new, Pope, Bergoglio,

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]] di Paul Bentley. 30/09/2013. Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici nel centro commerciale di Nairobi. ( dailymail  co uk) - I soldati hanno parlato di orribili torture inflitte dai terroristi nella strage al centro commerciale di Nairobi, ieri, affermando che degli ostaggi erano stati smembrati, che erano stati cavati loro gli occhi e che erano stati lasciati appesi a ganci sul soffitto. È stato riferito che gli uomini, prima di essere accecati e impiccati, erano stati castrati e avevano le dita mozzate con pinze.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]] I bambini, è stato affermato, sono stati trovati morti nei frigoriferi con i coltelli ancora conficcati nei corpi. Come riferito, la maggior parte dei terroristi uccisi, nel frattempo, sono stati scoperti “ridotti in cenere”, bruciati dall'ultimo estremista ancora vivo per cercare di proteggerne le identità. I raccapriccianti dettagli, come le prime immagini emerse dall´interno delle macerie del palazzo, sono arrivati ieri e mostrano mucchi di corpi abbandonati sul pavimento. Un terzo del centro commerciale è stato distrutto nella battaglia tra terroristi e le truppe del Kenya.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]]  Si teme che sepolti sotto le macerie vi siano i corpi di ben 71 civili che sono stati dichiarati dispersi dalla Croce Rossa keniana . Con gli investigatori, tra cui la FBI e la polizia metropolitana, non ancora in grado di raggiungere la parte distrutta del centro commerciale per paura di innescare esplosivi, potrebbe volerci fino a una settimana per determinare esattamente chi è ancora dentro. Ieri, i soldati e i medici, che sono stati tra le prime persone ad essere entrate nel centro commerciale dopo che martedì è stato riconquistato, hanno parlato di scene orribili.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]] “Si trovano persone appese al tetto con ganci”, ha detto un medico del Kenya, che ha chiesto di non essere nominato. “Hanno strappato gli occhi, le orecchie, il naso. Prendono la tua mano e la affilano come una matita poi ti dicono di scrivere il tuo nome con il sangue. Infilzano con i coltelli il corpo di un bambino”. “In realtà, se si guarda a tutti i corpi, salvo le persone che si sono messe in fuga, le dita sono tagliate e i nasi sono stati strappati con delle pinze. Qui c´è stato dolore”.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]] Un soldato, che ha scattato delle immagini al banco pane e all´Artcaffè, ha detto che era così traumatizzato da quello che ha visto che ha dovuto cercare supporto. Esperti artificieri con cani addestrati, ieri, stavano meticolosamente setacciando la parte dell'edificio ancora in piedi alla ricerca di esplosivi, prima di lasciare il campo agli ufficiali di medicina legale, alla polizia e alle truppe per la ricerca di corpi. Anche le immagini emerse rivelano la vera portata della distruzione causata al centro commerciale durante la battaglia di quattro giorni tra le forze del Kenya e militanti islamici.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]]  Le prime foto scattate all'interno del sito mostrano un buco nel tetto del centro commerciale, crollato per tre piani quando, come ha riferito un funzionario del governo, i soldati keniani hanno sparato granate all'interno del complesso, buttando giù una colonna di sostegno. Passeggini per bambini sono stati abbandonati a pochi metri dal cratere aperto, così come le auto sono pericolosamente in bilico sul bordo. Sotto ancora molti più veicoli si trovano accatastati uno sopra l'altro, in frantumi.
Il crollo è avvenuto lunedì quando le truppe governative hanno lanciato un massiccio

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]] attacco sul centro commerciale, dove, si pensa, siano state uccise fino a 150 persone. Durante il conflitto a fuoco, come riferito, agli ostaggi è stata tagliata la gola da orecchio a orecchio e sono stati gettati, urlando, dai balconi del terzo piano. In questo modo l'assedio è giunto ad una fine sanguinosa. La squadra di medicina legale, che sta ancora cercando tra le montagne di macerie, teme che possano essere ritrovati molti più corpi. Le truppe keniane, traumatizzate, hanno riferito che l'interno del centro commerciale, a conduzione israeliano, sembrava una “scena di un film dell'orrore”,

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]]  con schizzi di sangue dappertutto e cadaveri sparsi sul pavimento. L´attacco principale dell'operazione è iniziato alle 6:00 di lunedì, quando truppe ed elicotteri hanno circondato l'edificio, anche se i loro sforzi sono stati ostacolati da un cecchino di Al Shabaab, che è riuscito a bloccarli per quasi 24 ore. I gas lacrimogeni sono stati utilizzati per cercare di stanarlo. Un altro terrorista, come riferito, si è fatto esplodere. Si ritiene che l'incendio che ne è derivato potrebbe aver ucciso decine di clienti in un supermercato.

[[ Corpi decapitati, castrati, con occhi strappati e dita mozzate appesi a ganci: le atrocità dei terroristi islamici, nel centro commerciale di Nairobi, tutte, le preziose lezioni, apprese dai salafiti wahhabiti. ]]  Il giorno seguente, ai soldati è stato ordinato di adottare la politica “sparare per uccidere” e di lanciare l'attacco finale al gruppo terroristico sul tetto del centro commerciale, alle 5:00. Il centro commerciale è stato riconquistato circa mezz'ora più tardi. Si pensa, secondo funzionari keniani, che siano stati tra i 10 e i 15 terroristi a prendere d´assalto il centro commerciale. La polizia ha detto che cinque insorti sono stati uccisi nella battaglia e almeno 10 sono stati presi in custodia.

    [new Pope Bergoglio FRANCESCO: said: "I am not clerical" but if he is not a liar? must end this cruelty, ie, to prevent the marriage of priests, because, we, of pedophiles in the Church, we do not want to see: never more!]03/14/2013. TURKEY - VATICAN. Bartholomew I: Francis is a new impetus on two Churches path towards unity. by NAT da Polis. The telegram of greetings and congratulations of the Ecumenical Patriarch of Constantinople to Pope Bergoglio. As with John Paul II and Benedict XVI, Bartholomew I renews his appreciation and support for the bishop of Rome. Istanbul (AsiaNews) - The Ecumenical Patriarch of Constantinople Bartholomew I welcomed the election of Pope Francis with a warm message of congratulations. "I want to express - he said - the hope and the certainty that the Holy Father will contribute to the peace of an already battered humanity, the poor and the suffering." "will give a new impetus to the two Churches' journey towards unity. "

    [new Pope Bergoglio FRANCESCO: said: "I am not clerical" but if he is not a liar? must end this cruelty, ie, to prevent the marriage of priests, because, we, of pedophiles in the Church, we do not want to see: never more!]03/14/2013. TURKEY - VATICAN. Bartholomew I: Francis is a new impetus on two Churches path towards unity. by NAT da Polis. The telegram of greetings and congratulations of the Ecumenical Patriarch of Constantinople to Pope Bergoglio. As with John Paul II and Benedict XVI, Bartholomew I renews his appreciation and support for the bishop of Rome. Istanbul (AsiaNews) - The Ecumenical Patriarch of Constantinople Bartholomew I welcomed the election of Pope Francis with a warm message of congratulations. "I want to express - he said - the hope and the certainty that the Holy Father will contribute to the peace of an already battered humanity, the poor and the suffering." "will give a new impetus to the two Churches' journey towards unity. "



    [new Pope Bergoglio FRANCESCO: said: "I am not clerical" but if he is not a liar? must end this cruelty, ie, to prevent the marriage of priests, because, we, of pedophiles in the Church, we do not want to see: never more!] See also: 04/28/2008 TURKEY. Ecumenical patriarch: Easter, Christ's victory over death belongs to all Christians. by NAT da Polis. 12/18/2008 TURKEY - RUSSIA. Bartholomew I: Turkish bureaucracy is trying to make us disappear. by NAT da Polis. 03/06/2008 VATICAN -- ORTHODOX. Orthodox and Catholics together to respond to the world's challenges, says Bartholomew I. by NAT da Polis. 02/04/2009 TURKEY. Bartholomew I: may Kirill's election foster common journey of Orthodox Churches. by NAT da Polis. 03/02/2009 TURKEY. Churches of Europe: pilgrims in the Turkey of Saint Paul, to support Christian mission by Geries Othman

    God has given me, only me, unius REI, of can save (to my taste) by the disintegration, in the dreadful, terrible, but, very glorious day: of judgment, all souls, and the fallen angels in 'hell, from, their "the second death", that is, by the disintegration .. and although some such as Lucifer / Satan, for pride, and, shame superb, they prefer be into disintegration, however, there are many creatures that they want to be saved, and to receive from me, an impossible mercy ... because, from my point of view? of them, I have no pity! because, they have hurt innocent people during their life, and if their victims do not have the feeling of revenge, I can not lose, the sense of justice (but, as you can cultivate some form of virtue, all 'hell? in serving the kingdom of unius REI! ..) ... those, who are in hell? are more than 60% of all mankind!

    Dio, ha concesso a me, soltanto a me, Unius REI, di poter salvare(a mio piacimento) dalla disintegrazione, nel terribile, tremendo, ma, estremamente glorioso, giorno: del giudizio universale, tutte le anime, e gli angeli caduti nell'inferno: "dalla seconda morte", cioè, dalla disintegrazione.. ed anche se, alcuni come: lucifero/satana, per orgoglio, e per superba vergogna, loro preferiscono la disintegrazione, tuttavia, ci sono molte creature: che, loro vogliono essere salvate, e vogliono ricevere da me, una impossibile misericordia... perché, dal mio punto di vista? io di loro, io non ho nessuna pietà! perché, hanno fatto del male a persone innocenti durante la loro vita, e se le loro vittime, non hanno il sentimento della vendetta, io non posso perdere il sentimento della giustizia(ma, come è possibile, coltivare qualche forma di virtù, all'inferno? servendo il regno di Unius REI.. ) ... chi sta nell'inferno? più del 60%, di tutto il genere umano!


    [the religious who do not know God personally? not: they are aware of: only, to kill in the name of 666 Rothschild: IMF] INDIA EXTRAORDINARY [[India: Pope Bergoglio sculpture in the sand of a beach: March 14,]] BUT, as it was, that, were massacred thousands Christians in India? and how the Indian government, in violation of its own laws, but allowed all this killing of innocent people? This is the India of contrasts and contradictions. but too violent contradictions? prevent the development of a country. the scientist Giacinto Auriti, said that, our money (created out of nothing) costs to us, 270% of its value (created by us: blood and sweat). in this way, not only, is supported Satanism, the creation of rich nations, and poor nations .. but is supported, too, all forms of crime and social inequality, because the marginalized classes, can not resign themselves to their despair.

    [[[the religious who do not know God personally? not: they are aware of: only,to kill in the name of 666 Rothschild: IMF]]] This is because, when a government, and religion kill for religious reasons, etc. .. or kill, however, honest and peaceful person? , They are not aware of killing in the name of the Pharisee Rothischild, because the bank seigniorage being an occult power, for enter, invisibly, in every area, where there is a lack, of justice, so, the Hindus kill: in name of Brahma or Brahma (Sanskrit: ब्रह्मा Brahma), Muslims kill, in the name, of Allah, but, in reality, they are not aware of: kill only, in the name: of: 666 Rothschild: IMF, and accordingly: they are working for the NWO, 322, which is the god Baal owl, at the Bohemian Grove: in every way. but, if we can not raise, quickly, all standards of justice, for do disintegrate, the IMF Pharisees Satanists, quickly? the human race can not be saved

    if it does not work all the nations, as the principal of all the activities, in order to achieve: absolutely: in safe mode [or Aliyah Aliyah or aliyah (Hebrew: עליה, "ascent") is the Jewish immigration to the Land of Israel .?] soon God will punish, the whole human race: through: Satanists Pharisees IMF se, non lavoreranno tutte le nazioni, come, la principale di tutte le attività, a realizzare in modo: assolutamente: sicuro: [Aliyah o Aliyá o Aliá (ebraico: עליה, "salita") è l'immigrazione ebraica nella terra di Israele.?] presto Dio punirà, tutto il genere umano: attraverso: i satanisti farisei del FMI Gloria a Dio, ONNIPOTENTE; in eterno, alleluia, halleluijah

  

    TheVArious7 -- SOLTATO DIO PUÒ GIUDICARE UN P,APA, non di certo un asatanista istituzionale internazionale, agente del FMI - NWO. /news-en/Bernanke's-choices,-no-help-for-the-real-economy-of-emerging-nations-27290 . html ,,, soltanto il colasso: "come una demolizione controllata" del FMI: basata sulla moneta di satana (signoraggio bancario, e debito pubblbico), può salvare, il genere umano dalla: III guerra mondiale.. e: restituire ai popoli del mondo, tutto quello, che, i super ricchi hanno loro rubato... una rivoluzione , consenziente, del FMI, è indispensabile per salvare il genere umano, dalla estinzione. [chi, si diverte a bloccare: firefox su questa pagina?]

    @ OBAMA - such as Saudi Arabia, can be in second place, after North Korea in the list, Analysis of persecution in the world: World Watch List 2013? and how it can be your friend? this is the truth, you are a Satanist Freemason for the destruction of all humankind! @OBAMA -- come la Arabia Saudita, può essere al secondo posto, dopo la Corea del Nord, nella lista, di Analisi della persecuzione nel mondo: World Watch List 2013? e come può essere il tuo amico? questa è la verità, tu sei il massone di un satanista per la distruzione: di tutto il genere umano!

 
    [affinché, non si possa dire, che io rimasi in silenzio, quando loro avevano bisogno di me] by William Wilberforce ... World Watch List 2013 ... Analisi della persecuzione nel mondo @ The North Korean leader Kim Jong Un - fool! I have given the right of preemptive: preventive, nuclear attack, only, to: 1. Israel, 2. China, and 3. Russia! Furthermore, you are in first place: (World Watch list: 2013) in the list of nations most criminal against human rights and against: freedom of religion, and even, even, monsters Salafi Islamists, are: dropped to second place, thanks to you! if you are not, free, all, Christians by, your lagher? you could soon be: to finish in their place! I highly recommend it, starting the reforms, because, even, the director of a horror movie, not, would think, to invent a system of dickhead, like yours!


    [SEOUL-North Korea: the use of attack nuclear preventive. for any threat: against: anyone, put in the field: a serious threat against: the communist nation. ] @ The North Korean leader Kim Jong Un - fool! I have given the right of preemptive: preventive, nuclear attack, only, to: 1. Israel, 2. China, and 3. Russia! Furthermore, you are in first place: (World Watch list: 2013) in the list of nations most criminal against human rights and against: freedom of religion, and even, even, monsters Salafi Islamists, are: dropped to second place, thanks to you! if you are not, free, all, Christians by, your lagher? you could soon be: to finish in their place! I highly recommend it, starting the reforms, because, even, the director of a horror movie, not, would think, to invent a system of dickhead, like yours!


    [ SEUL- La Corea del Nord: minaccia il ricorso all'attacco: nucleare preventivo: contro: chiunque, metta in campo: una minaccia seria, contro: la nazione comunista. ] @Il leader nordcoreano Kim Jong Un -- imbecille! io ho dato, il diritto, di un attacco nucleare preventivo, soltanto, ad: 1. Israele, 2. Cina, e 3. Russia! inoltre, tu sei al primo posto:(World Wath list: 2013) nella lista, delle nazioni più criminali, contro, i diritti umani, e, contro: la libertà di religione, ed addirittura, anche, i mostri salafiti islamisti, sono: scesi, al secondo posto, grazie a te! se, tu non liberi, subito, i cristiani dai lager? presto sarai tu: a finire al loro posto! ti consiglio vivamente, di iniziare le riforme, perché, neanche, al regista di un film dell'orrore, verrebbe in mente, di inventare, un regime, del testa di cazzo, come il tuo!

    God spoke to my Father Abraham:Genesis 15:5-12. 5. He took him outside and said, "Look up at the sky and count the stars—if indeed you can count them." Then he said to him, "So shall your offspring[a] be."6. Abram believed the Lord, and he credited it to him as righteousness.7. He also said to him, "I am the Lord, 9. So the Lord said to him, "Bring me a heifer, a goat and a ram, each three years old, along with a dove and a young pigeon."10. Abram brought all these to him, cut them in two and arranged the halves opposite each other; the birds, however, he did not cut in half. 11. Then birds of prey came down on the carcasses, but Abram drove them away.12. As the sun was setting, Abram fell into a deep sleep, and a thick and dreadful darkness came over him. --ANSWER-- TERROR HAS TAKEN POSSESSION OF THE SONS OF DARKNESS. DRINK YOUR POISON MADE BY YURSELF

 
    [against CRIMINALs] Philippians 3.17-21; 4.1. Brothers and sisters, join in imitating me, and observe those who live according to the example you have in us. For many(666, 322, IMF NWO, microchip, Farisei salfiti, islamisti, ecc..) live as enemies of the cross of Christ; I have often told you of them, and now I tell you even with tears. Their end is destruction; their god is the belly (pene, malvagità avidità, potere); and their glory is in their shame; their minds are set on earthly things. But our citizenship is in heaven, and it is from there that we are expecting a Savior, the Lord Jesus Christ. He will transform the body of our humiliation that it may be conformed to the body of his glory, by the power that also enables him: to make all things subject to himself(kingdom UNIUS REI). Therefore, my brothers and sisters, whom I love and long for, my joy and crown, stand firm in the Lord, in this way, my beloved.


    DRINK YOUR POISON, MADE BY YOURSELF [@to all the rich - all the love that you can choose, of not want to receive from me, is equal to all the evil, that, I can do to you!] .Abu Antar has posted a comment 8 hours ago I think unius Rei and Synnek1 love each other very much. -- ANSWER -- Unius REI, NOT has: an LOVE SO EMOTIONAL, not even, for: his wife or, for his children, there is an emotional love in unius REI .. synnek1 is not a Satanist, that could be recover a, without, personal intervention of God himself! [@to all the rich - all the love that you can choose, of not want to receive from me, is equal to all the evil, that, I can do to you!] Unius REI. CSPBCSSMLN DSMDVRSNSMVSMQLIVB... because who does not speak of banKING 666 seigniorage is a traitor of: Freemason and Satanist 13 king Israel Unius REI. CSPBCSSMLNDSMDVRSNSM VSMQLIVB... vota Magdi Cristiano Allam ...

    [BASTARDO] --ANSWER -- lui è l'attuale amministratore, di youtube a livello mondiale, il comlice di tuttii criminali satanisti, per la distruzione di Israele, e per la riduzione in schiavitù, di tutto il genere umano, cioè, i poteri occulti e massonici del FMI-NWO, per satana.

    Synnek1 posted a comment
    3 weeks.  ON MY PAGE I said: "[bastard]" - ANSWER - he is the current: administrator "Chief Executive", "CEO" of youtube, in all the world, the accomplice of all the criminals Satanists, for the destruction of Israel, and for: the enslavement of all mankind, That Is, the occult and Masonic: the agenda of the Pharisees of IMF-NWO, Their real objective: is to raise the age for kingdom of Satan - ANSWER - he is the current administrator, youtube worldwide, the accomplice of all the criminals Satanists, for the destruction of Israel, and for: the enslavement of all mankind, that is, the occult and Masonic: the agenda of the Pharisees of IMF-NWO, their real objective: is to raise the age for Satan

  
    Io sono il nuovo: "fondo monetario internazionale", di proprietà dei Governi(per la salvezza di Israele, e di tutto il genere umano) e non: più: di proprietà di rothschild 666, il fariseo satanico, per essere diventati, tutti i suoi schiavi! perché, lui non è contento di vendere l'interesse(che la Bibbia condanna: ed in questo crimine, lui ha fatto di tutti i popoli i suoi servi), ma, lui vende anche: il denaro creato: dal nulla: signoraggio bancario puro: che è: un peccato di sterminio, che la Bibbia non contempla, perché: questa nostra situazione oggi? è una vera schiavitù giuridica: è il tradimento della massoneria!

theyearinreview
YouTube Rewind 2012


    [new Pope Bergoglio FRANCESCO: said: "I am not clerical" but if he is not a liar? must end this cruelty, ie, to prevent the marriage of priests, because, we, of pedophiles in the Church, we do not want to see: never more!]03/14/2013. TURKEY - VATICAN. Bartholomew I: Francis is a new impetus on two Churches path towards unity. by NAT da Polis. The telegram of greetings and congratulations of the Ecumenical Patriarch of Constantinople to Pope Bergoglio. As with John Paul II and Benedict XVI, Bartholomew I renews his appreciation and support for the bishop of Rome. Istanbul (AsiaNews) - The Ecumenical Patriarch of Constantinople Bartholomew I welcomed the election of Pope Francis with a warm message of congratulations. "I want to express - he said - the hope and the certainty that the Holy Father will contribute to the peace of an already battered humanity, the poor and the suffering." "will give a new impetus to the two Churches' journey towards unity. "



    [new Pope Bergoglio FRANCESCO: said: "I am not clerical" but if he is not a liar? must end this cruelty, ie, to prevent the marriage of priests, because, we, of pedophiles in the Church, we do not want to see: never more!] See also: 04/28/2008 TURKEY. Ecumenical patriarch: Easter, Christ's victory over death belongs to all Christians. by NAT da Polis. 12/18/2008 TURKEY - RUSSIA. Bartholomew I: Turkish bureaucracy is trying to make us disappear. by NAT da Polis. 03/06/2008 VATICAN -- ORTHODOX. Orthodox and Catholics together to respond to the world's challenges, says Bartholomew I. by NAT da Polis. 02/04/2009 TURKEY. Bartholomew I: may Kirill's election foster common journey of Orthodox Churches. by NAT da Polis. 03/02/2009 TURKEY. Churches of Europe: pilgrims in the Turkey of Saint Paul, to support Christian mission by Geries Othman


    God has given me, only me, unius REI, of can save (to my taste) by the disintegration, in the dreadful, terrible, but, very glorious day: of judgment, all souls, and the fallen angels in 'hell, from, their "the second death", that is, by the disintegration .. and although some such as Lucifer / Satan, for pride, and, shame superb, they prefer be into disintegration, however, there are many creatures that they want to be saved, and to receive from me, an impossible mercy ... because, from my point of view? of them, I have no pity! because, they have hurt innocent people during their life, and if their victims do not have the feeling of revenge, I can not lose, the sense of justice (but, as you can cultivate some form of virtue, all 'hell? in serving the kingdom of unius REI! ..) ... those, who are in hell? are more than 60% of all mankind!

   
    Dio, ha concesso a me, soltanto a me, Unius REI, di poter salvare(a mio piacimento) dalla disintegrazione, nel terribile, tremendo, ma, estremamente glorioso, giorno: del giudizio universale, tutte le anime, e gli angeli caduti nell'inferno: "dalla seconda morte", cioè, dalla disintegrazione.. ed anche se, alcuni come: lucifero/satana, per orgoglio, e per superba vergogna, loro preferiscono la disintegrazione, tuttavia, ci sono molte creature: che, loro vogliono essere salvate, e vogliono ricevere da me, una impossibile misericordia... perché, dal mio punto di vista? io di loro, io non ho nessuna pietà! perché, hanno fatto del male a persone innocenti durante la loro vita, e se le loro vittime, non hanno il sentimento della vendetta, io non posso perdere il sentimento della giustizia(ma, come è possibile, coltivare qualche forma di virtù, all'inferno? servendo il regno di Unius REI.. ) ... chi sta nell'inferno? più del 60%, di tutto il genere umano!

    if it does not work all the nations, as the principal of all the activities, in order to achieve: absolutely: in safe mode [or Aliyah Aliyah or aliyah (Hebrew: עליה, "ascent") is the Jewish immigration to the Land of Israel .?] soon God will punish, the whole human race: through: Satanists Pharisees IMF se, non lavoreranno tutte le nazioni, come, la principale di tutte le attività, a realizzare in modo: assolutamente: sicuro: [Aliyah o Aliyá o Aliá (ebraico: עליה, "salita") è l'immigrazione ebraica nella terra di Israele.?] presto Dio punirà, tutto il genere umano: attraverso: i satanisti farisei del FMI



    Gloria a Dio, ONNIPOTENTE; in eterno, alleluia, halleluijah

    [the religious who do not know God personally? not: they are aware of: only, to kill in the name of 666 Rothschild: IMF] INDIA EXTRAORDINARY [[India: Pope Bergoglio sculpture in the sand of a beach: March 14,]] BUT, as it was, that, were massacred thousands Christians in India? and how the Indian government, in violation of its own laws, but allowed all this killing of innocent people? This is the India of contrasts and contradictions. but too violent contradictions? prevent the development of a country. the scientist Giacinto Auriti, said that, our money (created out of nothing) costs to us, 270% of its value (created by us: blood and sweat). in this way, not only, is supported Satanism, the creation of rich nations, and poor nations .. but is supported, too, all forms of crime and social inequality, because the marginalized classes, can not resign themselves to their despair.


    [[[the religious who do not know God personally? not: they are aware of: only,to kill in the name of 666 Rothschild: IMF]]] This is because, when a government, and religion kill for religious reasons, etc. .. or kill, however, honest and peaceful person? , They are not aware of killing in the name of the Pharisee Rothischild, because the bank seigniorage being an occult power, for enter, invisibly, in every area, where there is a lack, of justice, so, the Hindus kill: in name of Brahma or Brahma (Sanskrit: ब्रह्मा Brahma), Muslims kill, in the name, of Allah, but, in reality, they are not aware of: kill only, in the name: of: 666 Rothschild: IMF, and accordingly: they are working for the NWO, 322, which is the god Baal owl, at the Bohemian Grove: in every way. but, if we can not raise, quickly, all standards of justice, for do disintegrate, the IMF Pharisees Satanists, quickly? the human race can not be saved


    [i religiosi: che, non conoscono Dio personalmente? non: sono consapevoli di: uccidere soltanto, in nome di 666 Rothschild: IMF] INDIA STRAORDINARIA [[ India: scultura Papa Bergoglio, nella sabbia di una spiaggia: 14 marzo,]] MA, come è stato, che, sono stati massacrati migliaia di cristiani in India? e come il Governo indiano, in violazione delle sue stesse leggi, ma, permesso tutti questi omicidi di persone innocenti? questa è l'India dei contrasti e delle contraddizioni. ma, troppo violente contraddizioni? impediscono lo sviluppo di un Paese. lo scienziato Giacinto Auriti, ha detto: che, il nostro denaro(creato dal nulla) costa, il 270%, del suo valore (creato da noi). in questo modo, non soltanto, è supportato il satanismo, la creazione di nazioni ricche, e di nazioni povere.. ma, è supportata, anche, ogni forma di criminalità e di disparità sociale, perché, le classi emarginate, non possono rassegnarsi alla propria disperazione.

   
    [[[i religiosi: che, non conoscono Dio personalmente? non: sono consapevoli di: uccidere soltanto, in nome di 666 Rothschild: IMF]]] Ecco, perché, quando un governo, ed una religione uccidono, per motivi religiosi, ecc.. comunque, persone oneste e pacifiche? , loro non sono consapevoli di uccidere nel nome del fariseo Rothischild, perché, il signoraggio bancario essendo un potere occulto, entra, invisibilmente, in ogni ambito, dove, c'è una mancanza di giustizia, così, gli induisti uccidono: in nome di: Brahma o Brama (sanscrito: ब्रह्मा brahmā), i musulmani uccidono: in nome di Allah, ma, in realtà, non sono consapevoli di: uccidere soltanto in nome: di: 666 Rothschild: IMF, e di conseguenza: loro stanno lavorando per il NWO, 322, che è il dio Baal gufo, al Bohemian Grove: in ogni modo. ma, se non riusciamo ad elevare, rapidamente, tutti gli standard, della giustizia, per disintegrare, il FMI dei farisei satanisti? il genere umano: non potrà essere salvato