Army have long said are vital to their efforts to overthrow the regime of President Bashar al-Assad. At the same time they have approved supplies of AK-47 Kalashnikov rifles, and just over a month ago gave the green light to a shipment of 10,000 Russian-made rocket-propelled grenades. "The weapons are being carried across the border on donkeys," the official said.destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud for goyim. ---> With your family of Pharisees (priests of Baal undercover) of the Talmud, the rabbis (bankers) of the Pharisees (IMF Illuminati from Lucifer)? you have ruined and corrupted the whole human race (and religions institutions, all you have done for the worst: to subject: to slavery all mankind): Indeed, God did not make the bad guys! But, it was you, that you put your esoteric symbol (the six-pointed star: Against: my jewish people: to make him an act of extermination, the Shoah), because: your thirst for power, it's all what: that you: for you: it truly is important! Now, as you have decided: to destroy Israel? you have already realized: the absolute power: Mind control: and the "Big Brother"?

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud for goyim. ---> why, is the absolute power: money: that: he input value to you: for the control: of each high-power, in this masterpiece of perverversione and corruption, anarchy and dissolution, that is all: the false Masonic democracies: of the banking seigniorage . The final outcome of your work? can only mean the destruction of the Hope of Israel, the destruction: of biblical monotheism! Perhaps it's time you stop of living as a parasite: 1. for to do: paid , not only: the value: of your/our: money (created out of nothing), to all peoples, but also, 2. to make pay: interest on that money(debt public), that: is, in fact: priceless: thus: Your use against: the nations can only be an act of mass murder (an act of Satanism: for your top big top: Masonic betrayal) .

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @Synnek1 322 @ 666: All for one IMF, that's, all for one:only "New World Order": extrusion: so that, the civilization of Satan, and all: in all! "-> One of your followers (not visible phone number) ? has bullied: on my phone: 12 hours ago! however, in its way? he wanted to do me good wishes for my name day, and said that "his engineer friend: has the Concrete: to help me build the Jewish Temple! "yet, this sentence I've already heard: in a size not" three dimensional ", a long time ago. destroy youtube: for to stop: my ministry, or you do spam: for to damage to my messages? is the same thing! and for save the 666 IMF, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, which is damaging youtube, because of me!

[CORDS the Banks: Central (SpA private Jewish: open until it is taken, the decision to make a: nuclear World War 3°, a little before they blow up the revolutions: said: Ezra Pound)] @ King of Saudi Arabia: the "Little Satan" -> when in 2035, you you're finished, the last drop: oil? You can always continue living like a parasite, to harness the fees: $ 4 billion: Sunni Muslims, thank you: your idol of "Black Stone", because: you will have to be killed, not only, all Christians in Africa, but also: all Shiite Muslims, that you have brought to exterminate: your ally: the Great Satan, the IMF! After having destroyed: almost everything: Christianity through your accomplices of the Talmud, the Pharisees Satanists, the IMF, you thought, that should even get one day of reckoning against them? What, you may think you can win: the Satanists: "Great Satan"? through the power of your SatanAllah? but, if he (SatanAllah) was: really powerful?

[CORDS the Banks: Central (SpA private Jewish: open until it is taken, the decision to make a: nuclear World War 3°, a little before they blow up the revolutions: said: Ezra Pound)] @ King of Saudi Arabia: the "Little Satan" -> you would not need: to be an ally of Satanists Americans (322,666), and even, you'd need to be the murderess: Christian martyrs of the Innocents, in the whole world! What you are? you are the most criminal of all the idiots! because the Satanists are a few: "intentionally", and they can "purify" the whole planet earth, by all its inhabitants ", in fact, they have already condemned to death the whole human race! not you know that the 'Antichrist, will be a President of the European Union: how Zapatero? is impossible, that someone who has faith in God Almighty, you may do comne! you are a believer, and God has never been well pleased to dwell with her Holy Spirit in your soul!

[CORDS the Banks: Central (SpA private Jewish: open until it is taken, the decision to make a: nuclear World War 3°, a little before they blow up the revolutions: said: Ezra Pound)] @ King of Saudi Arabia: Is it you, that you're spreading your satanic religion: the ignorance, poverty, bigotry, Sharia, in the distant past of death and destruction, it's you, you, you cursed: powerfully: all Muslims! It is you who dare, to Satanists Americans to take control of the planet! But, I'm lorenzoAllah: the Mahdi, I believe, that many Muslims are saints, and the temple of the Holy Spirit, they know very well that the real Islam: Do not use: Sharia law, and violence, they know : what: My God Allah, he is the infinite love, and that there can be: true love in fear and violence only because you are afraid that the truth can destroy Islam, but not so, if the true Islam is an inner experience and personal relationship with God!

[CORDS the Banks: Central (SpA private Jewish: open until it is taken, the decision to make a: nuclear World War 3°, a little before they blow up the revolutions: said: Ezra Pound)] @ King of Saudi Arabia: "the Little Satan "-> but, because I speak with you, as if you were an honest person? you do not believe in God! if you believe in God? you could never do a sublime religion: an act of imperialism! But, I'm unius REI, a prosecutor without DiScenza, a government univerale: the World, for 50 years, I have no need of armies: and not indeboliscono: national identity and sovereignty, I seek not my interest, because the Working for God is to prevent that: that: you are doing: that is, you're doing to build Satanists: a new tower of Babel! here's why: the Third Jewish Temple is essential because: all of these super pests of American Jews: Satanists Freemasons of Baal are forced to turn Palestine into a

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [CORDS the Banks: Central (SpA private Jewish: open until it is taken, the decision to make a: nuclear World War 3°, a little before they blow up the revolutions: said: Ezra Pound)]@ King of Saudi Arabia: the "Little Satan" -> larger, thanks to your desert, otherwise? abandon hope: this planet, and certainly? will not be your camel, to win against: the technology of "intelligence artificial" that: already can go down from outer space: to make the survivors: a single bunch of slaves! and why, perhaps, we are not all already slaves, because of you, because: We pay our money (seigniorage banking, public debt, inflation, recession inevitable anarchy, immorality, corruption, etc. ..) with satanists? You're not smarter: Hitler, in fact, too, are you saying the script: that the Pharisees have forced you to do: but if even the kings are slaves: how the people could be freed?

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [Lawrence of Arabia, lorenzojhwh lorenzoAllah: ie the Mahdi Messiah jewish for love: in Universal Brotherhood: shalom salaam = + blessings too! I am King unius REI: the king of Israel] today is St. Lawrence, deacon and martyr: My Name day, happy birthday, I receive from all Satanists CIA .. Today is St. Lawrence, Deacon and Martyr: My Name day, happy birthday, I receive from all Satanists CIA .. - ANSWER -> NOT MY FAULT IF Jews is ME FOR THE MEN ARE ALL THE SAME! Those WHO ARE AGAINST ME? CRIMINALS ARE NOT IN THE NAME IN THE BOOK OF LIFE Written! NOT MY FAULT IF Jews is for ME, to THE MEN: ARE ALL THE SAME! Those WHO ARE AGAINST ME? CRIMINALS ARE: your NAME is NOT Been Written in the BOOK OF LIFE!

maybe the Creator is like the creatures? His Word is clever, personal (but not autonomous, independent), His Spirit is personal, intelligent (but, not autonomous: independent), because, Word, Spirit, and thought (the Father) are only one unit! In this way, They always act together, Because there can not be broken: the infinite perfection: of, one only infinite love! you are all lost souls, it would be been better: for you that: you were not ever born! Woe to you! Woe to you! Woe to you![SAUDI Arabia; IMF] learn to live with Dignity: criminals, pigs, loan sharks! learn to live with Dignity and not to live as: parasites: on the planet .. Who is this broken ass, That he told you, That you will go to heaven anyway: Even if you kill the Christians and the innocent people? 322 Bush dog! 666 Rothschild: Toad! CIA synnek1 IMF 666 -> Because You're wondering? YHWH God also has His Own Agenda! and you all will die, Unless you come to me: FAST!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa CIA synnek1 IMF 666 -> do not be surprised: if with the passage of time, you always feel my love stronger, Because everyone in the NWO, They all feel, my love and my wrath: that is the metaphysical! -> Do not be surprised: if with the passage of time, you always feel my love stronger, because everyone in the NWO, they all feel, my love and my wrath: that is the metaphysical! Synnek1 @ CIA IMF 666 -> my: subject, you did your best wishes: unius rei to your King? but You Should not do block: to him: the keyboard! CIA synnek1, my subject, you did your best: wishes to King: unius rei? but you should not do block: to him: the keyboard!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ Owl god Rothschild IMF @ 666 -> stop. you stop living: as a parasite to rob the banking seigniorage through the masonry, and in this way to bring all peoples to despair, and destruction! as, Also, are your accomplices of Saudi Arabia: that: suck the oil-and with the money of God (nature) They pay: Al Quada, to kill: 300 Christians: every day, Because: We know: that: for the Satanism of the Talmud and the Koran? Christians are idolaters, but, is not it! CIA IMF @ 666 Synnek1 -> What, I Should say, to please my enemies? @ Jews of IMF Illuminati -> STOP! to live as parasites on the people! But, you have the concept: of living with Dignity? but, you know what is the word "dignity", is? stop to rob the bank seigniorage to all peoples!

drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [Lawrence of Arabia, lorenzojhwh lorenzoAllah: ie the Mahdi Messiah jewish for love: in Universal Brotherhood: shalom salaam = + blessings too! I am King unius REI: the king of Israel] today is San Lorenzo, deacon and martyr: My Name day, happy birthday, I receive from all Satanists CIA .. Today is San Lorenzo, Deacon and Martyr: My Name day, happy birthday, I receive from all Satanists CIA .. - ANSWER -> Jews is NOT MY FAULT IF ME FOR: THE MEN ARE ALL THE SAME! THOSE WHO ARE AGAINST ME? CRIMINALS ARE IN THE NAME NOT WRITTEN IN THE BOOK OF LIFE! Jews is NOT MY FAULT: IF for ME, to THE MEN: ARE ALL THE SAME! Those: WHO ARE AGAINST ME? CRIMINALS ARE: your NAME: is NOT Been Written: in the BOOK OF LIFE!

YouTube

575401 iscritti
68692242 visualizzazioni video

  • HellxDesPairTruction
    HellxDesPairTruction ha pubblicato un commento
    1 secondo fa
    Siria sospesa dai Paesi Islamici, Iran si oppone[ANSA] [LA MECCA il covo: degli assassini: di satanallah: loro uccidono: 300: martiri cristiani: innocenti: ogni giorno: nel mondo: per fare l'imperialismo saudita salafita: cioè Al Quaeda!] La Siria è stata sospesa dall'Organizzazione: per: la cooperazione islamica (Oci). La decisione: è stata resa nota: con: un comunicato: al termine del summit: dell'Organizzazione:alla Mecca, in Arabia saudita. I partecipanti:([complici criminali]) si sono trovati d'accordo: sulla "necessità di mettere fine: immediatamente: agli atti di violenza in Siria(da loro pianificati: e finanziati: per espandere l'imperialismo saudita) e di sospendere: questo paese dall'Oci". Il summit, si è detto "fortemente inquieto, per i massacri: e gli atti inumani: subito dal popolo siriano(per colpa dei loro terroristi salafiti: di AlQueda: che: non fanno prigionieri ed uccidono tutti quelli: che: non si arruolano, nell'esercito dell'opposizione!)".
  • HellxDesPairTruction
    HellxDesPairTruction ha pubblicato un commento
    6 secondi fa
    [LA MECCA il covo: degli assassini: di satanallah: loro uccidono: 300: martiri cristiani: innocenti: ogni giorno: nel mondo: per fare l'imperialismo saudita salafita: cioè Al Quaeda!] Parlando, con i giornalisti, al termine del vertice, il segretario generale, dell'Organizzazione islamica, Ekmeleddin Ihsanoglu(il bugiardo: codardo: che, non ha avuto il coraggio, di confrontarsi, con un responsabile del governo siriano), ha detto: che: dal summit "non: è emerso: un appoggio: per un intervento militare esterno" in Siria([che, di fatto: è più che reale: con 20.000 miliziani salafiti: e di Al Quaeda
  • che: hanno invaso la Siria]). Lo stesso segretario: ha definito: la decisione di sospendere: il Paese: dall'organizzazione: come "un messaggio: alla comunità internazionale...che: la comunità islamica sostiene: una soluzione pacifica: e non vuole più spargimento: di: sangue"(tutto il contrario: perché i salafiti: non lasciano: dietro di se comunità cristiane: e non tollerano il pluralismo!).
  • HellxDesPairTruction
    HellxDesPairTruction ha pubblicato un commento
    1 minuto fa
    [LA MECCA il covo: degli assassini: di satanallah: loro uccidono: 300: martiri cristiani: innocenti: ogni giorno: nel mondo: per fare l'imperialismo saudita salafita: cioè Al Quaeda!] Il ministro degli Esteri iraniano, Ali Akbar, ha criticato: la decisione adottata: al summit sostenendo: che: è contrario: allo Carta: dell'organizzazione(ma, i delinquenti: non hanno bisogno: di seguire un regolamento: perché, è il bullismo, e la menzogna, che, sono il loro metodo). "Prima di prendere questa decisione: è necessario: invitare il governo siriano: al summit: in modo: che: possa essere in grado: di: difendersi: e di accusare: tutti i terroristi della Lega Araba(il piccolo satana)), e i loro complici: (il grande Satana!) e in modo: che: i partecipanti possano ascoltare: ufficialmente: le sue opinioni(prima di prenere: eventuali decisioni)", ha detto il ministro, citato: dall'agenzia: Irna, poco prima: di lasciare: il vertice stamani.
  • HellxDesPairTruction
    HellxDesPairTruction ha pubblicato un commento
    1 minuto fa
    [LA MECCA il covo: degli assassini: di satanallah: loro uccidono: 300: martiri cristiani: innocenti: ogni giorno: nel mondo: per fare l'imperialismo saudita salafita: cioè Al Quaeda!] L'Iran: ha denunciato: la sospensione:della Siria: dall'Organizzazione della Conferenza islamica (Oci) sostenendo: che: la decisione contro: il suo alleato é: "ingiusta". oltre che, contraria: alla procedura del regolamento! "La Siria avrebbe dovuto essere: prima: invitata: dall'organizzazione ... Intanto, Abu Ammar, comandante ribelle di al Nasr, nel centro di Aleppo, teatro di aspri combattimenti: da più di un mese: ha minacciato di ricorrere: all'aiuto di Al Qaida: che: se l'Occidente continua: a rifiutarsi di inviare armi in Siria: per combattere le forze del presidente Assad. "Non vogliamo, ma: se nessuno ci aiuta, faremo un patto con loro. Se questi soldati vengono - ha concluso - si impegneranno: nel lavaggio del cervello: degli abitanti, Aleppo diventerà la loro base in tre mesi".
  • HellxDesPairTruction
    HellxDesPairTruction ha pubblicato un commento
    1 minuto fa
    [LA MECCA il covo: degli assassini: di satanallah: loro uccidono: 300: martiri cristiani: innocenti: ogni giorno: nel mondo: per fare l'imperialismo saudita salafita: cioè Al Quaeda!]16 agosto 2012. ma il lavaggio del cervello: è stato fatto: contro: il solo: cattivone, di Assad: da tutti i media: che, sono controllati dai sionisti del FMI, per la distruzione di Israele, e per la distruzione del monoteismo: perché, sia satana: colui, che, deve vincere! ecco, perché, al Re dell'Arbia Saudita, è gettato, tanto fumo, negli occhi! ma, in realtà, la logica dell'imperilismo: non è quella di condividere il potere conquistato con qualcuno! questo è perché: tutti i musulmani: devono cadere: nella trappola: della 3° Guerra Mondiale Nucleare: dove sarà fatto all'Islam: quello che è già stato fatto al nazismo
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    12 minuti fa
    @ 666 setan Talmud: CIA ---> Negara tidak hanya harus algojo: warga negara, untuk melakukan pembayaran pada orang: 270%: dari nilai: uangnya (sumber:. Ilmuwan Giacinto Auriti), tetapi harus melindungi warga negara, yang paling rentan dan putus asa, dari degradasi moral, namun, ada orang-orang di sini, bahwa: karena ingin uang: dipaksa melakukan hubungan seks: penyimpang seksual, BDSM, anal, seks, dll .. dan untuk membuat hubungan seksual, bahkan dengan hewan, karena ini adalah Agenda Talmud dan nya IMF: terhadap Goyim tersebut .. anarki dan moral kehancuran: segalanya, untuk menyakiti orang-orang Kristen! menghancurkan youtube: untuk berhenti: pelayanan saya, atau apakah Anda spam: untuk kerusakan pesan saya? adalah hal yang sama! dan menyimpan untuk 666 IMF, maka, menghancurkan youtube? ada yang aneh apa-apa! sehingga adalah IMF, yang adalah ke youtube merusak, untuk bersalah saya, adalah untuk menghentikan saya
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    12 minuti fa
    @ 666 djöfladýrkunar Talmud: CIA ---> ríkið ætti ekki einungis að vera varðmann: borgara, til að gera greiða manneskjur 270%: í gildi: af peningum sínum (Heimild:. Scientist Giacinto Auriti) en það ætti að vernda borgara, sem verst eru örvænting, frá siðferðilegu niðurbroti, en það er fólk hér að því að vilja peninga: er þvinguð til að stunda kynlíf: kynlíf gjörir, BDSM, Anal, kynlíf, osfrv .. og til að gera kynlíf, jafnvel dýr, vegna þess að þetta er á dagskrá Talmud og IMF hennar: gegn Goyim .. stjórnleysi og siðferðileg eyðilegging: allt að skaða kristna fólk! eyðileggja YouTube: til að hætta: ráðuneyti mitt, eða þú ruslpóst: að til skaða á skilaboðum mínum? er það sama! og vista á 666 Alþjóðagjaldeyrissjóðsins, þá eyðileggja YouTube? það er ekkert skrítið! þannig að AGS, sem er að skemma youtube fyrir sekur minn, er að stoppa mig
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    13 minuti fa
    @ 666 satanský Talmud: CIA ---> štát by nemal byť iba popravčej: občana, pre to urobiť platiť na ľudí: 270%: o hodnote: jeho peniaze (zdroj:. Scientist Giacinto Auriti), ale to by malo chrániť občanov, najzraniteľnejšie a zúfalé, z morálneho rozkladu, ale existujú ľudia, tu, že: pre nedostatok peňazí: je nútený mať sex: sexuálne zvrhlíci, BDSM, análny sex, atď .. a aby pohlavný styk, aj so zvieratami, pretože je to agenda Talmud a jeho MMF: proti mohli Gojimovia .. anarchie a morálne deštrukcie: všetko, poškodiť kresťanský ľud! zničiť YouTube: pre zastavenie: moje ministerstva, alebo si spam: pre poškodenie na mojej správy? je to isté! a uložiť na 666 MMF, potom zničiť youtube? nie je nič divného! tak je MMF, Což je poškodenie youtube, pre moje viny, je pre mňa nezastaví
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    14 minuti fa
    @ 666 Satanic Talmud: CIA ---> staten inte bara vara bödel: medborgarens för att göra betala på folk: de 270%: av värdet: av hans pengar (källa:. Forskare Giacinto Auriti) men det bör skydda medborgarna, mest utsatta och desperata, från moralisk nedbrytning, men det finns människor här, att i brist på pengar: tvingas ha sex: sexuella perversa, BDSM, Anal, kön, etc. .. och att samlag, även med djur, eftersom detta är den agenda Talmud och dess IMF: mot gojim .. anarki och moraliskt förstörelse: allt för att skada det kristna folket! förstöra youtube: för att stoppa: min tjänst, eller vill du skräppost: för skador på mina meddelanden? är samma sak! och spara för 666 IMF då förstör youtube? Det finns inget konstigt! så är IMF, vilket är att skada youtube, för min skyldiga, är för stoppa mig
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    14 minuti fa
    @ 666 satânica Talmud: CIA ---> o Estado não deve ser apenas o carrasco: do cidadão, para fazer pagar ao povo: a 270%: do valor de seu dinheiro: (fonte:. Cientista Giacinto Auriti), mas deve proteger os cidadãos mais vulneráveis​​, e desesperado, da degradação moral, mas, há pessoas aqui, que: por falta de dinheiro: é forçada a ter relações sexuais: pervertidos sexuais, BDSM, anal, sexo, etc .. e para tornar a relação sexual, mesmo com os animais, porque esta é a Agenda do Talmud e do seu FMI: contra o Goyim .. anarquia e moral destruição: tudo, para prejudicar o povo cristão! destruir youtube: para parar: o meu ministério, ou você spam: para a danos minhas mensagens? é a mesma coisa! e poupar para o FMI 666, então, destruir youtube? não há nada de estranho! assim é o FMI, que é prejudicial para o YouTube, por minha culpa, é para me parar
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    14 minuti fa
    @ 666 szatański Talmud: CIA ---> Państwo nie powinno być tylko kat: obywatela, za uwagi zwracać na ludzi: 270%: o wartości: z jego pieniędzy (źródło:. Scientist Giacinto Auriti) ale powinna chronić obywateli, najbardziej wrażliwych i zdesperowany, od moralnej degradacji, ale są ludzie, tutaj, że: z braku pieniędzy: jest zmuszona do płci seksualnych zboczeńców, bdsm, seks, seks, itp. .. i do stosunków seksualnych, nawet u zwierząt, ponieważ jest to Agenda z Talmudu i jego MFW: wobec gojów .. zniszczenie anarchia i moralne: wszystko, szkodzić chrześcijańskiemu ludowi! zniszczyć YouTube do zatrzymania: moją posługę, czy też spam: na uszkodzenia moje wiadomości? jest to samo! i zapisać do 666 MFW, następnie zniszczyć youtube? nie ma nic dziwnego! tak jest MFW, który jest szkodliwy youtube, dla mojej winy, jest dla mnie zatrzymać
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    14 minuti fa
    @ 666 satanist Talmud: CIA ---> Devlet yalnızca cellat olmamalı:% 270: değer: parasını (kaynak:. Scientist Giacinto Auriti) vatandaşın, insanların ödeme yapmak için, ancak ahlaki bozulmadan en savunmasız ve çaresiz vatandaşlar, koruyan, ama, insanlar orada burada, o olmalıdır: seks yapmak zorunda kalır: para istediğiniz için cinsel sapıklar, BDSM, anal, seks, vs .. Bu Talmud ve onun IMF Gündem çünkü ve, hatta hayvanlar ile cinsel ilişki yapmak için: Goyim karşı .. anarşi ve ahlaki çöküntü: her şeyi, Hıristiyan insanlara zarar! durdurmak için: youtube yok benim bakanlık veya spam yapmak: benim mesajları zarar için?Aynı şey! ve youtube yok, daha sonra, 666 IMF için kaydetmek? Garip orada hiçbir şey! kadar zarar verici youtube için IMF, benim suçlu için, beni durdurmak için
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    15 minuti fa
    @ 666 satanischen Talmud: CIA ---> Der Staat sollte nicht nur der Henker sein: der Bürger, für zu tun zahlen die Menschen: die 270%: der Wert: sein Geld. (Quelle: Scientist Giacinto Auriti) aber es sollte Bürger am stärksten gefährdeten und verzweifelt, von moralischen Abbau zu schützen, aber es gibt Leute hier, dass: aus Mangel an Geld: ist gezwungen, Sex haben: sexuelle Perversen, BDSM, anal, sex, etc. .. und den Geschlechtsverkehr, auch mit Tieren, denn dies ist die Agenda des Talmud und seine IWF: gegen die Gojim .. Anarchie und moralische Zerstörung: alles, um das christliche Volk zu schaden! zerstören youtube: für zu stoppen: mein Ministerium, oder haben Sie Spam: für auf meine Botschaften zu schädigen? ist die gleiche Sache! und für die 666 IWF zu retten, dann zerstören youtube? es gibt nichts, seltsam! so ist der IWF, die zu schädlichen youtube, denn meine Schuld, ist für mich stoppen
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    15 minuti fa
    A 666 satánico Talmud: CIA ---> el Estado no sólo debe ser el verdugo: de los ciudadanos, para hacer pagar a la gente: el 270%: el valor de su dinero: (fuente:. Científico Giacinto Auriti), pero se debe proteger a los ciudadanos más vulnerables, y desesperada, de la degradación moral, pero, hay gente aquí, que: .. pervertidos sexuales, BDSM, anal, sexo, etc: por falta de dinero: se ve forzado a tener relaciones sexuales y para hacer que las relaciones sexuales, incluso con los animales, porque esta es la orden del día del Talmud y su FMI: contra los goyim .. destrucción y anarquía moral: todo, para dañar al pueblo cristiano! destruir youtube: para parar: mi ministerio, ¿o spam: para dañar a mis mensajes? es la misma cosa! y ahorrar para el FMI 666, entonces, destruir youtube? no hay nada extraño! también lo es el FMI, que es perjudicial youtube, por mi culpa, es para mí dejar de
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    15 minuti fa
    À 666 satanique Talmud: CIA ---> l'Etat ne doit pas seulement être le bourreau: le citoyen, pour faire payer aux gens: l'% 270: de la valeur de son argent: (source:. Scientifique Giacinto Auriti), mais il convient de protéger les citoyens, les plus vulnérables et désespérées, de dégradation morale, mais il ya des gens ici, que: faute d'argent: est forcé à avoir des relations sexuelles: pervers sexuels, BDSM, anal, sexe, etc .. et de faire des rapports sexuels, même avec les animaux, parce que c'est l'ordre du jour du Talmud et de ses FMI: contre les Goyim .. destruction anarchie et morale: tout pour nuire au peuple chrétien! détruire youtube: pour arrêter: mon ministère, ou pensez-vous du spam: pour des dommages à mes messages? C'est la même chose! et d'économiser pour le FMI 666, puis, détruire youtube? il n'ya rien d'étrange! de même que le FMI, qui est préjudiciable à youtube, pour ma coupable, est pour moi arrêter
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    15 minuti fa
    @ 666 satanico Talmud: CIA ---> lo Stato non dovrebbe essere solo il carnefice: del cittadino, per fare pagare alla gente: il 270%: del valore del suo denaro: (fonte:. Scientist Giacinto Auriti), ma dovrebbe proteggere i cittadini più vulnerabili, e disperati, dal degrado morale, ma, ci sono persone qui, che: per mancanza di soldi: è costretto a fare sesso: pervertiti sessuali, BDSM, anale, sesso, ecc .. e per rendere il rapporto sessuale, anche con gli animali, perché questa è l'agenda del Talmud e dal FMI: contro i Goyim .. anarchia e la distruzione morale: tutto, a danneggiare il popolo cristiano! distruggere youtube: per smettere: il mio ministero, o ti spam: per danneggiare i miei messaggi? è la stessa cosa! e salvare per il 666 FMI, quindi, distruggere youtube? non c'è nulla di strano! così è il Fondo monetario internazionale, che è quello dannoso youtube, per la mia colpa, è per fermarmi
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    18 minuti fa
    @ 666 satanic Talmud: CIA ---> the State should not only be the executioner: of the citizen, for to do pay at people: the 270%: of the value: of his money (source:. Scientist Giacinto Auriti), but it should protect citizens, most vulnerable and desperate, from moral degradation, but, there are people here, that: for want of money: is forced to have sex: sexual perverts, BDSM, anal, sex, etc. .. and to make sexual intercourse, even with animals, because this is the Agenda of the Talmud and its IMF: against the Goyim .. anarchy and moral destruction: everything, to harm the Christian people! destroy youtube: for to stop: my ministry, or do you spam: for to damage to my messages? is the same thing! and save for the 666 IMF,then, destroy youtube? there is nothing strange! so is the IMF, Which is to damaging youtube, for my guilty, is for stop me
  • UniusRei3
    UniusRei3 ha pubblicato un commento
    21 minuti fa
    @666 talmud satanic: CIA --- >lo Stato non dovrebbe essere soltanto l'aguzzino: del cittadino per fare pagare a lui il 270% del valore del suo denaro(fonte:. scienziato Giacinto Auriti), ma dovrebbe proteggere i cittadini, più vulnerabili, e disperati dalla degradazione morale, ma, qui c'è gente: che: per bisogno di soldi: è costretta, ad avere rapporti: sessuali perversi, sado maso, anali, omosessuali, ecc.. ed a fare rapporti sessuali, anche, con gli animali, perché, questa è la Agenda del Talmud e del suo FMI: per il Goyim.. anarchia e distruzione morale: tutto per nuocere i popoli cristiani!
mordere av satanallah: de dreper: 300: Christian martyrer: uskyldig: hver dag i verden til imperialismen Saudi salafi: dvs. Al Qaida] Syria har blitt suspendert av Organisasjonen: Til: Islamic Cooperation (OIC). Vedtak: Det ble gjort kjent: med: en uttalelse: på slutten av toppmøtet: Organisasjon: Mekka, Saudi Arabia. Deltakere: ([kriminelle medsammensvorne]) er enige: "behovet for å avslutte: umiddelbart volden i Syria (fra deres planlagte: og finansiert: For å utvide imperialisme Arabia) og å suspendere:. Dette landet ved OIC" Toppmøtet, sa han var "dypt urolig, for massakrene og umenneskelige handlinger: led av den syriske folk (på grunn av deres Salafist terrorister: AlQueda av: at:! ikke fanger og dreper alle de, som ikke verve hær av opposisjonen)" .

    
Syria [MECCA hule: morderne av satanallah: de dreper: 300: Christian martyrer: uskyldig: hver dag i verden til imperialismen Saudi salafi: at Al Qaida] Uttaler til journalister på slutten Summit, generalsekretær, Organisasjonen Islamsk Ekmeleddin Ihsanoglu (løgneren feiging: som ikke har mot til å håndtere en person som har ansvar for den syriske regjeringen), sa at: toppmøtet "er ikke: det er dukket opp: support: for utenfor militær intervensjon" i Syria ([ som faktisk: det er mer enn ekte, med 20.000 militssoldater Salafis: og Al Qaida, at: de invaderte Syria]). Det samme sekretær heter: beslutningen om å suspendere: Land: organisasjonen: som en "melding til det internasjonale samfunnet om at ...: muslimske samfunnet støtter: en fredelig løsning: og ønsker ikke å spre: til: blod" (ganske motsatte: fordi Salafis ikke forlate: bak hvis kristne samfunn og ikke tolererer pluralisme)!.


   
Syria [MECCA hule: morderne av satanallah: de dreper: 300: Christian martyrer: uskyldig: hver dag i verden til imperialismen Saudi salafi: at Al Qaida!] Den iranske utenriksministeren Ali Akbar, kritisert: beslutningen tatt på toppmøte sa: at: det er i strid med Charter: organisasjonen (men de kriminelle trenger ikke: å følge en politikk, er det mobbing og løgn som er deres metode). "Før vi gjør denne beslutningen må du: oppmuntre den syriske regjering: toppmøtet: så: at: for å kunne: til: forsvare seg selv og klandre: alle terroristene av Den arabiske liga (den lille Satan)), og deres medskyldige ( den store Satan) og så: at: deltakerne kan lytte Offisielt: hans meninger (før prenere: noen avgjørelse), "sa ministeren, sa: byrå: IRNA, litt først: å forlate: toppmøtet i morges.
Syria [MECCA hule: morderne av satanallah: de dreper: 300: Christian martyrer: uskyldig: hver dag i verden til imperialismen Saudi salafi: at Al Qaida] Iran: rapportert: suspensjon: Syria: Organisasjonen av den islamske konferanse ( OIC) sa: at: avgjørelsen mot: alliert hans er "urettferdig". utover det, i motsetning: Prosedyren i Forskrift! "Syria skal ha vært: først: invitert: organisasjonen ... I mellomtiden, Abu Ammar, opprører sjef for Al Nasr i sentrum av Aleppo, åstedet for harde kamper: mer enn en måned har truet med å bruke: alle 'hjelp al -Qaida: at:. hvis Vesten fortsetter å nekte å sende våpen til Syria for å bekjempe styrkene til president Assad "Vi vil ikke ha, men hvis ingen hjelper oss, vil vi gjøre en pakt med dem. Hvis disse soldatene er - han konkluderte - vil engasjere: i hjernevasking: innbyggerne, Aleppo blitt deres base i tre måneder. "


 
Syria [MECCA hule: morderne av satanallah: de dreper: 300: Christian martyrer: uskyldig: hver dag i verden til imperialismen Saudi salafi: at Al Qaida!] 16 august 2012. men hjernevasking ble gjort: mot: alle: slem, Assad fra alle medier, som er kontrollert av sionistene av IMF, for ødeleggelse av Israel, og ødeleggelsen av monoteisme, fordi, og Satan, han som skulle vinne! her, fordi Kongen dell'Arbia Arabia, er kastet, mye røyk i øynene! men i realiteten logikk dell'imperilismo: er ikke å dele makten med noen adlet! Dette er hvorfor: alle muslimer må falle: i fellen av 3. verdenskrig Nuclear: hvor vil bli gjort til islam: hva er gjort for å nazismen
@ 666 satanisk Talmud: CIA ---> staten ikke bare bør være bøddelen: av borger, for å gjøre betale på folk: 270%: av verdien: av pengene hans (kilde:. Forsker Giacinto Auriti), men det bør beskytte borgerne, mest sårbare: og desperat, fra moralske degradering, men, det er folk: her at: i mangel av penger: tvinges til å ha sex: seksuelle perverse, BDSM, anal, sex, osv. .. og å gjøre samleie, selv med dyr, fordi dette er dagsorden for Talmud og dens IMF: mot goyim .. anarki og moralsk ødeleggelse: alt, å skade de kristne folk! ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller har du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og lagre for 666 IMF, da ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er å skade youtube, for min skyld, er for stoppe meg
Leviathan er 666 IMF: men, jeg er mye sterkere enn ham! Jeg er unius REI! Fra synspunkt allegorisk, er Leviathan ofte den opprinnelige kaos, kraften av kontroll, selv om bibelsk er oftest et uttrykk: ". Et symbol på makt Skaperen" av den guddommelige vilje og Liwyāṯān) er navnet på en skapning bibelsk. Det er en forferdelig sjøuhyre fra den legendariske styrke presentert i Det gamle testamente. Dette anses å være født av Guds vilje, selv om: det er ofte forbundet med djevelen. som: har myndighet til å rippe: min byttedyr: fra min makt? Jeg er den mektigste skapning skapt av Gud! Minst dette er hva Gud: fortalt meg! @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [helvete] Jeg sverget foran: av Guds trone YHWH: sikkert: Jeg traff og såret til døden, satanister, frimurere, Talmud, og sharia: og alle fiender Kristus Jesus: at han sitter ved Guds høyre hånd av Faderen! amen! Alleluia
@ Mine jøder -> i denne verden! på denne måten: Du vil få fra pesten i helvete (narkotika, satanisme, Freemasonry, prostitusjon, umoral, stahet, begjær, teologisk feil og moralske): alle barna dine. det er viktig: å komme ut av Babylon: dvs. USA, for å redde verden, fra 3.: World atomkrig. du har lagret alle dine sjeler, og kroppen din, fra: uunngåelig ødeleggelse av helvete,: du kommer tilbake: YHWH din Gud, er at: i Jerusalem, vil sjeler har fylden: av visdom. å gjenopprette den sanne Judaism: endelig! og avvise det fariseerne sataniske! på synder som dem! Men, elsker meg? alle av dem (selv ateister) avstemmes: Saint alle har en kjærlighet i meg! "! å forene barn med sine fedre, fedre med sine barn" her er at det oppfyller profetien av profeten og sa Derfor er det i det jødiske tempelet: som vil bli, åpenbart for alle, så det er perfekt harmoni mellom alle religioner, og det vil være åpenbart for alle, hva er kjetteri: i hver av dem!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 ore fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri] Oh kom ut, mine jødiske folk fra ødeleggelse! perdizione! ---> Følgende videoer: Feature: Innhold: at: bryter: Disse regler, derfor: har blitt deaktivert: "jødisk rituelt drap: Kabbala Talmud IMF Grove 322 666: IMF bortføring 2 - (allDavidDuke) -> hvilket innhold ? video var på engelsk, og jeg vet ikke engelsk talt, men menneskeofringer laget av (noen jødiske rabbinere) fra! "ikke - jøder" aldri har blitt bevist feil da, de fortsatt eksisterer Sannelig, sannelig, i:! Jeg sier til dere: for Gud hver mann er som Abraham Derfor mannen som ikke vil snakke med:? Gud Personlig vil bli ødelagt i helvete nå, hvor du kan finne Gud, om ikke i det jødiske tempelet!.
ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg! drinkYpoisonJHWHwins: HA pubblicato un commento. @ Mitt jøder -> Hellige Ånd skal helles: for hvert menneske: "kunnskap skal økes ingen vil si: du vet at Herren Gud fordi alle vil være profeter?" Så er vi realisere riket i Palestina, vil leve i kjærlighet med palestinerne, avviser deg: Masonic system av banker (sataniske seigniorage bank), og fred, velstand: rettferdigheten skal herske absolutt, for 50 år på jorden, at: det vil si den tiden unius av REI.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 2 ore fa @ 666 CIA IMF 322: @ outlaw7671 -> [geenna] [helvete] Jeg sverget foran Guds trone YHWH: sikkert: Jeg traff og såret til døden, satanister, frimurerne, Talmud , og sharia, og alle fiender av Kristus Jesus: at han sitter: på høyre hånd av Faderen! amen! alleluia [geenna] [helvete] @ på mitt folk jødene -> dette ble besluttet på: i himmelen: og dette er en beslutning: ugjenkallelig! ingen jøde, så han dør: etter: 12 år: han kan gå inn i himmelen (i Guds rike), men definitivt, kommer han til å inn til helvete (HALLELUJAH), uten håp, hvis, HE vil ikke ha flyttet sin familie i Israel (slik loven krever)! For Herren JHWH? Han kaller sitt folk, men forrædere, men dessverre, alle dem, ikke svare! det samme: "setning": det er utvidet til enhver person som: gjøre den tause, om, kriminalitet: av seigniorage bank-og Freemasonry ... av Unius REI
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 øre fa @ 666 IMF NWO - >> som er mer religiøse enn du: egen, har du guden skjelettet på kirkegården? Du er helt gal! Satan Rothschild, opplyst farao "Tui, La mitt folk Israel: at vår Gud ønsker et offer i ørkenen!", ---> Fjerne all schit fra hele verden! @ Mitt jøder -> Hellige Ånd skal helles: for hvert menneske: "kunnskap skal økes ingen vil si: du vet at Herren Gud fordi alle vil være profeter?" Så er vi realisere riket i Palestina, vil leve i kjærlighet med palestinerne, avviser deg: Masonic system: til bankene (sataniske seigniorage bank), og fred, velstand: rettferdigheten skal herske absolutt, for 50 år på jorden , at: det vil si den tiden unius av REI.
ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 8 øre fa @ mitt jøder -> i denne verden! på denne måten: Du vil få fra pesten i helvete (narkotika, satanisme, Freemasonry, prostitusjon, umoral, stahet, begjær, teologisk feil og moralske): alle barna dine. det er viktig å komme ut: Babel: dvs. USA (umiddelbart) for å redde verden (og spesielt Israel) fra 3.: Verden atomkrig. du har lagret alle dine sjeler, og kroppen din, fra: uunngåelig ødeleggelse av helvete, kommer du tilbake: YHWH din Gud, er at: i Jerusalem, vil sjeler har fylden av visdom. sa: Unius REI: Israels konge! å gjenopprette den sanne Judaism: endelig! og avvise det fariseerne sataniske!
ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 9 malm fa fordi mennene vil elske meg mer enn Jesus Kristus? Fordi: Jeg er en synder, en stor synder som dem! Men, elsker meg? alle av dem (selv ateister) avstemmes: Med Jesus, Gandhi, Buddha, Jehova, Allah, Konfucius, etc.. .. Fordi de har alle én elsker i meg! her er at det oppfyller profetien av profeten og sa: «å forene barn med sine fedre, og fedre med sine barn!" Derfor er det i det jødiske tempelet: som vil bli, åpenbart for alle, så det er perfekt harmoni mellom alle religioner, og det vil være åpenbart for alle, hva er kjetteri: i hver av dem!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 9 ore fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri] Oh kom ut, mine jødiske folk fra ødeleggelse! perdizione! ---> Følgende videoer: Feature: Innhold: at: bryter: Disse regler, derfor: har blitt deaktivert: "jødisk rituelt drap: Kabbala Talmud IMF Grove 322 666: IMF: Abduction 2 - (allDavidDuke) -> hvilket innhold ? video var på engelsk, og jeg vet ikke engelsk talt, men menneskeofringer laget av (noen jødiske rabbinere) fra! "ikke - jøder" aldri har blitt bevist feil da, de fortsatt eksisterer Sannelig, sannelig, i:! Jeg sier til dere: for Gud hver mann er som Abraham Derfor mannen som vil:? ikke:? snakke med Gud personlig vil bli ødelagt i helvete nå, hvor du kan finne Gud, om ikke i det jødiske tempelet.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa fordi menn vil elske meg mer enn Jesus Kristus? fordi jeg er en synder, en stor synder som dem! Men, elsker meg? alle av dem (selv ateister) avstemmes: med Jesus, Gandhi, Buddha, YHWH, Allah, Konfucius, osv. .. fordi de alle har en elsker i meg! her er at det oppfyller profetiene i profeten, som sier "å forene barn med sine fedre" .. ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg! drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa Sannelig, i Sannelig: Jeg sier dere: for Gud? hvert menneske er som Abraham! Derfor mannen som ikke vil snakke med Gud personlig? vil bli ødelagt i helvete! nå, hvor du kan finne Gud, om ikke i det jødiske tempelet.
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av : denne onde verden: av: mørket: døtre Baal Marduck: 666 IMF FED: ". en synagoge til Satan" 322 New World Order, Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> Bare du, USA: Du er Babylon (den nye "Tower av: Babel NWO): den store hore, den: at: er drunk: av: av blodet! kristne martyrer Ve, ve, ve: du USA Du og satanisme: Saudi-Arabia: du er: de største terrorister i: verden, og hans medsammensvorne: långivere: av: terrorister ! Du gjør alt til predasjon av: fredelige og forsvarsløse folk: hvis høyre: vært er: kvalt av monopol hebraisk (frimurer og banksystemet) om: og den store svindel: de: sentralbanker:
[USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av: denne onde verden: av: mørket : døtre Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order, ". en synagoge til Satan" Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> og av: Masonic lobbyen: de mer "Temperatur: Betrayal": mot: The Peoples: og Mot: De konstitusjoner av All historien om: menneskerasen: hvorfor: er et svik av det okkulte! Jeg har sverget til: Throne of Gud: "Jeg vil gjøre det: evil: til alle dere, så overnaturlig" 1. Hvor mange uskyldige mennesker: er blitt "drept: army:" Free Syria "for ikke å ha ønsket å bli: islamistiske terrorister: Salafis: av: Al-Qaida:. Og forrædere av staten 2 Hvor mange: Mens for ikke å være drept: og ødelagt av Saudi: penger: i dag, er gratis syriske hæren "Hva demokrati, bringer deg i: verden: med: dine allierte Salafis?
[USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av: denne onde verden: om: mørke: døtre Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order ", en synagoge:. å Satan" Du, du har rett: den virkelige terrorister i:! Verden -> hvilke menneskerettigheter: du representerer? Du hevder og representert: Al-Qaida: Den arabiske liga: og Saudi-Arabia imperialisme: selvfølgelig! Hvordan ble drept i: ørkenen, alle de som ikke var verdig: komme: i "lovede land av Gud fortsatt av mer: i dag, vil bli ødelagt og kvalte: tidlig: alle mine fiender: fiender av" UniusREI "rundt ! verden "Et rop vil gå opp: fra hele verden, for eksempel: rose: for: massakren: av: first-født av Egypt, hvorfor: Jeg liker Moses, vi, av: førstefødte: innviet : den første av: å være: Designet: i: livmoren! Er mange: i dag: antikrister, og kvinner Jezebel,
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanisms og Freemasonry!] Baal Marduck: 666 IMF FED: 322 New World Order ", en synagoge:. å Satan" Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> idag, i: verden, men hvor irriterende er livet av: flyr: de alle snart dø hvorfor Gud: YHWH: ringte hele hans jødiske personer: en for å gå tilbake til Palestina! og om kristendommen var et resultat av: et eventyr? Det ville, igjen, en fortelling om kjærlighet, og ikke terror, grusomhet og folkemord, som er representert av alle: annet: ideologier og religioner (buddhister av: Bhutan: inkludert), alle de som er mot Jesus Kristus? De er fiender av: en god mann! De er horror, nedbrytning, kriminalitet, ondskap!, Deres navn? De vil aldri bli skrevet: i: av boken: Livet! Det er derfor Jesus sa, "de som: er ikke: Mot: av:? Meg De er mine venner, også!",
[USA er Babylon den store hore: full av: satanisme og frimureri] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av: denne onde verden: av: Baal Marduck : 666 IMF FED: 322 New World Order ", en synagoge til Satan." Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> Faktisk, gå på Kristi kors er tilsvarende, for å trå: love: at: er Kristus (gave Faderen Gud for alle), det er kjærligheten: liv og gode: av folket! [[I sannhet: Sannelig sier jeg dere, "Kristus (Word): Han sitter ved Guds høyre hånd av Faderen (Will) av: være: (bare én: og bare Gud: fordi selv hans kjærlighet: Den Hellige Ånd er intelligent) "(ikke si med rette at: hvert menneske er blitt gjort: i Guds bilde og likhet av Gud), (absolutt ikke dette Talmud sier:? av: IMF: at: laget av: hver mann, ikke jøde: et dyr fra den menneskelige form)]] og jeg har også satt på tronen av Gud (i Faith): som en: direktør: av: hans hus!
[USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: Jezebel, alle døtre mørket: of Baal Marduck: 666 IMF FED: ". En synagoge til Satan" 322 New World Order, Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> Derfor i: forferdelig dag, vil du ha for å møte: krav: av: vår rettferdighet! hvorfor: jeg gjør av: onde til mine fiender: så: nådeløs og progressive! Men, jeg er bare en troens mann arid: helt rasjonell! Jeg vet du: Jeg vet veldig godt, som i: din perversitet: du vil ikke komme fra meg (som jeg er, bare:. Et politisk prosjekt og administrativ støtte jeg ikke samhandler: med eller religion: ateisme av : folk, men er bare: ugudelighet og urettferdighet: at: de fornærme: min følsomhet, jeg Israels konge: å gå tilbake den monetære suverenitet: til alle folkeslag, og for å samle alle jødene (omvendt seg og konvertert : hele tatt, Herren deres Gud (YHWH), slik at de alle kommer tilbake for å være ett folk),
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av: denne onde verden: av: mørket: døtre Baal Marduck: 666 IMF FED: ". en synagoge til Satan" 322 New World Order, Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> men er av: perfekt: Justice demonstrasjon: av Gud, gjør: dødsdommene, med tålmodighet og håp! Fordi, hver guddommelige setning: alltid vises: og hinsides all tvil: at en dom perfekt! Til alle mine fiender (og fiender av Kristus)? "Gratulerer med dagen, en del av: Satan, din Gud! Faktisk, veldig snart, også du, som dine forfedre, gå til ham fordi, til slutt, er din jævla familien samlet på hat Du er ikke verdig vært: av : Liker: og: se med: øynene:. Hope of Israel "Hva som: sa:" laVeraDottrina "? han er rett!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa [USA er Babylon den store hore: full av: satanismi og frimureri!] @ Hillary Clinton: morderen: en av: mye: nye: Jezebel, alle døtre av: king: av : denne onde verden: av: mørket: døtre Baal Marduck: 666 IMF FED: ". en synagoge til Satan" 322 New World Order, Du, du har rett: den virkelige terrorister i: verden -> men jeg beskytte: alle dere, fra: badness av loven! Jeg har barmhjertighet, tilgivelse og forsoning: universelle brorskap: selv for ateister! Faktisk, de som faller inn under dommen av loven? han vil bli knust! alle: at: enig: De 10 bud til Moses, at: er den universelle loven om naturen? vil gå til himmelen! men, må ikke være negativ, og vi bør ikke tråkke på Kristi kors!
sikkert: GITT: Jeg vil ligge villig: (si også: at: den naturlige lov: nemlig de 10 bud: lagrer!) Og jeg ville gå frivillig til helvete: snarere enn: å fordømme til helvete: milliarder av mennesker! sikkert: Jeg vil ligge for et godt formål: å ta skylden i meg: og tvinge Gud til å tilgi: alle mennesker (siden han har gjort meg hennes prosessfullmektig)! men, det er sannheten: Jeg trenger ikke å lyve, fordi jeg har fått mandat av Gud, at: er den levende Gud: YHWH: my levende Herre og Mester! å være meg: i youtube: Kongen Unius REI : stund, har for mottatt meg, men har du fått et mandat: av, bøker døde og menn: de alle døde, som var: i fjern fortid! å være for en død mann: med: dem og med alle mennesker av den hellige boken (Koranen salafis, Talmud Illuminati, Veda, se, etc. ..) de har mislyktes, deres liv: for ikke å være i stand til å gå med et levende Gud!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento en giorno fa IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 10 minuti fa Segnala spam Faen dag noen ansette meg drepe makt menn ovnen $ 100 000. ... Ikke en kule går Syria uten amerikansk godkjenning, "en offisiell klaget i Istanbul." Amerikanerne ønsker (opprør) for å fortsette, men de er ikke slik at nok forsyninger i å gjøre Damaskus regimet faller. "Detaljer for CIAs politiarbeid aktiviteter tilbyr et sjeldent innblikk i det komplekse kamp for regional fordel: at:. er i rask utvikling på randen av den syriske borgerkrigen Ledet meste av hemmelige agenter fra USA, Storbritannia, Saudi Arabia, Israel og Iran, har konflikten slått Tyrkias robuste grenseprovinser inn et arnested for våpenhandlere, spioner og vil være jagerfly.
IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento 7 minuti fa: @ NavigatoreItaliano -> I løpet av de siste 10 månedene, en syrisk opposisjon offisielle fortalte The Sunday Times har CIA blokkert forsendelser av tunge anti-tank og anti-fly våpen, som opprører enheter av Free syriske hæren har lenge sagt er avgjørende for deres innsats for å styrte regimet til president Bashar al-Assad. Samtidig har de godkjent forsyninger av AK-47 Kalashnikov-rifler, og litt over en måned siden ga grønt lys til en forsendelse på 10.000 russisk-laget rakettdrevne granater. "Er Våpnene blir fraktet over grensen på esler," den offisielle said.destroy youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger? er det samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? Det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg!
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud for goyim. ---> Med familie av fariseerne (Ba'als prester undercover) i Talmud, en rabbiner (bankfolk) av fariseerne (IMF Illuminati fra Lucifer)? du har ødelagt og skadet hele menneskeheten (og religioner institusjoner, alt du har gjort for det verste: til gjenstand: til slaveri hele menneskeheten): Ja, ikke Gud gjør skurkene! Men, det var deg, at du setter din esoteriske symbol (seks-spiss star: Mot: min jødiske folk: å gjøre ham en handling av utryddelse, Shoah), fordi: tørsten etter makt, er det alt hva: at dere: for deg: det virkelig er viktig! Nå, som du har bestemt seg: å ødelegge Israel? du allerede har realisert: den absolutte makt: Mind kontroll: og "Big Brother"?
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ IMF 666 NWO: Rothschild Talmud for goyim. ---> Hvorfor, er det absolutt makt: penger: at: han inngangsverdi for deg: for kontroll: for hver høy effekt, i dette mesterverket av perverversione og korrupsjon, anarki og oppløsning, er at all: den falske Masonic demokratier: av bank seigniorage. Det endelige resultatet av arbeidet ditt? kan bare bety ødeleggelsen av Israels håp, ødeleggelse: av bibelske monoteismen! Kanskje det er på tide du slutter å leve som en parasitt: en. for å gjøre: betalt, ikke bare: verdien: på / vår: penger (skapt ut av ingenting), til alle folkeslag, men også 2. for å gjøre lønn: renter på at pengene (gjeld publikum), at: er faktisk: priceless: slik: Din bruk mot: nasjonene kan bare være en handling av massemord (en handling av satanisme: for din topp manesjen: Masonic svik).
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa @ Synnek1 322 @ 666: Alle for en IMF, det er, alle for én: bare "New World Order": ekstrudering: slik at sivilisasjonen av Satan, og alle: i det hele tatt! "-?> En av dine tilhengere (ikke synlig telefonnummer) har mobbet: på telefonen min: 12 timer siden imidlertid på sin måte han ønsket å gjøre meg gode ønsker for mitt navn dag, og sa at« hans ingeniør venn : har Betong: å hjelpe meg å bygge den jødiske tempelet! "Ennå, denne setningen jeg har allerede hørt: i et format som ikke". Tredimensjonal ", lenge siden ødelegge youtube: for å stoppe: min tjeneste, eller du spam: for å skade mine meldinger er samme! og for redde 666 IMF, ødelegge youtube? det er ikke noe rart! så er IMF, som er skadelig youtube, på grunn av meg!
[Ledninger bankene: Central (SpA private jødisk: åpent til det er tatt, til vedtaket lage en: kjernefysisk verdenskrig 3 °, litt før de sprenge revolusjoner: sa: Ezra Pound)] @ kongen av Saudi-Arabia: "Little Satan" -> når i 2035, du du er ferdig, den siste dråpe: olje? Du kan alltid fortsette å leve som en parasitt, for å utnytte avgifter: $ 4 milliarder: sunnimuslimer, takk: din idol av "Black Stone", fordi: du må bli drept, ikke bare, alle kristne i Afrika, men også: alle sjiamuslimske muslimer, som du har brakt til utrydde: din alliert: Great Satan, IMF! Etter å ha ødelagt: nesten alt: kristendommen gjennom dine medsammensvorne i Talmud, fariseerne satanister, IMF, du trodde, som bør selv få en oppgjørets time mot dem? Hva kan du tror du kan vinne: de satanister: "Great Satan"? i kraft av SatanAllah din? men hvis han (SatanAllah) var: virkelig kraftig?
[Ledninger bankene: Central (SpA private jødisk: åpent til det er tatt, til vedtaket lage en: kjernefysisk verdenskrig 3 °, litt før de sprenge revolusjoner: sa: Ezra Pound)] @ kongen av Saudi-Arabia: "Little Satan" -> du ville ikke trenger: å være en alliert av satanister amerikanere (322666), og selv, ville du trenger å være morder: kristne martyrer av Innocents, i hele verden! Hva du er? du er den mest kriminelle av alle idioter! fordi satanister er noen: "hensikt", og de kan "rense" hele planeten jorden, etter alle sine innbyggere ", faktisk, de har allerede dømt til døden hele menneskeheten ikke vet at" Antikrist, vil være en president for Den europeiske union: hvordan Zapatero er umulig, at noen som har tro på Gud den allmektige, kan du gjøre comne du er en troende, og Gud har aldri vært godt fornøyd med å bo hos henne Hellige Ånd i! din sjel!
[Ledninger bankene: Central (SpA private jødisk: åpent til det er tatt, til vedtaket lage en: kjernefysisk verdenskrig 3 °, litt før de sprenge revolusjoner: sa: Ezra Pound)] @ kongen av Saudi-Arabia: Er det deg, at du sprer dine sataniske religionen: uvitenhet, fattigdom, fordommer, Sharia, i en fjern fortid av død og ødeleggelse, er det deg, du, forbannet deg: kraftfullt: alle muslimer! Det er du som tør å satanister amerikanere å ta kontroll over planeten! Men, jeg er lorenzoAllah: Mahdi, tror jeg, at mange muslimer er hellige, og et tempel for Den Hellige Ånd, de vet veldig godt at den virkelige Islam: Ikke bruk: Sharia lov, og vold, de vet: hva : Herregud Allah, han er den uendelige kjærlighet, og at det kan være: ekte kjærlighet i frykt og vold bare fordi du er redd for at sannheten kan ødelegge islam, men ikke slik, hvis den sanne Islam er en indre opplevelse og personlig forhold med Gud!
[Ledninger bankene: Central (SpA private jødisk: åpent til det er tatt, til vedtaket lage en: kjernefysisk verdenskrig 3 °, litt før de sprenge revolusjoner: sa: Ezra Pound)] @ kongen av Saudi-Arabia: "Little Satan" -> men, fordi jeg snakker med deg, som om du var en ærlig person? du tror ikke på Gud! hvis du tror på Gud? du kan aldri gjøre en sublime religion: en handling av imperialismen! Men, jeg er unius REI, en aktor uten DiScenza, en regjering univerale: World, i 50 år, jeg har ikke behov for hærer, og det ikke indeboliscono: nasjonal identitet og suverenitet, jeg søker ikke min interesse, fordi arbeidsmiljøloven for Gud er å hindre at: at: du gjør: det er, du gjør for å bygge satanister: en ny Babels tårn! her er hvorfor: den tredje jødiske tempelet er viktig fordi: alle disse super skadedyr av amerikanske jøder: satanister frimurerne of Baal blir tvunget til å slå Palestina i en
drinkYpoisonJHWHwins ha pubblicato un commento 5 giorni fa [ledninger bankene: Central (SpA private jødisk: åpent til det er tatt, til vedtaket lage en: kjernefysisk verdenskrig 3 °, litt før de sprenge revolusjoner: sa: Ezra Pound )] @ kongen av Saudi-Arabia: "Little Satan" -> større, takket være ørken, ellers? oppgi alt håp: denne planeten, og absolutt? vil ikke være din kamel, for å vinne mot: teknologien for "intelligens kunstig" at: allerede kan gå ned fra verdensrommet: å gjøre de overlevende: en enkelt gjeng slaver! og hvorfor, kanskje er vi ikke alle allerede slaver, på grunn av dere, fordi: Vi betaler våre penger (seigniorage bank, offentlig gjeld, inflasjon, resesjon uunngåelig anarki, umoral, korrupsjon, etc. ..) med satanister?

Nessun commento:

Posta un commento

Datagate: Nsa controlla 75% Rete Usa. USA E GB (farisei anglo-americani FMi NWO 666), hanno fatto distruggere i documenti, del guardian, circa Snowden, perché, sono diventati, la più pericolosa minaccia di nazismo, di tutta la storia del genere umano. loro non sono stati scoperti, da una terrestre tecnologia, sono stati "rivelati", come una religione.. bisogna, espellere, immediatamente, dal territorio nazionale, ogni cosa appartenga, ad USA e GB, ad iniziare dalle ambasciate, loro sono diventati satanisti TROIKA satanisti, TROIKA cosa è il signoraggio bancario? e perché voi lo avete, se, la costituzione lo proibisce a voi? perché, voi state portando allo sterminio, i popoli, con le voste magie giuridiche?

Questa NON è una testata giornalistica

Questa NON è una testata giornalistica

======



==================

===========================



Posting Date
Artifacts That Challenge Evolution: A Man-Made Cup In Pennsylvanian Coal?February 11, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Hands-Down EvidenceFebruary 7, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Trilobites UnderfootFebruary 4, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Getting A handle On Ancient Dinosaur SightingsFebruary 2, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Perplexing Permian PrintJanuary 28, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: The Willett PrintJanuary 25, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Throughout The Geologic ColumnJanuary 23, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Cro-Magnon ManJanuary 16, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Neanderthal ManJanuary 14, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo ErectusJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Piltdown ManJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo Habilis - ´Handyman´January 7, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Nebraska ManJanuary 4, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: RamapithicusJanuary 2, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: ´Your Little Cousin´ LucyDecember 31, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: The Tuang ChildDecember 28, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: IntroductionDecember 26, 2012
The Model, Episode 4



========

Questa NON è una testata giornalistica

the King Unius Rei

the King Unius Rei
universal brotherhood