Questa NON è una testata giornalistica

Cerca nel blog

Translate

Evangelist says Police, Others Targeting Him

@ Ротшыльд сям'і Талмуда 666 МВФ: і 322 масонства Буша NWO - чаму б вам: не: прыгожыя 3 ° WW ядзернае паліва: сярод вас? Таму што, калі мы: ўзяць з сабой: усё: грошы, што: вы абодва: скрадзеныя ўсё: народы? Затым, пастанаўляе: Хутка, гэты грашовы крызіс: міжнародны. Калі: свет зразумее: што: мая сіла: пераўзыходзіць: з вашым? то яны такія: усё, што ад мяне: хутка, будзе: толькі: Пытанне момант: але ў гэты момант: я буду: немагчымае: захаваць: ваш: жыццё: так, вы будзеце толькі: даць: для сябе: ўзаемнае ўз'яднання сям'і: для: гл.: вам у вашым: "гай": па адрасе:: Пешшу: ад вашага: сава бога Ваала: Мардук: зрабіць: з сябе ідэальны: ахвяра: сатане! ў вас: не жыццё! Прыходзьце: з: мне: таму што: я "Unius Rei: што: ёсць: законны прадстаўнік: усіх народаў:: Цар Ізраілеў!" Так мой:: Міжнародны валютны фонд! дзе: вы хочаце: каб пайсці і хаваць: самі ад мяне? Не магу!
таму што: таксама добра ў: пекла: я прыйду: забраць вас! таму што, чорт пабяры усе гэтыя: людзі: з лайна, як: вы? што: я не быў: у стане: забіць: зноў у звышнатуральнае рэжыме? тады: гэта відавочна "Сам Бог не прымушае мяне: каб абараніць вас і іх!" таму што: калі я не: прымусовае? Я не магу: пляма рукі ў крыві! чаму Бог хоча ад мяне, што: я павінен як: будаўніцтва: Габрэйскі Храм!@ Габрэяў-сваіх дзяцей, чым я да вас? сваёй палітычнай ролі: Караля Ізраіля? Я б не стаў: ніколі: казалі: Ісус Хрыстос: .. але, але, але, вы, хлопцы,: рабіць гульні: занадта брудным і небяспечным, праз гэты МВФ: Міжнародны валютны фонд! калі: ілюмінатаў: kakam рабінаў: талмудысцкіх сакрэт: забойцы: расісцкага: неразумны за ўсё: для: зрабіць хрысціянскіх дзяцей, каб сыходзіць крывёй (чаму, то яны такія: толькі: жывёл у відавочнай: чалавечая форма): гэта значыць: сінагогі сатаны: МВФ: яны вырашылі: на старт:: "прадукты ўтварыліся банкінг"?
справа: па адрасе: што: момант: яны ўзялі: рашэнне: з знішчыць Ізраіль (: адзіная краіна, што: сёння ў стане: супрацьпаставіць: іх: магутнасць) і робім: 3 ° WW ядзернай! На самай справе: трупа няма: ёсць:: звычка: ці ісьці да: Банк: папрасіць іх: грошы, якія: не: ёсць: больш!@-IsraelnationalTV: 200000: хрысціянскія пакутнікі з УДВП, і Горицы, Істрыі: Далмація: быць: забіць усіх: у: факты: (пасля:: 2 ° WW): гэта генацыд: па замове: амерыканцы: за кошт: Камуністычная: Ціта: чаму:: Камітэт Амерыканскай ілюмінатаў: Банкіры габрэяў! (Усе звязаныя з шляхам:: драты: жалеза, і ўсё, абложваецца ў карст: правалы), таму што: яны былі: вінаватыя ў тым, ўратавалася ад генацыду: нацысцкія: усё: габрэяў, якія былі: ратуючыся ад: Балканы? і ўсё: габрэі схаваны ў манастырах? нават: Нават Берлусконі схаваны габрэй: па адрасе:: рызыка яго жыцця! Ну:: абавязак: з жыцця?
Мае патрэбу ў: заплацілі сваёй: жыццё! Таму што: Калі: МВФ: ён: дазволіў: існаванне: «вытворных»? ён: добра ведалі, што:: падробленыя: (бурбалка) будзе ніколі: ёсць: быць: вярнуўся: ён: добра ведаў: што: усе народы былі б усе: знішчыць праз: 3-й сусьветнай ядзернай!@ Хрысціянска-то: не выпадкова: гэта, усе: ці ня хоча забіць: маргінальныя:: дрэннае: нявінны: хрысціяне: што: ёсць: пераследваў пакутнікаў! ясна: "Ісус зь Віфляема: ён: сапраўды уваскрэс!", таму што: там няма: можа: быць: яшчэ адзін: тлумачэнне .. Відавочна: хто не робіць: гаварыць аб банкаўскай эмісійны прыбытак? альбо: пра: пакутніцтва хрысціян? (LOL. таксама: Царквы: Не: кажуць: ну чаму)

 
Таму, нягледзячы на, ведаючы: усе гэтыя: злачынствы? яны не: кажаце? відавочны: яны заслугоўваюць: памерці: таксама іх (вось чаму: Бог пачуе: мая малітва). , Які зрабіў: пра сябе: саўдзельнікам: на ўсё гэта злачынства? з'яўляецца: здраднік: ад Бога, але гэта: гэта:: здраднік: ад: народы!@ Youtube-СААЗ, мой вораг у штаце YOUTUBE ў гэтым: масонскія УРАД: універсальны з YouTube? Калі ў яго печань? Ён заўсёды можа змагацца: супраць: М. Я. На гэтай старонцы: але ён: ці з'яўляецца баязліўцам, сказаць спіной мае плечы, толькі: што: ёсць, за: спіной народаў, які будзе: яму: раб: Ротшыльда , і яго МВФ: што: гэта ўсё, што: гэта вульгарнае: злодзей: ён: скраў у нас усіх! калі вы атрымліваеце: тут усё: Кітайскі: ядзерная паліва: ракет (якія, як чакаецца атрымаць з, рэзка знізіць: Колькасьць людзей ПЛАНЕТЫ)
для: наяўнасць у іх: Кітайскі: Ізраіль і: ЦРУ: нашы: "Патрыёт"? Каб атрымаць: таксама кітайскі: толькі ў адным: масонства сво, тады, вы не пашкадуеце: яна: у вас ёсць: былі тут: "у мяне ў кабінеце: Rei unius": з усімі гэтымі: шлюхі, і з усім гэтым: сатаністы! для: быць: Вы: мудак! што: перашкодзіла мне: каб маралізаваць:: усяго: чалавечы род? для: гэта: тое, бо ты адчаю, увойдзе ў ў пекла: у: бясконцыя болю крычаць з!
[? [ПРАДУКЦЫЯ Вытворныя Крах АБО МВФ складае 3 ° WW Ядзерная]] @ асвечаныя - у вас ёсць: няма жыцця! Прыходзьце: з: мне: таму што: я "Unius Rei: што: ёсць: законны прадстаўнік: усіх народаў:: Цар Ізраілеў!" Так мой:: Міжнародны валютны фонд! дзе: вы хочаце: каб пайсці і хаваць: самі ад мяне? Не магу! таму што: таксама добра ў: пекла: я прыйду: забраць вас! таму што, чорт пабяры усе гэтыя: людзі: з лайна, як: вы? што: я не быў: у стане: забіць: зноў жа, звышнатуральным чынам? тады: гэта відавочна: "Сам Бог не прымушае мяне, для абароны: вам і ім!" таму што: калі я не: прымусовае? Я не магу: пляма рукі ў крыві! таму што: Бог хоча ад мяне: што я павінен як: будаўніцтва: Габрэйскі Храм!
@ Youtube-калі вы атрымліваеце: тут усё: Кітайскі: ядзерная паліва: ракет (якія, як чакаецца атрымаць з, рэзка знізіць: Колькасьць людзей ПЛАНЕТЫ) для: наяўнасць у іх: Кітайскі: Ізраіль і: ЦРУ: нашы: "Патрыёт"? Каб атрымаць: таксама кітайскі: толькі ў адным: масонства сво, для: дапамагчы: яшчэ адзін: дрэннае: мільянер: масонам: накшталт: іх, а менавіта: мець пры сабе: купіў у Італіі: LOL. Верф: Без: эканамічныя надзеі: гэта значыць: супер: раскошныя лодкі яхты круіз: падчас крызісу) з: 666 Ротшыльд: МВФ: Буш і 322: Яго: гай: сава бога Ваала альбо: Мардук альбо: бог Murdok? Затым, вы не пашкадуеце: яна: у вас ёсць: былі тут: "у мяне ў кабінеце: Rei unius": з усімі гэтымі: шлюхі, і з усім гэтым: сатаністы! для: быць: Вы: мудак: гей! што: перашкодзіла мне: каб маралізаваць:: усяго: чалавечы род? для: гэта: што: для: ты адчаю, увойдзе ў ў пекла: у: бясконцыя болю крычаць з!
@ YouTube + israelnationalTV-пры:: ілюмінатаў: kakam рабінаў: талмудысцкіх сакрэт: забойцы: расісцкага: гэта значыць: неразумны за ўсё: для: хрысціянскіх дзяцей, каб сыходзіць крывёй (чаму, то яны такія: толькі: жывёлы: у відавочнай: чалавечая форма) : гэта значыць: сінагогі сатаны: МВФ: яны вырашылі: на старт:: "прадукты ўтварыліся банкінг"? справа: па адрасе: што: момант: яны ўзялі: рашэнне: з знішчыць Ізраіль (: адзіная краіна, што: сёння ў стане: супрацьпаставіць: іх: магутнасць) і робім: 3 ° WW ядзернай! На самай справе: трупа няма: ёсць:: звычка: ці ісьці да: Банк: папрасіць іх: грошы, якія: не: ёсць: больш! і з'яўляецца, такім чынам: што: 322:: сава бог Буш:: гай: Ваал Мардук 666: (: гай: яго маці), яны будуць: у стане: для аднаўлення: зноў: МВФ цяпер вычарпаныя! проста: пасля: ён: знішчыў 05/05: ад: каштоўныя істоты: Гасподзь Бог: вось што: яны маюць: пашкоджаны: ад амаральнасці і эвалюцыянізму: чаму, амаль: усе яны трапляюць у пекла!
ANONIMUS сказаў: так як гэта будзе ў канчатковым выніку і будзе гэта вечна быць: спыніць? - АДКАЗ -: магутнасць: з іх: рабіны: "ілюмінатаў" майстроў: свеце: гэта значыць: з сатанінскае зборні, а менавіта:: майстры: МВФ - новы сусветны парадак? не можа: быць: супраціў: ён: з'яўляецца абсалютным: магутнасць: і універсальны! з'яўляецца улада: так абсалютная, што: нават яны не: ёсць:: неабходна забіць мяне: як гэта было забойства Кэнэдзі! але:: Габрэі: выдатныя людзі, і дзіўна! яны могуць прыняць рашэнне: спыніць усе гэта можа: быць: стаміўся ад Люцыпара, магчыма, настальгія Бога, як у: мінулае! таксама: чаму: у іх ёсць: знойдзена: мой аўтарытэт метафізікі: што: можа абараніць: усе іх: жыццё: эфектыўна! Але: калі мы: ці ісьці на вайну? яны таксама памруць: на гэты раз! Тым не менш: у мяне ёсць: вера .. таму што, усе яны старанна чытаў мае артыкулы!ANONIMUS сказаў: так як гэта будзе ў канчатковым выніку і ці будзе гэта калі-небудзь: быць: спыніць? - АДКАЗ - Ты паслаў: я: гэта ніжэй. Я знайшоў яго: цяжка прытрымлівацца .- АДКАЗ-так! мой сын .. гэта рэчы: вельмі складана: зразумець, таму што: то яны такія: сакрэт: рэчы: Вы ведаеце: што:: майстры грошай (каля: мір): некалькі сем'яў яўрэяў сатаністамі: званай асвечанай: МВФ ЕЦБ і: ФРС: з'яўляюцца: не: ўласныя ўрада, але: з'яўляюцца: уласныя прыватныя: банкі: з-за: масонства здрадзіла: людзі!@ YouTube: - Я памятаю: да вас, як вы: закрытая гэта ваш: старонка, супраць: мая "kingxkingdom" толькі таму, што: я быў: мала: нервовая і што: у вас ёсць: закрыў канал: "uniusrei2" (з 400 відэа: зроблена: па мне): проста: таму што: я перавёў павольна (3 гадзіны) 75%: біблейскія кнігі: аб: Мудрасць: ад цара Саламона .. вось чаму: калі хочаш: зноў жа, да гэтага: злачынца:

 
: "IHateNEWLAYOUT" і яе кіраўнікі: майстры: якія:: Масад (котка: малы сатана) і ЦРУ (ліса: вялікая: Сатана) (гэта значыць: сатанізм інстытуцыйных МВФ і міжнародныя: што: зрабіць: больш: чым 100.000 складаюць: чалавечыя ахвярапрынашэнні сатане, кожны год): Я клянуся: у: назву: з: гасцёўня, Бог Ізраілеў: Я буду балюча: Вы ў: імя: Ісуса!

Questa NON è una testata giornalistica

Questa NON è una testata giornalistica

======



==================

===========================



Posting Date
Artifacts That Challenge Evolution: A Man-Made Cup In Pennsylvanian Coal?February 11, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Hands-Down EvidenceFebruary 7, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Trilobites UnderfootFebruary 4, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Getting A handle On Ancient Dinosaur SightingsFebruary 2, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Perplexing Permian PrintJanuary 28, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: The Willett PrintJanuary 25, 2013
Artifacts That Challenge Evolution: Throughout The Geologic ColumnJanuary 23, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Cro-Magnon ManJanuary 16, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Neanderthal ManJanuary 14, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo ErectusJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Piltdown ManJanuary 11, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Homo Habilis - ´Handyman´January 7, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: Nebraska ManJanuary 4, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: RamapithicusJanuary 2, 2013
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: ´Your Little Cousin´ LucyDecember 31, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: The Tuang ChildDecember 28, 2012
Failed Evolutionary Pre-Human Candidates: IntroductionDecember 26, 2012
The Model, Episode 4



========

Questa NON è una testata giornalistica

the King Unius Rei

the King Unius Rei
universal brotherhood