Questa NON è una testata giornalistica

Cerca nel blog

Translate

Algerian Christian Sentenced Beyond Prosecutor’s Request





@ Ротшилд семейство Талмуда 666 МВФ: и 322 масонството на BUSH NWO - защо не: красива 3 ° WW ядрената: между вас? Защото, ако ние: приемате: всичко: пари, че: вие двамата имат: откраднати: народи? след това, решава: Бързо, този паричен криза: международни. Когато: светът ще разбере, че силите ми: е-високо: за твое? те са: всички ме от: бързо, ще бъде само въпрос на момент, но в този момент: аз ще бъде невъзможно да запишете:: живот: това е така, вие само ще: да се даде: да себе си: взаимно събиране на семейството::: в: "горичка" на адрес:: подножието на вашия: бухал бог Ваал: Мардук: да направи за себе си перфектна: жертва на Сатана! Вие имате: няма живот! Ела:: При мен: защото: Аз съм "Unius Rei::: легитимен: представител на всички народи:: Кралят на Израел"! Така че е мой:: Международен валутен фонд! , когато: искате да отидете и да се скрият себе си от мен? Не мога!
защото: също и в: ада: аз ще дойда: вдигнете! защото, по дяволите всичко: хора: на лайна, като: вие? , че: не бях в състояние: да убие: отново в свръхестествена режим? след това: това е очевидно "Самият Бог ме принуждава да защити и тях!" защото: ако не съм принуден? Не мога да: петно ​​на ръцете ми с кръв! защо Бог иска от мен, че аз трябва да: изграждане на еврейския храм!@ Евреите децата ми, отколкото аз ви? на моята политическа роля на цар на Израел? Не бих никога: говорихме за: Исус Христос: .. но, но, но, вие момчета са: прави игра е много мръсни и опасни, чрез тази МВФ: Международния валутен фонд! , когато: Илюминатите: kakam равини на Талмуда тайна: убийци: расистки: луд общо: за: християнски деца към кървене (защо, те са: само: животни, в очевидна: човешка форма): т.е.: синагогата на Сатана: МВФ: те решиха да започнете:: "продукти derivated банкиране"?
правото на адрес: че: момент: те взеха: решение: да унищожи Израел (: единствената страна, че: днес е в състояние да се противопостави: до техния: мощност) и направете: 3 ° WW ядрена! В действителност: трупове не::: навик: ще: банка: да задават своите пари, че не съществува: вече!@ IsraelnationalTV-: 200000: християнските мъченици на Удине и Гориция, Истрия: Далмация:: убие всички: в: факти: (след като:: 2 ° WW): е геноцид: поръчано от: американците: чрез: Комунистическата: Тито: защо:: комитет: на американски илюминати: Банкерите евреите! (Всички свързани чрез: тел: на желязо и всички, утаяват в карстов: sinkholes), защото те са: виновен задето спаси от геноцид: нацистки: бягащи от:: всички: евреи, които са Балканите? и всички: евреи, скрити в манастирите? дори: Дори Берлускони е скрит евреин::: риск на живота си! Е:: дълг: на живота?
Нужди, които трябва да бъдат: платени с техните: живот! Защото: Когато: МВФ:: позволи на съществуване: "деривати"? той добре знаеше, че:: фалшиви: (балон) никога нямаше:: да бъде върнат той: добре познаваше, че: всички народи биха били всички: унищожи чрез: 3 WW ядрена!@ Християнско-то: не е случайно, че всеки иска да убие: маргинализирани: на: лошо: невинен: християни: че: е: преследвани мъченици! е ясен: "Исус от Витлеем: той: е наистина възкръсна!", защото: там:: Не може: да бъде друг: обяснение .. е очевидна: който не се говори за банкови сеньораж? или: на: мъченичество на християните? (LOL. също: Църкви: Не говоря: добре защо)

 
Затова, въпреки: да знае: всички тези: престъпления? те не говорят? е очевидна: те заслужават да умрат: и тях (ето защо: Бог ще чуе молитвата ми). , който е направил за себе си: съучастник на всичко това престъпление? е предател: на Бога:::: предател на: народи!@ YouTube, който врагът на моя на персонала на YouTube в това: масонски ПРАВИТЕЛСТВОТО: универсална от YOUTUBE? Ако Той е черния дроб? Той винаги може да се бори: срещу: ME на тази страница: но той: мерзавеца, да ви кажа на гърба раменете ми, само, че: е зад гърба на народите, да бъде: му: роб на Ротшилд МВФ: че: всичко това: този вулгарен: крадец: той: откраднати от всички нас! , когато ще получите тук: всички: Китайски: ядрени ракети (които се очаква на получи, да се намали драстично: БРОЯ НА ХОРА НА ПЛАНЕТАТА?)
за: имали: китайски: от Израел и: ЦРУ: нашите: "Patriot:"? Да получите: също китайски: в само едно: масонството на NWO, След това, можете да съжалявате:: имате: е тук: "в офиса ми: Rei unius": с всички тези: курви и с всички тези: сатанисти! за да бъде:: задник! : ми попречи да се морализира:: цели: човешката раса? е за: това, че: ти, защото ти отчаяние, ще отидат в ада: в: безкрайна болка от крещящи с!
[Продукти производни СВИВАНЕ МВФ ИЛИ 3 ° WW ЯДРЕНА]] @ просветен - имате: няма живот! Ела:: При мен: защото: Аз съм "Unius Rei::: легитимен: представител на всички народи:: Кралят на Израел"! Така че е мой:: Международен валутен фонд! , когато: искате да отидете и да се скрият себе си от мен? Не мога! защото: също и в: ада: аз ще дойда: вдигнете! защото, по дяволите всичко: хора: на лайна, като:?, че не бях в състояние: да убие: отново, по свръхестествен начин? тогава: това е очевиден: "Самият Бог ме принуждава, за да защити вас и тях!" защото: ако не съм принуден? Не мога да: петно ​​на ръцете ми с кръв! защото Бог иска от мен, че аз трябва да: изграждане на: еврейския храм!
@ YouTube, когато вие получавате: тук: всички: Китайски: ядрени ракети (които се очаква на получи, да се намали драстично? БРОЯ НА ХОРА НА ПЛАНЕТАТА):: китайски: от Израел и: ЦРУ: нашите: "Патриотични:"? За да получите: също китайски: само в едно: масонството на NWO, за да помогне: друго: бедните: милионер: масон: като ги: а именно, да има: закупени в Италия: хаха. Корабостроителница: Без: икономически надежда: т.е.: супер луксозни лодки, яхти за круизни: по време на криза) с: 666 Ротшилд: МВФ: Буш и 322: на Неговото: горичка: бухал бог Ваал или: Мардук или: Бог Murdok? След това можете да съжалявате:: имате: е тук: "в офиса ми: Rei unius": с всички тези: курви и с всички тези: сатанисти! : да бъдат:: задник на гей! : ми попречи да се морализира:: цели: човешката раса? е за: това, че: за: ти отчаяние, ще отидат в ада: в: безкрайна болка от крещящи с!
@ YouTube + israelnationalTV, когато:: Илюминатите: kakam равини на Талмуда тайна: убийците: расистки: т.е.: MAD общо: за: християнски деца към кървене (защо, те са: само: животни: по-ясно: човешка форма) : т.е.: синагогата на Сатана: МВФ: те решиха да започнете:: "продукти derivated банкиране"? правото на адрес: че: момент: те взеха: решение: да унищожи Израел (: единствената страна, че: днес е в състояние да се противопостави: до техния: мощност) и направете: 3 ° WW ядрена! В действителност: трупове не::: навик: ще: банка: да задават своите пари, че не съществува: вече! и по този начин:: 322:: бухал бог на Буш:: горичка: Ваал Мардук 666: (: горичка: на майка си), те ще бъдат:: да се регенерира: отново: МВФ сега изчерпани! просто: след: той: е унищожил 5.5:: скъпоценни същества: Господ Бог: че те са повредени: между неморалност и еволюционизъм: защо, почти всички от тях в крайна сметка в ада!
ANONIMUS КАЗА: И така, как е това в крайна сметка ще Дали това някога: да бъде спрян? - Отговор: мощност: от тези: равини: "Илюминатите" господари на света: а именно: от сатанинската синагога, а именно:: майстори на:? МВФ - Нов Световен Ред? не могат да бъдат:: съпротива:: абсолютна власт: и универсални! е мощност: толкова абсолютна, че дори и те не са:: трябва да ме убие, тъй като те убие Кенеди! но:: Евреите са чудесни хора и невероятни! Те могат да решат: да спре всичко това биха могли да бъдат: уморени от Луцифер, може да има носталгия от Бога, както в: минало! също: защо те са: намерени: Си метафизика: че: биха могли да се предпазите: всичките им живот: ефективно! Но, ако ние: отиде на война? те също ще умре: този път! Въпреки това: Имам вяра .. защото всички от тях усърдно чете моите статии!ANONIMUS КАЗА: И така, как е това ще свърши и това би някога: да бъде спрян? - Отговор - Вие пратихте: мен: това по-долу. Намерих го: Трудно е да се следват .- ОТГОВОР - да! Моят син .. тези неща са: много трудно да се разбере, защото:: тайна: неща: Знаете ли, че:: майстори на пари (около: свят) са: няколко семейства на евреите сатанисти: нарича просветен: МВФ, ЕЦБ и: Фед::: Не, притежавани от правителствата, но:: собственост на частни банки: защото: масонството е предал: хора!@ YouTube: - Спомням си: вие, като имате: затвори тази: страница, срещу моя "kingxkingdom" само, защото: Бях малко нервна и, че имате: затвори ми канал: "uniusrei2" (с 400 видео извършва: от мен): просто: защото аз преведох бавно (3 часа) 75% от: библейската книга:: Мъдростта: на цар Соломон .. Ето защо: ако щеш: отново, това: престъпни:

 
: "IHateNEWLAYOUT" и техните ръководители: майстор::: Мосад (котка: малки Сатана) и ЦРУ (лисица: голям: Сатаната) (т.е.: сатанизъм институционални МВФ и международни, че: марка: повече от 100 000: човешки жертви, за да Сатана, всяка година): Кълна се в: име: на живия Бог на Израел: Аз ще боли: в: име: на Исус!

Questa NON è una testata giornalistica

Questa NON è una testata giornalistica

======



==================

===========================



Posting Date
Artifacts That Challenge Evolution: A Man-Made Cup In Pennsylvanian Coal?February 11, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Hands-Down EvidenceFebruary 7, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Trilobites UnderfootFebruary 4, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Getting A handle On Ancient Dinosaur SightingsFebruary 2, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Perplexing Permian PrintJanuary 28, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: The Willett PrintJanuary 25, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Throughout The Geologic ColumnJanuary 23, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Cro-Magnon ManJanuary 16, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Neanderthal ManJanuary 14, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo ErectusJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Piltdown ManJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo Habilis - ´Handyman´January 7, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Nebraska ManJanuary 4, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: RamapithicusJanuary 2, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: ´Your Little Cousin´ LucyDecember 31, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: The Tuang ChildDecember 28, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: IntroductionDecember 26, 2012
The Model, Episode 4



========

Questa NON è una testata giornalistica

the King Unius Rei

the King Unius Rei
universal brotherhood